Keho Hyvä hajuvesi

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Halusin kokeilla yhtä kiinteetä "hajuvettä" ja levitin sitä sit käsiin, kaulaa ja niskaan, koska oli niin hyvän tuoksusta.

Nyt istun sängyllä, koska kaikkiin kohtiin mihin laitoin sitä polttaa :)

IMG_20220812_021929642.jpg
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
:// Auts, toivottavasti polte lähtee laskemaan nopeesti (jos ei ja oireet ovat pahoja, niin en tiedä että onko toi jo lääkäriasia?). Itse oon kans aika monille kosmetiikan ainesosille joko yliherkkä tai jotenkin allerginen (ts. ne saavat aikaan kivaa poltetta/turvotusta/pistelyä/punoitusta), mukavaa kun aina joutuu syynäämään incejä ylimääräisten yllätysten varalta, eikä silti ole ihan varma siitä että mikä mitäkin aiheuttaa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
:// Auts, toivottavasti polte lähtee laskemaan nopeesti (jos ei ja oireet ovat pahoja, niin en tiedä että onko toi jo lääkäriasia?). Itse oon kans aika monille kosmetiikan ainesosille joko yliherkkä tai jotenkin allerginen (ts. ne saavat aikaan kivaa poltetta/turvotusta/pistelyä/punoitusta), mukavaa kun aina joutuu syynäämään incejä ylimääräisten yllätysten varalta, eikä silti ole ihan varma siitä että mikä mitäkin aiheuttaa.
Lähti rauhottumaan aika nopeesti sen jälkeen kun olin pessyt sen pois. Mä en taas oo hirveen monille aineille allerginen, mutta oon saanu parista tuotteesta reaktioita. Pitäis kai oikeasti ottaa tosissaan ne allergiatestit mihin kaikki paketin tekstit kehottaa.
 
Ylös Pohja