Opiskelu Hyvä tabletti muistiinpanojen kirjoittamiseen jne opiskeluun?

Opiskelu ja itseopiskelu

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Pitäisi olla se kynä että voi käsin kirjoittaa muistiinpanoja helposti. Sekä hyvin toimiva sovellus siihen.
Eikä mitään järkyttävän kallista.

Antakaa suosituksia perusteluineen:)
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mitä mieltä ootte ipad ministä?
Onhan tuo kyllä kallis n. 500e. Sisältyykö kynä mukaan? Onko sen arvoinen?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En tiedä Ipad ministä mutta voin antaa oman suositukseni.
Mulla on ollut 2 vuotta ipad 10.2 ja suorituskyky on vieläkin hyvä. Näyttökin on hyvän kokoinen, ei tarvitse tihrustaa silmiä. Maksais sen 379 €.
Jos hommaat ipadin opiskelutarkoitukseen niin kannattaa hommata Bluetooth näppäimistö niin kirjoittelu käy nopiampaa. Itse hommasin sellaisen Halpa-Hallista. Ipadia on helppo käyttää ja tykkään muutenkin järjestelmästä. Uutena ostetusta iPadista löytyy myöskin Pages sovellus joka on todella hyvä muistiinpanoihin. Se on vähän kuin word. Itse olen kirjoitellut siihen juonikuvioita ja varmasti toimii opiskelussakin hyvin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
En tiedä Ipad ministä mutta voin antaa oman suositukseni.
Mulla on ollut 2 vuotta ipad 10.2 ja suorituskyky on vieläkin hyvä. Näyttökin on hyvän kokoinen, ei tarvitse tihrustaa silmiä. Maksais sen 379 €.
Jos hommaat ipadin opiskelutarkoitukseen niin kannattaa hommata Bluetooth näppäimistö niin kirjoittelu käy nopiampaa. Itse hommasin sellaisen Halpa-Hallista. Ipadia on helppo käyttää ja tykkään muutenkin järjestelmästä. Uutena ostetusta iPadista löytyy myöskin Pages sovellus joka on todella hyvä muistiinpanoihin. Se on vähän kuin word. Itse olen kirjoitellut siihen juonikuvioita ja varmasti toimii opiskelussakin hyvin.
En usko että tarvitsisin näppäimistöä. Omistanhan kuitenkin tietokoneen.
Mietin tuota mini versiota ettei ole niin iso? Ootko kokenut tuon laitteen koon hankalaksi?
Mulle tärkein ominaisuus olisi siis tuo älykynällä käsin muistiinpanojen kirjoittaminen. Se on ehdoton.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En usko että tarvitsisin näppäimistöä. Omistanhan kuitenkin tietokoneen.
Mietin tuota mini versiota ettei ole niin iso? Ootko kokenut tuon laitteen koon hankalaksi?
Mulle tärkein ominaisuus olisi siis tuo älykynällä käsin muistiinpanojen kirjoittaminen. Se on ehdoton.
Hmmm, en sillee ole kokenut ongelmia koossa että ainakin reppuun on hyvin mahtunut ja kuoret on tehnyt käytöstä helpompaa. Missä tilanteessa voisit kokea hankalaksi koon?
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Hmmm, en sillee ole kokenut ongelmia koossa että ainakin reppuun on hyvin mahtunut ja kuoret on tehnyt käytöstä helpompaa. Missä tilanteessa voisit kokea hankalaksi koon?
Ehkä jo jossai bussissa opiskelee niin olisiko helpompi pitää kädessä?
En toki tiiä yhtään ku ei oo kokemusta
//Edit: ja toki mahtuu pulpetille paremmin?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ehkä jo jossai bussissa opiskelee niin olisiko helpompi pitää kädessä?
En toki tiiä yhtään ku ei oo kokemusta
//Edit: ja toki mahtuu pulpetille paremmin?
Ilman kuoria tota on kyl aika rankkaa pitää kädessä. Ipad mini vois siinä tilanteessa olla paras vaihtoehto. Tosin en tiedä olenko hahmottanut sen koon väärin kun en ole koskaan sellaista kädessä pitänytkään.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Pöytä tabletti hamppa paikasta jossa on sokkelo tehtävä
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ilman kuoria tota on kyl aika rankkaa pitää kädessä. Ipad mini vois siinä tilanteessa olla paras vaihtoehto. Tosin en tiedä olenko hahmottanut sen koon väärin kun en ole koskaan sellaista kädessä pitänytkään.
Okei joo hmm.
Toinen vaihtoehto olis rutkasti halvempi Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi tabletti 4/64GB. Siinä tulis kynä mukana hinta tais olla 349e.

Ipad mini oli sen 499e + 113e apple pencil
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Pitäisi olla se kynä että voi käsin kirjoittaa muistiinpanoja helposti. Sekä hyvin toimiva sovellus siihen.
Eikä mitään järkyttävän kallista.

Antakaa suosituksia perusteluineen:)
Olin jo suosittelemassa jotain keskittymishäiriöön kirjoitettavia reseptilääkkeitä kun olin lukenut pelkästään otsikon 😂
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Pirun nuoret, onhan paperi ja kynä olemassa!11!!! Mitään tekniikka_hömpötyksiä muistiimpanojen kirjoittamiseen tarwitse,,,
 
Ylös Pohja