Hyvä yrittää pestä pyykkiä, kun edelliset ei ota pyykkejään koneesta

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Parisen tuntia sitten tuo ohjelma päättynyt, tiedän, koska kävin vilkaisemassa konetta, kun aikaa oli puolitoista tuntia jälkellä.
Siellä ne märät pyykit homehtuvat koneessa, eikä kukaan ota niitä ulos. Ja ei, en ala muiden puolesta pyykkejään siirtelemään.

Plääh, haluan vain pestä lakanani, että pääsisi puhtaaseen sänkyyn nukkumaan.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En kyllä itekään ottais pois muiden pyykkejä, ellei mun pyykkivuoroa olis merkattuna siihen aikaan. Kävisin kyl muistuttamassa niistä kerran, koska olisin ite tosi kiitollinen jos olisin unohtanu ne. Kukaan ei haluu märän koiran hajusii pyykkei :/
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
En kyllä itekään ottais pois muiden pyykkejä, ellei mun pyykkivuoroa olis merkattuna siihen aikaan. Kävisin kyl muistuttamassa niistä kerran, koska olisin ite tosi kiitollinen jos olisin unohtanu ne. Kukaan ei haluu märän koiran hajusii pyykkei :/
Täällä ei vain mitään vuoroja ole, sänky ja aamupalapaikassa. Ja olen melko varma, että nuo ovat paikan omistajan pyykkejä. Nautin.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Jaahas, nyt lähti jonkun muun pyykit 30 min ohjelmalla pyörimään näköjään. En haluaisikaan pestä näitä tänään.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Heitä pöydälle tai lattialle, oppispa siitä (jos oot siis varannut vuoron itelles). ikävää myös on jos edellinen ei siivoa jälkiään esm. kuivaria käyttäessä vaan ite joutuu siivoomaan muiden sekä omat jäljet. idiootteja.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,228
Reaktioarvo
828
Heivaat helvettiin ne sieltä ja kirjotat vihasen lapun siihen viereen.
 
Ylös Pohja