Hyvää iltapäivää

• Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Mitä suunnitelmia teillä on tälle päivälle/illalle?

Kun saan teen juotua, ajattelin treenata laulamista. Sitten pitää mennä kauppaan, kävellen kunnse kauppa on ihan tossa vieressä. Ehkä illalla vois taas siivota näitä muuttolaatikoita yms romuja pois, ja sitten tehdä käsitöitä ja katsoa Areenasta vanhoja musiikkiohjelmia

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Mitä suunnitelmia teillä on tälle päivälle/illalle?

Kun saan teen juotua, ajattelin treenata laulamista. Sitten pitää mennä kauppaan, kävellen kunnse kauppa on ihan tossa vieressä. Ehkä illalla vois taas siivota näitä muuttolaatikoita yms romuja pois, ja sitten tehdä käsitöitä ja katsoa Areenasta vanhoja musiikkiohjelmia
Hyvää iltapäivää sullekkin ja siis nyt oon puhelimel ja kuuntelen musaa ja jossain kohtaa alan tekee yhtä matikan monistetta ku en saanu enne topin alotista tehtyä lopouun kaikkia neljää monistetta et mul puuttuu kolmos ja neljäs moniste ja ope onneks sano et hyvä jos saan ennen joulua tehtyä ton kolmos monisteen et nelos monisteen voi sit ensvuon tehä ja siis pääsin jo 14:30 töistä ku oon päiväkodis topissa ja menin töihin jo 6:45

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Iltapäivää. Ajattelin etsiä materiaalia yhtä simulaatiotuntia varten, pääsen opettamaan asioita nuoremmalle vuosikurssille niin täytyy pistää kaikki peliin. Kirjoitan ehkä puhtaaksi vihdoinkin varaanien 13. tarinan, riippuu miten kerkeän.

Amislainen

Asiantuntija
Reaktioarvo
461
Tää ei nyt liity tähän mut siis voisko joku käydä kattoo ja vaikka vastaakki mun uusiimpaan keskusteluun?

Ylös Pohja