Ja miksei kukaan tätä minulle kertonut! D': taisin olla toisella puolella konetta, pahoittelut :(
SuloKissa 7v pissis Liittynyt 5.2.2021 Viestejä 75 Reaktioarvo 72 8.2.2021 #31 ohojelma sanoi: Ja miksei kukaan tätä minulle kertonut! D': Napsauta laajentaaksesi... taisin olla toisella puolella konetta, pahoittelut :(
ohojelma sanoi: Ja miksei kukaan tätä minulle kertonut! D': Napsauta laajentaaksesi... taisin olla toisella puolella konetta, pahoittelut :(
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 8.2.2021 #32 ohojelma sanoi: Ah kiitos! <3 Tuntuu että pahoinvointini on laantunut ku aluskaan ei enää heittelehdi epäilyttävästi, joten ei huolta. Napsauta laajentaaksesi... hienoa, vedäppä silti koko purkki!
ohojelma sanoi: Ah kiitos! <3 Tuntuu että pahoinvointini on laantunut ku aluskaan ei enää heittelehdi epäilyttävästi, joten ei huolta. Napsauta laajentaaksesi... hienoa, vedäppä silti koko purkki!
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 8.2.2021 #33 SuloKissa sanoi: Lentoemon kärrystä löytyy! Napsauta laajentaaksesi... no voi perse, nyt vasta mainitsit!
SuloKissa sanoi: Lentoemon kärrystä löytyy! Napsauta laajentaaksesi... no voi perse, nyt vasta mainitsit!
SuloKissa 7v pissis Liittynyt 5.2.2021 Viestejä 75 Reaktioarvo 72 8.2.2021 #34 Meikävaan sanoi: no voi perse, nyt vasta mainitsit! Napsauta laajentaaksesi... virhe ei toistu, sen lupaan D:!
Meikävaan sanoi: no voi perse, nyt vasta mainitsit! Napsauta laajentaaksesi... virhe ei toistu, sen lupaan D:!
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 8.2.2021 #35 SuloKissa sanoi: virhe ei toistu, sen lupaan D:! Napsauta laajentaaksesi... paraskin olisi, muuten häivyn heti takaisin laudalle! D:
SuloKissa sanoi: virhe ei toistu, sen lupaan D:! Napsauta laajentaaksesi... paraskin olisi, muuten häivyn heti takaisin laudalle! D:
SuloKissa 7v pissis Liittynyt 5.2.2021 Viestejä 75 Reaktioarvo 72 8.2.2021 #36 Meikävaan sanoi: paraskin olisi, muuten häivyn heti takaisin laudalle! D: Napsauta laajentaaksesi... eiiiiiii älkää tehkö mulle tätä
Meikävaan sanoi: paraskin olisi, muuten häivyn heti takaisin laudalle! D: Napsauta laajentaaksesi... eiiiiiii älkää tehkö mulle tätä
M Meikävaan Asiantuntija Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 3,726 Reaktioarvo 2,673 9.2.2021 #37 SuloKissa sanoi: eiiiiiii älkää tehkö mulle tätä Napsauta laajentaaksesi... lähetän sulle pommin seuraavalta turkinlomaltani D:
SuloKissa sanoi: eiiiiiii älkää tehkö mulle tätä Napsauta laajentaaksesi... lähetän sulle pommin seuraavalta turkinlomaltani D: