Seksuaalisuus & sukupuoli I mean ehk pitäs vaa olla välittämättä mistää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Ei jaksa oikeest enää. Niiku seki et joku sanoo et aseksuaalit pitäa kuulemma kaikki raiskata tai jotai juu ehkä pitäs vaa olla välittämättä tollasestakaa. Se on kiva et joku huutelee tuolla kuinka mut pitäs raiskata. Mut toi on toisaalta ihan arkipäivää monelle muulleki seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen edustajalle. Nice.....

Ja siis ehkä toikin olivaa joku ajattelematta heitetty typerä kommentti mut mitä vittua kuka oikeesti laukoo tollasta :D en minä oo ainakaan kertaakaan sanonu kenestäkään et se pitäs raiskata, enpä ainakaan muista.
En ainakaan sellasist jotka ei oo tehny mitään pahaa

Sillee huoh i guess sanokaa sit mitä vaa eipä tässä oikee voi estääkää. Yritän muistaa et jos joku sanoo mulle "tapa ittes" ni se ei tarkoita et mun pitää tehdä niin mut se on aika hankalaa ku on pakko-oireita ni sit tuntuu et on vaa pakko tappaa ittesä i guess. Mut ei mun pidä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Sillee meen hetkeks sellasew tilaa et "mun pitää siis tappaa itteni?" Mut sit taas hetken päästä tajuun ei tietenkään pidä.

Ois nyt se aika jo nii pääsisin puhuu tästäki sen mun työntekijän kans
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Sillee meen hetkeks sellasew tilaa et "mun pitää siis tappaa itteni?" Mut sit taas hetken päästä tajuun ei tietenkään pidä.

Ois nyt se aika jo nii pääsisin puhuu tästäki sen mun työntekijän kans
Nimittäin pelkään oikeasti vähän itteni takia että mitä jos en joku kerta onnistukaan tajuumaan että ei mun tietenkään pidä tappaa itteeni, et mitä jos meen joku kerta tekemään jotain typerää. Tähän mennessä oon selvinnyt näistä mut pelottaa tulevaisuudessa jos en selviikää. Ja siis se että noin pieni asia voi laukasta ton. Eihän nyt herranjumala se tarkota että mun pitää tappaa itteni jos joku mulle niin sanoo, miks siit pitäs ees välittää. Enkö voi vaa chillaa ja olla iha normaalisti. Niiku ketä edes kiinnostaa? Ei mun pidä mennä mukaan tollaseen lapselliseen vänkäämiseen. Tai siis ei tässä tapauksessa tota edes sanottu mulle mut siis katoin yhen videon aseksuaalisuudesta missä sen videon tekijä kerto et mitä kommenttei sille oli tullu.

Ja mä tiesin viel et ne kommentit triggeröi mua mut sit ku aattelin vaa et no en mä voi välttyy niiltä muutenkaan. Ainahan jossai huudellaq jotai tapa ittes homo tai vastaavaa et ei se vaa lopu tbh. (Teknisesti ottaen en kyl oo homo mut :Ddd)

Anyways oon ylpee siitä että oon ace D: vaikka se on kyllä aika vaikeeta elää näköjään
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Itsemurha ei yleensä ole ikinä oikea ratkaisu muista se. On myös erittäin epäkunnioittavaa ja oksettavaa sanoa jollekin että hänet pitäisi raiskata, ne heput äkkiä takaisin kouluun kiitos.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
Itsemurha ei yleensä ole ikinä oikea ratkaisu muista se. On myös erittäin epäkunnioittavaa ja oksettavaa sanoa jollekin että hänet pitäisi raiskata, ne heput äkkiä takaisin kouluun kiitos.
Olen samaa mieltä se on todella oksettavaa D::
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ei, siun ei pidä tappaa ittees D: siulla on tarkotus ja oot arvokas, ihana ihminen❤ ja ihmiset jotka jotenkin puolustelee raiskaajia / aattelee että on ok raiskata syystä x / sanoo että joku pitäs raiskata, ei ansaitse mitään hyvää tällä pallolla. niinku legit ne vois heittää mereen. raiskaaminen tai ahdistelu ei ikinä ole ok ja jos jollain ei mee se kalloon, niin joku on kyllä pahasti vialla päässä. myös jos joku kehottaa itsemurhaan tms., on se todella sairasta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,848
Reaktioarvo
2,892
ei, siun ei pidä tappaa ittees D: siulla on tarkotus ja oot arvokas, ihana ihminen❤ ja ihmiset jotka jotenkin puolustelee raiskaajia / aattelee että on ok raiskata syystä x / sanoo että joku pitäs raiskata, ei ansaitse mitään hyvää tällä pallolla. niinku legit ne vois heittää mereen. raiskaaminen tai ahdistelu ei ikinä ole ok ja jos jollain ei mee se kalloon, niin joku on kyllä pahasti vialla päässä. myös jos joku kehottaa itsemurhaan tms., on se todella sairasta.
Kiitos ❤️❤️ joo musta myös, mut sit taas toisaalta tuntuu että ne saattaa usein olla täysin ajattelemattomia kommentteja. Mut silti, kyl vähän pitäs miettii ja on toi OIKEESTI aika vakavaa jos sanoo toiselle noin. Ei pidä suhtautua kyl mitenkään lepsusti semmoseen. Harmittaa se kun varsinkin netissä voi huudella mitä tahansa ja näiden kakaroiden (varmaan moni on kakaroita mutta tuskin kaikki) vanhemmat ei tiedä yhtään mitä niiden lapset netissä muille kirjottaa. Tollasest pitäs joutuu vastuuseen.
 
Ylös Pohja