Aihe vapaa I swear 😂😂😂

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Jos näen viel yhenkin kuvan niin räjähän 😭😂😭😂😭 niinku olast tai jostai tai kirinist

Nyt vittu.

Ja pelkään mennä terapiaan ku se kuitenkin taas menee ihan paskasti ja mulle tulee syyllinen olo mun tunteista, itkin jo koko vitun eilisillan niin en jaksa enää sitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehk pitäs peruu se aika, you know tällee about puol tuntia ennen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu jos tää biisi vaa ei lähe mun päästä nyt taas :D oh fucking hell.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miellyttävää 👀 sitä paitsi mun kännykkä on lataukses ja siin on nyt vast 42 % ni se nyt ei ainakaan kestä kovin kauan, eli en varmaan senkään takia pysty menee sinne terapiaan, tai no, mun kännykkä on sit sammuksissa siel ja täytyy saada kyyti, ei kai siinä muuta.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mitä hiton untaki taas näin..... Jotai iha vitu pimeetä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
On kyllä niin vitun hauskaa olla ihan väsyny ja miettii että perunko viime tingassa vai en. Muutenki on huono olo. Kyl mä siel pystyisin olee mut nii. Sitä paitsi mul oli nenä tukossa eilen ni en tiiä uskallanko. Mut jos lähtisin sen mukaan menemään niin en olis yhtää vitun missään yhtenäkään päivänä, koska mul on nenä tukossa vähän väliä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Että tosiaankaan en voi mennä näiden niin sanottujen "koronasääntöjen" mukaan tai sit en poistu kotoa enää koskaan, ainakaan niin kauan ku tää homma jatkuu. En olis poistunu yhtenäkään päivänä himasta täs parin vuoden aikana, en yhtenäkään vitun päivänä jos niiden juttujen mukaan mentäis. Tai ehkä pari kertaa, mut täytyy muistaa et mul vuotaa nenä aina, tai se on vähän tukossa, tai yskittää tai kurkku lievästi kipee tai jotain.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En mä jaksa ees pukee. Ois vähän niinku kiire koht.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hahhah mua pelottaa tää j juttu koska mä nyt ajattelen siitä taas kaikenlaista. En todellakaan sais aatella mitään että haluisin olla sen kans koska siit ei tuu koskaan yhtään mitään. Ei.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hahhah mua pelottaa tää j juttu koska mä nyt ajattelen siitä taas kaikenlaista. En todellakaan sais aatella mitään että haluisin olla sen kans koska siit ei tuu koskaan yhtään mitään. Ei.
Sitä paitsi tää kuvio on muutenki ihan tyhmä. Ois ihan älytön ajatus että meistä muka tulis jotain. Ihan jo senkin takia että en haluu... Oikeestaan en haluu mitään. Oikeestaan en halua järkyttää ketään, kun mulla ei oikeasti pitäis olla mitään tunteita sitä kohtaan, niin parempi nyt vaan unohtaa koko ihminen. Se on vaa noloo jos tykkään siit, niiku oikeesti. Vitun. noloa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sitä paitsi se ei koskaan tuu edes tykkäämään must joten. Get over it.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mutta enpä mä siitä yli pääse. Joka kerta meen iha sekasi. Joka kerta ku se puhuu mulle. Voi vittu. Tää ei todellakaan oo ok

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Alan oikeest koht taas itkemään. Must tuntuu et on mun vika kenestä tykkään. Sanotaan että sille ei voi mitään että ihastuu mut must tuntuu et sille voi. Ja jos sille voi niin on mun vika etten tee asialle mitään.

Mutta kun en mä kai voi? Mutta mun pitäis voida. Mun PITÄIS todellakin voida.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Snif snif harmi oisin voinu nähä timpan ja muut Hyvinkäällä (tänään se kai oli?) Mutta toisaalta ehkä hyvä että en ollu siellä. Oisin varmaan kuollu niin saatanasti. Ajatus siitä et näkisin timpan ihan oikeesti, vaikka en edes puhuis sille mut näkisin sen kuitenkin ni ei jumalauta mua itkettää jo pelkkä ajatuskin siitä. Sitä paitsi mul on nyt ollu muutenki niin hiton paha olo että... Oiskohan se vaan lisänny sitä pahaa oloa. Nytkin en tiiä mitä vittua voin enää tehdä kun tuntuu että itken silmät päästäni kohta.

Vituttaa se j:kin niin paljon että ajatukset sumenee

Ja kaikki muutkin. On niin helvetin huono olo. Vihaan koko ihmistä. Ja vaa sen takia et pidän siitä. Vihaan jokaista josta pidän. Ihan vaan siitä syystä. En tiiä miten mä enää jaksan tätä, itken varmaa taas koko yön. Oon ihan sekasin.

Oikeasti itken koko ajan
Mul on varmaan yhtä paha olo ku syksyllä 2015. Ehkä mun pitää vaa kuolla tai tuskin ketää vittuukaa kiinnostais paitsi mun perhettä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En ymmärrä miten oon tämmönen aivovammanen kusipää. Jos joku must välittää ni pitää olla kyllä hullu. Eihän mus oo mitään hyvää, pelkkää paskaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Miten vitussa en onnistu pääsemään edes timpasta yli koskaan? Vittu en ansaitse olla olemassa en vaan kuulu tänne. Oon niin paska ihminen, ihan jo senki takia etten pääse kenestäkään yli.

Tätä vois kai sanoo jo masennukseks tai siltä ainakin alkaa tuntua. Ahistustahan mulla on aina mutta yleensä en koe että mulla masennus olis mut nyt alkaa oikeesti tuntua että ajattelen itsestäni niin kielteisesti, vihaan itteeni ja koen syyllisyyttä kaikesta niin luultavasti ainakin lievä masennus jos ei muuta. Pakko olla, ei tämmönen ajattelu ainakaan normaalia ole. Haluisin vaa satuttaa itteeni ku vihaan itteeni niin paljon mutta ehkä nyt ei kuitenkaan pitäis mutta en tiiä. En pääse tästä itsevihasta eroon. Mikä vittu mus on vikana.

En oikeesti tiiä uskallanko nähä enää kavereitakaan, alan itkee samantien varmaan jos ne alkaa vittuilee mulle mun ihastuksista. Vaikka tuntuu kyllä etten saa edes itkeä siitä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en vittu jaksa enää kokea syyllisyyttä mun tunteista. Mä en jaksa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toisaalta rupes kyllä vähän hymyilyttää ku tää biisi alko soimaan:
En oo pitkään aikaan kuunnellut tota. Lol. Hyvät muistot 😥 kuuntelin tota sillon yks päivä. Sillon kai ööö 29.1. 😔 tää on niin perseestä, itken koht.

Also... Becoming myself alko soimaa ja en kestä yhtään. Perseestä kaikki. Olo on ihan sietämätön.

Mitä täs enää voi sanoo. Siis mulla meni ihan yhtäkkiä ihan helvetin pahaks tää.

No voi vittu oasista. Ja vielä tää biisi. Apua.

Toisaalta musa myös auttaa. Kai.

Mut mä en ymmärrä miks mä aloin nyt pelkäämään ihan sikana. Mua pelottaa tää j asia. Mul on tunteita sitä kohtaan niinku ofc, se on selvää mut... En tiedä mikä mua pelottaa. Mua pelottaa että se tykkää must takas, mut mua pelottaa sekin jos se ei. Mä tykkään siitä tosi paljon mut mä en.... Mä en haluu mitään sen kanssa. Tai siis haluun. Mut ku timppa...... Tai siis johtuuks tää nyt oikeesti timpasta muka? En tiiä. Mistä muustakaan? Vai siitä et en haluu just järkyttää ihmisiä sillä että mulla ja j:llä olis jotain koska must tuntuu et se ois väärin kaikkien mielestä? Voihan se johtua siitäkin. Ehkä se johtuu molemmista.

Joka tapauksessa mul on tunteita j:tä kohtaan ja aika paljonki kai mutta niin on kyllä timppaaki kohtaan edelleen. Näin 7kk myöhemmin, että.

Mut j.... Mä oon yhtäkkiä sulanu sille niin pahasti. En ajatellut et.. tykkäisin siitä näin paljon. Ja sit viel se toinen j... Joka on.... Paha keissi. Tosi, tosi paha keissi, monellakin tapaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mut timppa. Mut entäs sit kirin ja ola, kuin vitusti mä niistäki tykkään. Aina vaan. Aina.

Ja mä en jaksa sitä että ihmiset sanoo että pääsen yli kyllä. En pääse. Jos ne vaan tietäis kuinka kauan oon tykännyt näistä kaikista niin ne ei heittelis tommosia "pääset yli". Vitut pääsen. En pääse ku en oo päässy ees villusta yli tai costista puhumattakaan. Että vitut siitä.

Ahahha tietty just tää biisi : DDDDD KUOLEN. kuuntelin tätä viime syksynä, sillon tyyliin ku oli a keissi ja kaikki muutkin vitun keissit. Ja sit viime keväänä löysin jonku hessun ja jonku toisen vetämän livevedon tästä ....... Olin sillee ei vittu nyt. Että tämähän on.... Itkettävää 😭

Ja miks mä ajattelen nikoo..... Ei ihme että teen koko ajan henkistä kuolemaa. Kuka tätä kestää? Kuka vittu muka kestää tätä, tätä mitä mä oon kestänyt koko elämäni.

Oonko mä oikeesti vaan niin hsp vai miks tunnen niin vahvasti. Mikä vittu mua vaivaa?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eih miks mä ajattelen noit kahta.... Enkä tarkoita timppaa ja hessua..................... Vaan villua ja tõnua................... Tai no siis kaikkia noitahan mä tietysti ajattelen...

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ahahaha oikeesti, jos en pääse yli villusta joka nyt on ollu sentään about vuoden + 7kk. Että näin. Niin en mä pääse yli kenestäkään muustakaan, duh. Jos en pääse yli costista joka on ollu about viis vuotta ni 🤷 mite joku voi kuvitella et pääsen jostai timpastakaa koskaa yli jos costiki on ollu viis vitun vuotta. Viis. Vitun. Vuotta.

Mä en tosissaan tiedä pitäiskö mun nyt itkeä vai nauraa?

Selasinpa tossa mun omaa wa-kesua jossa on siis pelkästään minä, spämmään sinne mun fiiliksiä ja kaikkea ni, huvitti ku katoin et mun eka viesti vuonna 2020 sinne oli "Viiiiiittu" ja vika viesti vuonna 2020 oli "Timo🖤" :D että jepjep. Ja mua itkettää se että vuos 2020 muutenki alko villulla ja päätty sit taas silleen että rakastuin timppaan. Tai niiku villust aloin tykkää viimestää 15.1.2020 ja timpasta 29.12.2020. että helvetin hyvä vuosi oli se. =D aivan vitun mahtavaa. Ja entäs tämä vuosi sitten............ Noh, Otso kontiota lainatakseni: "kaikenlaista harmia" 🤔🤷 en kestä edes ajatella nikoa sun muita tähän päälle kun tuntuu että pelkästään timppa ja villu ja tõnu ja hessu on ihan liikaa. Ainii 2020 oli hieno vuosi siitäkin syystä kun tõnuunki rakastuin sillon :D miten voi kolme noin isoa rakkautta olla kaikki samana vuonna, niin ja olahan tapahtui myös sinä vuonna. Siis jos miettii nyt noit niin ensin villu tammikuussa, sit ola toukokuussa, tõnu heinäkuus ja timppa joulukuus. Välissä oli tietysti vielä mm. A, kirin, Paul (öhhh, se yks niistä pauleista), ööh no vili tietysti oli sillon joskus millon lie, bb:n aikoihin ja olihan siinä nyt... Sitä sun tätä.

Ja nyt kun kattoo taas tätäkin viestiä niin väistämättä tulee mieleen ajatus että "am i even bi" mutta yritän aina vaan sanoo että juujuu oot oot, shysh nyt :D

Huutista.

Mutta pakko sanoa että jollain tietyllä tavalla tuntuu niiku 2020 ois ollu helpompi vuosi ku tämä mutta voi myös olla että en vaan muista..

Ja ei tsiisus nyt pelkään jo etukäteen että mulle tulee uusia ihastuksia ku viime aikoina niitä on kyllä riittänyt ihan tarpeeks muutenki. Hei, suhteellisen uusia on jo esim matisyahu, chris, damian, ne on kaikki tullu vasta toukokuun jälkeen niin.... En kestä. Sitä paitsi noi kaikki taitaa olla kans sellasia että yli ei päästä.. ainii ja paul (simon) tietysti, eikse ollu kans joskus kesäkuus lmao. Et nyt niinku oikeesti.

Ja mun syytä tietysti taas sekin kaikki, väärin on tehty ja silleen. You know, ihan vaan sillä ku en osannu niitä estää tapahtumasta. Ja mitenköhän sekin olis onnistunu..

Ei vittu tää biisi, monestakin syystä:

Ensinnäkin, per. Toiseks, tulee mieleen Ola kosk se ja per keissi tapahtu about samoihin aikoihin??? Itkettää muistella edes. Kolmanneks, taisin kuunnella tätä sillon alkuvuodesta joten timppa ja hessu jne. Neljänneks oon varma että toi on jollain tõnunki tai jonku listalla viel kaiken lisäks?????

Hahahahahahahaha ja ultimate timppa biisi sieltä sit kans. Ultimate timppa biisi joka on myös hessun listalla ja ties kenen... Tää siis:

Miten voi ees itkettää näin paljon. Ja vitun OLA DDDDD: huohjjjhh billie eilishiä lainatakseni: "just fucking leave me alone" vai miten se nyt menikäääännn

Ylös Pohja