.
MITÄ VITTUA miks mul on soinu varmaan koko päivän tai ehkä jopa eilisestä lähtien päässä TÄMÄ:
Etenkin toi vika osa siitä :D jotenki liia tarttuva melodia
Toisaalta mulla soi päässä myös tää:
D:::::::::::::
Oon iha lost. Oon muutenkin kuunnellu jjs:ää ihan liikaa. Asdxdjjfgjhfkgkf do i have issues. Eihhhhh en voi kyllä hyvinnnnnnn
Ja mitä vittua did i switch again vai mitä tää on ku mietin äsken joitain mun naispuolisia ihastuksia ja olin sillee öääh ei vittu haluun olla yhtä nainen ku heteronaisetki (koska siis mulle tuli sellain ei-naisellinen fiilis siit?) Ja sit vaa kelasin et really dude sä oot täs muutaman päivän ollu koko ajan silleen "en oo tyttö en oo tyttö en oo tyttö" ja nyt yhtäkkiä oon sillee "mut mä oon tyttö" XDDDDDDDDD eli joko,,,,,,,,, i switched again tai sit emt???????? Miten se voi tapahtua noin yhtäkkiä. Aaaaaaa. Oon kade ihmisille joiden sukupuolitunne ei muutu näin. Aaaaa. Kunpa kaikki olis vaan cis ah se olis niin helppoa se olis niin täydellistä ja yksknkertasta ja parasta oikeest pliis olisinpa edes minä cis jos ei kaikki. Se ois niin ihanan yksinkertaista!! D: vitun täydellistä. Mutkun ei niin ei. Voi olla myös että kuvittelen kaiken 😀🤓🥴 öäöäööäää
Eennnnnnnnnnnn voi hyvinnnnnnnnnnn millään tasolla 💀
Oooffff tajusin muuten että hyyppä näyttää ihan t:ltä ja ehkä kuulostaakin vähän oml i am deceased. En ymmärrä miks näin tapahtuu aina. Ainaaaaaaaaaaaaa. Oikeesti kyseenalaistan olemassaoloni koska miks mä niiku ,,,, MIKS 😭
AH en ymmärrä miten televisiossa voi oikeesti olla laihdutusmainoksia, tosi triggeröivää eikä mulla edes ole syömishäiriötä mutta silti triggeröi. En ymmärrä miten voi olla mahollista. Ei oikeesti oo kauheen vastuullista. Ja taas laihdutusmainos. Kaks laihdutusmainosta muutaman minuutin sisään. Vau. Toi on jo saavutus.
Mitä vittua nyt oikeesti kaikki, aa ahdistaa pitäs mennä pian nukkumaa ku alkaa jo vähän väsyttää mutta,,, jaa ok emt ehkä mä vaa meen nukkuu koska miksei haha goodnight,,,