Aihe vapaa IF THIS AINT IT

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Hetkinen mihinköhän fandomiin mä oon actually stepannu ja olenko siis ihastunut johonkin niistä. Olenko.

DID I REALLY-

did i do that.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Confusion level: 100

Mitäh

Also tuntuu silt et mun menkat saattaa alkaa ja tunnen dysforiaa pelkästä ajatuksesta are you kidding me

Are you fricking kidding me what the fuck

Mitä helvettiä nyt taas

Hmm hmmm hmmmm

Oh, i'm going crazy. Mikä tilanne nyt oikeesti. En ymmärrä: yhtään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja kaiken TÄN lisäksi siis tän sekoilun kun mietin että oonko ihastunu toho yhtee vai en niin sen kaiken sekoilun lisäks katoin lääkärit tulessa ja oli kyllä hulvatonta kuolata sekä timppaa että hessua että potea että maria. Juuh toki. En edes tiedä enää mulla sekoo kyl pää täs. Mut toi yks mitä vittua. Olenko mä siihen ihastunu vai en. Kysyn vaan. Ja sen lisäks tietty edelleen mietin: chaeyoung + hoseok ja muitakin mut joo noi häiritsee ihan vitusti ja kaikki häiritsee mutta joo. Toisaalta tykkäänköhän,,, muutamasta muustakin uudesta. Nah, en. En tietenkään. Mut se yks mua kyl mietityttää. Kovinkin paljon. Ehkä liiankin paljon. Toisaalta niist samoist kuvioist mua mietityttää kyl se toinenkin. Eli kaks henkilöä joista en meinaa saada selvää tai ainakaan en halua myöntää. Miks mä niihin olisin rakastunu? Enkä mä edes tiedä niistä juuri muuta kun ulkonäön. Tietysti nehän on niin klassisia esimerkkejä mun ihastuksista ulkonäöllisesti mutta...... silti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
.

MITÄ VITTUA miks mul on soinu varmaan koko päivän tai ehkä jopa eilisestä lähtien päässä TÄMÄ:
Etenkin toi vika osa siitä :D jotenki liia tarttuva melodia
Toisaalta mulla soi päässä myös tää:
D:::::::::::::

Oon iha lost. Oon muutenkin kuunnellu jjs:ää ihan liikaa. Asdxdjjfgjhfkgkf do i have issues. Eihhhhh en voi kyllä hyvinnnnnnn

Ja mitä vittua did i switch again vai mitä tää on ku mietin äsken joitain mun naispuolisia ihastuksia ja olin sillee öääh ei vittu haluun olla yhtä nainen ku heteronaisetki (koska siis mulle tuli sellain ei-naisellinen fiilis siit?) Ja sit vaa kelasin et really dude sä oot täs muutaman päivän ollu koko ajan silleen "en oo tyttö en oo tyttö en oo tyttö" ja nyt yhtäkkiä oon sillee "mut mä oon tyttö" XDDDDDDDDD eli joko,,,,,,,,, i switched again tai sit emt???????? Miten se voi tapahtua noin yhtäkkiä. Aaaaaaa. Oon kade ihmisille joiden sukupuolitunne ei muutu näin. Aaaaa. Kunpa kaikki olis vaan cis ah se olis niin helppoa se olis niin täydellistä ja yksknkertasta ja parasta oikeest pliis olisinpa edes minä cis jos ei kaikki. Se ois niin ihanan yksinkertaista!! D: vitun täydellistä. Mutkun ei niin ei. Voi olla myös että kuvittelen kaiken 😀🤓🥴 öäöäööäää

Eennnnnnnnnnnn voi hyvinnnnnnnnnnn millään tasolla 💀

Oooffff tajusin muuten että hyyppä näyttää ihan t:ltä ja ehkä kuulostaakin vähän oml i am deceased. En ymmärrä miks näin tapahtuu aina. Ainaaaaaaaaaaaaa. Oikeesti kyseenalaistan olemassaoloni koska miks mä niiku ,,,, MIKS 😭

AH en ymmärrä miten televisiossa voi oikeesti olla laihdutusmainoksia, tosi triggeröivää eikä mulla edes ole syömishäiriötä mutta silti triggeröi. En ymmärrä miten voi olla mahollista. Ei oikeesti oo kauheen vastuullista. Ja taas laihdutusmainos. Kaks laihdutusmainosta muutaman minuutin sisään. Vau. Toi on jo saavutus.

Mitä vittua nyt oikeesti kaikki, aa ahdistaa pitäs mennä pian nukkumaa ku alkaa jo vähän väsyttää mutta,,, jaa ok emt ehkä mä vaa meen nukkuu koska miksei haha goodnight,,,

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Eihh mitä vittua oikeest niin outo tunne ku oon kuunnellu jjs:n biisejä (nohhhh ainaki tota kantria ja ehk muitakin satunnaisia) monta vuotta ja nyt yhtäkkiä oon sillee "😀 uusia ihastuksia vaan satelee tosta bändistä" rääh. Oikeest toiki o sellane asia minkä basically arvasin jo sillon viimestään ku katoin rockstoppii ja pentti(?) Oli siinä ja googlailin tota bändii ja olin sillee hehe interesting. En voi 😂😂😂 jotenki taas niin mun tyyppistä i swear TYYPILLISTÄ mulle ei helvetti huuuuuutist. I gotta say, mul on täl hetkellä 16 vanhaa miestä joita mietin. Versus kolme jotka ei oo vanhoja miehiä. Tää on sairaus XDDDDDDDDDD aloin taas aattelee villuuki ja ja näin unta siit i- 😂 PLS 😂😂 oikeesti välillä must tuntuu et oon kykenemätön rakastuu kehenkään muuhun ku vanhoihi miehii mut sit taas joku hobi tai chaeyoung tapahtuu,,,, mut niiku 😭 i mean i'm so lost. OOFFF THIS HITS DIFFERENT: "seems like i should be getting somewhere, somehow i'm neither here nor there" 💀😀 when you're lost

Oof that's so real i-

Oooffff ja sitte ultimate timppa biisu 😭 eeei hitto vie taas. Niin vitusti muistoja.

Shit
It really sucks
When you can't pick who you're in love with

Aaaaaaaaaaaaaaa!

Siis mikä mul on hätänä.

I wanna sleep.

Muuten davest puheen ollen, miks mul tulee nuorest davest mielee nuori villu 😭 öh seis. Lopettakaa :D mul on oikeest davelleki jopa soittolista mut siin ei oo ihan hirveen montaa biisii, villun listal taas on satoja. Huoh tää tosiaan on sairaus. Yleensäkin sanoisin et ihastuminen on aina sairaus :D sorry but it's true.

Mitä vittua miks ajattelen karia. Älkää VITTU jaksako.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
You think being yourself means being unworthy
😭 STOP now.

They will try to make you unhappy
Don't let them
They will try to tell you you're not free
Don't listen
I, I know a place where you don't need protection
Even if it's only in my imagination