Ihastuminen ihastukselle lahja 👀

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
miulle tuli eilen spontaaninen idea, että käynpä ostamassa prismasta jonkun luonnosvihkon (olin ostanu loppujen lopuks jonkun vesiväri arkin (20 "sivuu"), johon nyt tuun maalaamaan akryllimaaleilla maisemamaalauksia :3
(kuvat kahesta työstä)

20211010_193742.jpg
tää oli ensimmäinen maalaus, jonka tein heti, kun pääsin kotiin!

20211010_225028.jpg
ja tässä on toinen, jonka tein yöllä :D 21 aikaan katoin, että jos nyt alan tekee (ja menee arviolta se 30-40min), niin hyvin jää aikaa nukkuu.

mutta tosiaan! kunhan miun ihastus tulee armeijasta (pitäis jaksaa oottaa kuukaus), niin annan tän sitten hänelle :3 - vihkonen/kirjanen täynnä maisemamaalauksia.
ja aion vielä ostaa kuumaliimaa ja lopuks jonkun narun pätkän liimata (molempiin kansiin - ylös ja alas), että sen saa sidottuu kiinni :D!

mie tykkään super paljon tästä ideasta ja mie tykkään, että...toi maalaus ei oo koko sivun mittanen, vaan tolleen "tyylitelty", että tarkoituksella näkyy reunoissa maalaus jäljet (ettei oo mitenkään siististi ja symmetrisesti, vaan tolleen tyyllitellyn sotkusesti :D).

kaikista eniten mie en malta oottaa nähä hänen reaktiotaan! mie toivon, että hän tulee tykkää tosta... noh, eiköhän hän ainakin nyt ehkees arvosta sitä, jos ei muuta D:!

mie oon myös tosi ilonen, että miulla on motivaatiota tehä tätä ja...tää saa miun ajatukset muualle! tai nyt maltan oottaa sitä, kun tavataan, koska on jotain tekemistä sillä aikaa johon keskittyy ja...jotain, jolla yllättää (ya know :D).
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Hieno ajatus! Varmasti hän tykkää siitä ja nuo molemmat maalaukset on ihana!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Hieno ajatus! Varmasti hän tykkää siitä ja nuo molemmat maalaukset on ihana!
kiitos tosi paljon :3! ja noh...nyt on jo muutama muu hassu maalaus maalattu (kolme uutta, joihin oon tosi tyytyväinen - kaikkiin oon) :)!
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Upeita töitä! 😍 Ite tykkään kans tehdä lahjoi ite.
 
Ylös Pohja