Ihastuminen ihastuksen kaa asiat päin p:tä (jälleen)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
pohjustusta:
häneen ei saa seuraavaan 2vk yhteyttä millään tavalla, joten hän tuli laittaa miulle, että jos on jotain kerrottavaa, niin pitää kertoo nyt. kerroin hälle sit ihan perus juttuja (että tuun kuolee seuraavalla jaksolla, kun kirjoja 7 ja sen lisäks liikan ja musiikin kurssit). hän sit vastas pelkällä kuvalla ja kysyin häneltä, että onko hällä jotain kerrottavaa. hän vastas, "elä musta huoli. tunteet ailahtelee, mut frendeinä ollaan," joka sai miut tosi hämmentyneeks (toi tuli puskista ja viimesin kesu olikin, että kysyin mitä hittoo tarkottaa toi "tunteet ailahtelee").

mie sit laitoin, että "okei 8) ja joo, se on kyl tullu selväks" (< tullu selväks, että siis ollaan kavereita). hän laitto jotain perus viestii ja sit vielä lisäsin, "ja hei, samat sanat, vaikka sie kyllä tiesit sen jo. miusta se on hyvä, että myö tutustutaan rauhassa (ja tääkin ollaan käyty jo läpi, mutta noh)", johon hän vastas kuvalla.

noh, halusin tietää, mitä hän sillä tunteitten ailahtamisella tarkotti, joten kysyin sit sitä häneltä. Hän vastas näin, "et joskus kiinnostas olla enemmän kuin kavereita, sit välis ei olleskaa,"...
vastasin vielä," okei, ymmärrettävää. onko muuten miussa jotkut sellaset piirteet, jotka tekee sen, että...se kiinnostus tavallaan lakkaa? ei sillä, että tietenkään rupeisin muuttaa yhtään mitään, mutta haluun vaan tietää,". Hän vastas vaan jep :')

ja nyt miun ajatus pläjäys:
mie oon aika...surullinen...tai turhaantunu...mie en tiiä, mitä mie tunnen. surullisinta on se, että mie en oo surullinen siitä mitä hän sano, vaan...noh, yhestä toisesta ajatuksesta, joka tulee kohta esille. mie nähtävästi olin lakkauttanu sen innostuksen ja olin osannu hillitä itteeni pelkäämällä sitä pahinta, koska...se ei tullu ees yllätyksenä, mitä hän sano, enkä ees reagoinu mitenkään.

minuu nyt vaan ärsyttää, että hän on ollu niin läheinen jokaisella tapaamisella ja hän on sanonu asioita (kuten sen, että hänen tekis mieli suudella minuu), mutta sitten hän ei ees tiiä mitä haluu miusta. tai että hänen kiinnostus aina vähän väliä lakkaa... joka tuntuu pahalta, koska mitä enemmän mie oon oppinu häntä tuntee, niin sitä enemmän tykkään hänestä.

rupesin myös miettii, että...jos miussa on jotkut semmoset piirteet, mitkä vaikuttaa kiinnostuksen lakkaamiseen, niin mie vaan veikkaan, että adhd vaikuttaa asiaan, kun se antaa helvetin ärsyttäviä piirteitä (mm. hyperaktiivisuus - puheliaisuus, kovaäänisyys, innostuu helposti...). ja rupesin taas miettii, että...miks just miulla pitää olla adhd. mie vaan haluisin olla...normaali ja ettei miulla ois mitään :/ kun tää muutenkin paskoo miun elämää ja tekee siitä haastavaa... ja ihan näin yleisesti, eikä vaan tän asian suhteen, mutta tän asian myötä se nyt vaan tuli jälleen mieleen.

minuu myös inhottaa se, että kun hän lähti takas inttiin, niin kaikki oli olevinaan hyvin ja nyt ei sit ookkaan. tai mie toivon, että hän ois jo aiemmin myöntäny sen asian.

mutta mie oon nyt sen päättäny, että oikeesti tuun eristää miun tunteita ja...en oo enää niin läheinen. mie en oo oikeestaan ikinä ollu kauheen läheinen ketään kohtaan, joka johtuu monesta eri syystä, mutta just siitä että aiemmin oon tullu hylätyks (ihan perus kaverisuhteissakin, että kaverit on kääntyny vastaan ja hylänny miut), sekä miun perheessä ei olla totuttu näyttää läheisyyttä. aiemmin oli parempi... tai sillon en satuttanu itteeni, kun oli vaan kaks hyvää ystävää ja olin...mitä olin (etäinen muista ihmisistä).

mielessä kävi myös, että katkaisisin vaan välit suoraan kyseisen henkilön kaa, mutta mie välitän hänestä - ees kaverina. hän on mahtava tyyppi, enkä haluu menettää häntä sen takii, että minuu nyt pelottaa hylätyks tuleminen, joten...ehkä nyt maltan rauhottuu eka.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
meistä ei tuu mitään.

kysyin vielä, että niin mitkä piirteet vaikuttaa, johon hän vastas, "ehkä se räväkkyys. se on osittain helvetin hyvä ja samaan aikaan miinus. arvostan sitä mut jos on liikaa nii en oikee," ja sit lisäs, "ja tavallaan se rauhallisuus puuttuu," - arvasin oikein... adhd vaikuttamat piirteet siis vaikuttaa.

laitoin hälle aika pitkän viestin, mutta pääsisältö, "miusta tuntuu pahalta sanoo tää, mutta miusta tuntuu ettei meistä tuu kavereita enempää," johon hän vastas pääsisällöltään, "ei todennäkösesti". mie en elättele minkään näkösiä toiveita ja haluun jäähä kavereiks... nyt onneks tulee kaks viikkoo, etten saa yhteyttä häneen, että voisin vähän päästä yli hänestä.

mie toivoisin, että tässä maailmassa ois joku, jolle en oo liikaa. oon aiemmin halunnu ajatella, että adhd on miun vahvuus ja oon halunnu keskittyy hyviin piirteisiin, mutta...näinköhän on enää.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
En osaa auttaa saati lohduttaa mutta takerrun tuohon adhd -juttuun, se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä eikä se oo sun vika jos kaikki ei aina kestä semmosta.
Mä oon ite tosi kiukkunen ja ahdistunu ihminen ja liika häseltäminen ottaa pahasti hermoon mutta mua ei häiritse ollenkaan kumppanin adhd, miljoonat harrastukset ja ympäriinsä loikkiminen. Jos henkilökemiat passaa ja kaikki muu toimii ei nuo "pikkuviat" häiritse ja löydät itekki vielä varmasti niitä ihmisiä jotka ymmärtää ja korkeintaan huvittuu sun luonteesta.
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Oon tosi pahoillani, että häntä häiritsee sun adhd.D: mutta se ei missään nimessä tee susta millään tavalla huonoa ihmistä, sä oot varmasti aivan ihana ihminen:3 ja toi on varmasti vielä jonkun muunkin mielestä sun vahvuus. Sä ihan varmasti löydät vielä jonkun jolle et oo liikaa ja joka arvostaa ja rakastaa sua just tollasena. Hurjasti tsemppiä ja voimia tohon tilanteeseen<3
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Oon tosi pahoillani, että häntä häiritsee sun adhd.D: mutta se ei missään nimessä tee susta millään tavalla huonoa ihmistä, sä oot varmasti aivan ihana ihminen:3 ja toi on varmasti vielä jonkun muunkin mielestä sun vahvuus. Sä ihan varmasti löydät vielä jonkun jolle et oo liikaa ja joka arvostaa ja rakastaa sua just tollasena. Hurjasti tsemppiä ja voimia tohon tilanteeseen<3
Tämä
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
hei, se että siun adhd on hänelle liikaa ei tarkota että ois kaikille muillekin <3
se ei huononna ketään, vaan on ominaisuus muiden joukossa. ja kuten sanoit, sen voi nähdä myös vahvuutena. varmasti tulee vielä vastaan sellanen, joka näkee adhd:n nimenomaan myönteisenä piirteenä :3 eikä siun missään nimessä pidä lähtee mitenkään peittelemään niitä piirteitä, jotta hänen tunteet sinuu kohtaan pysyis. jos hän ei sinuu hyväksy, niin se on sitte adios hänelle D: tai no toki voitte pysyä kavereina, mutta riippuu tietysti miltä siusta tuntuu.
varmasti aivan kauheeta, kun kerkesit kiintyä ja ihastua häneen vahvasti, mutta hänellä taas ne tunteet menee edestakas D: varmasti on ollu tosi hämmentäväkin kokemus, kun ei oikein ota toisesta selvää.
oon tosi pahoillani, kun siulle kävi noin :( sie oot ihana ja täydellinen just noin, eikä oo mitään syytä tuntee huonommuutta adhd:n takia💗
lähetän ison voimahalin D: <3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,487
Mitä ruttoa.
Elä ny missään ruton nimessä ala luulee et jos jonku mielestä räväkkyys tai innokkuus on huono asia et se ois muka oikeasti paha juttu. Sussa ei oo mittää vikkaa oot vaan oma uniikki ittes eikä siinä oo mittää väärää. Jos joku ei siitä tykkää nii se on sen ongelma.

Mää oon aika varma et tosiaankaan tässä vaiheessa ei kannata enää elätellä toivoa tuota ihmistä kohtaan 😔💔
Se selkeesti ei tosissaan oo kiinnostunu ja mun mielestä lähinnä yrittää pittää sua ns. "varalla"
Tai en tiiä, voihan se oikeesti olla ettei vaan oo varma et mitä tuntee. Mut kuitenki kannattaa ehkä ottaa siihen etäisyyttä ku ei sekään voi jatkuvasti tehä nii et tullee lähelle ja sanoo haluavasa suudella ja sit kuitenki sanoo että välillä kiinnostus lopahtaa ja joku sun luonteenpiirre on liikaa. Jos se ois ihastunu suhun nii miks ihmeessä se sanois et sussa ois jotain mikä sitä ei kiinnosta? :D
Mutta toivotan sulle tsemppiä ♥️ Oon pahoillani et sulle käy noin :(
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
En osaa auttaa saati lohduttaa mutta takerrun tuohon adhd -juttuun, se ei tee kenestäkään huonoa ihmistä eikä se oo sun vika jos kaikki ei aina kestä semmosta.
Mä oon ite tosi kiukkunen ja ahdistunu ihminen ja liika häseltäminen ottaa pahasti hermoon mutta mua ei häiritse ollenkaan kumppanin adhd, miljoonat harrastukset ja ympäriinsä loikkiminen. Jos henkilökemiat passaa ja kaikki muu toimii ei nuo "pikkuviat" häiritse ja löydät itekki vielä varmasti niitä ihmisiä jotka ymmärtää ja korkeintaan huvittuu sun luonteesta.
no joo, oikeessa sie oot D: en pysty muuttaa sitä asiaa ittessäni (että miten miun aivot toimii), mutta haluun kyllä opetella olla rauhallisempi. en todellakaan häntä varten, mutta itteeni, koska se hyperaktiivisuus uuvuttaa minuu itteeni tosi paljon.
ja toi on kyllä oikeestaan aika hitsin totta. tai mie oon hyväksyny semmoset pikku ärsyttävät piirteet miun ihastuksessa, koska kokonaisuudessaan hän on mahtava tyyppi. mie oisin toivonu, että hän ois ehkä ajatellu samoin miusta. tai miussa on niin paljon muutakin, kun tietyt adhd vaikuttamat ominaispiirteet. mutta onneks mm. miun läheiset ystävät on fine sen kanssa ja...esim. miun parhaasta ystävästä (jolla on kans adhd), niin hänen mielestä se miun energian määrä on mahtavaa :)!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Oon tosi pahoillani, että häntä häiritsee sun adhd.D: mutta se ei missään nimessä tee susta millään tavalla huonoa ihmistä, sä oot varmasti aivan ihana ihminen:3 ja toi on varmasti vielä jonkun muunkin mielestä sun vahvuus. Sä ihan varmasti löydät vielä jonkun jolle et oo liikaa ja joka arvostaa ja rakastaa sua just tollasena. Hurjasti tsemppiä ja voimia tohon tilanteeseen<3
mie oon kans D: ja...kiitos oikeesti aivan äärettömän paljon! et tiiäkkään kuinka paljon arvostan siun sanoja ja...miten paljon vahvemmaks ne sai miut tuntee. vielä kerran; kiitos paljon <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
hei, se että siun adhd on hänelle liikaa ei tarkota että ois kaikille muillekin <3
se ei huononna ketään, vaan on ominaisuus muiden joukossa. ja kuten sanoit, sen voi nähdä myös vahvuutena. varmasti tulee vielä vastaan sellanen, joka näkee adhd:n nimenomaan myönteisenä piirteenä :3 eikä siun missään nimessä pidä lähtee mitenkään peittelemään niitä piirteitä, jotta hänen tunteet sinuu kohtaan pysyis. jos hän ei sinuu hyväksy, niin se on sitte adios hänelle D: tai no toki voitte pysyä kavereina, mutta riippuu tietysti miltä siusta tuntuu.
varmasti aivan kauheeta, kun kerkesit kiintyä ja ihastua häneen vahvasti, mutta hänellä taas ne tunteet menee edestakas D: varmasti on ollu tosi hämmentäväkin kokemus, kun ei oikein ota toisesta selvää.
oon tosi pahoillani, kun siulle kävi noin :( sie oot ihana ja täydellinen just noin, eikä oo mitään syytä tuntee huonommuutta adhd:n takia💗
lähetän ison voimahalin D: <3
kiitos oikeesti siullekin tosi paljon D: <3! ja mie toivon tosiaan niin! tosta oon jo päässy hieman yli (keskityn nyt kouluun ja muihin kavereihin, niin eiköhän se tästä), että...en todellakaan ala piilottaa mitään piirteitä. mutta mietin omasta tahdosta sitä, että haluun kyllä harjotella olemaan rauhallisempi (mitä toiselle varaanille mainitsin). mie en oo tekemässä sitä missään nimessä hänen takiaan (tai kenenkään muun), vaan miun itteni takia (miun energisyys uuvuttaa minuu itteeni).
kieltämättä tää on ollu aivan kauhee kokemus, kun välillä tykkää ja välillä ei D: (enkä ois halunnu, että tää oli miun tämmönen eka "jutun tynkä", jonka pohjalle miulla nyt rakentu skeemat tulevaa varten, jos ymmärrät mitä meinaan). kyllä nyt ainakin kavereina haluun pysyy, mutta haluun ottaa omaa etäisyyttä.
mie oon kans pahoillani... ja kiitos oikeesti tosi paljon ;w;! mie arvostan siun sanoja tosi paljon... <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Mitä ruttoa.
Elä ny missään ruton nimessä ala luulee et jos jonku mielestä räväkkyys tai innokkuus on huono asia et se ois muka oikeasti paha juttu. Sussa ei oo mittää vikkaa oot vaan oma uniikki ittes eikä siinä oo mittää väärää. Jos joku ei siitä tykkää nii se on sen ongelma.

Mää oon aika varma et tosiaankaan tässä vaiheessa ei kannata enää elätellä toivoa tuota ihmistä kohtaan 😔💔
Se selkeesti ei tosissaan oo kiinnostunu ja mun mielestä lähinnä yrittää pittää sua ns. "varalla"
Tai en tiiä, voihan se oikeesti olla ettei vaan oo varma et mitä tuntee. Mut kuitenki kannattaa ehkä ottaa siihen etäisyyttä ku ei sekään voi jatkuvasti tehä nii et tullee lähelle ja sanoo haluavasa suudella ja sit kuitenki sanoo että välillä kiinnostus lopahtaa ja joku sun luonteenpiirre on liikaa. Jos se ois ihastunu suhun nii miks ihmeessä se sanois et sussa ois jotain mikä sitä ei kiinnosta? :D
Mutta toivotan sulle tsemppiä ♥️ Oon pahoillani et sulle käy noin :(
no joo, totta tuo D:

sen mie oon päättäny, etten todellakaan elättele mitään tunteita häntä kohtaan, joka...noh, tottakai sattuu, mutta ei enää niin paljoo, mitä eilen.
ja sie oot kyllä aivan oikeessa! tai mie oon hyväksyny hänen ärsyttävimmätkin piirteet, koska jokaisessa meissä niitä on ja hän on kokonaisuudessaan mahtava ihminen, joten en muutaman jutun takia haluis häntä menettää. valitettavasti hän ei näköjään ajattele miusta ihan samalla tavalla, eikä kenties tajuu sitä, että miussa on paljon muutakin, kuin ne kaks piirrettä (enkä todellakaan hypi seinillä pitkin päivää).

kiitos paljon <33
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
siis hetkonen, eli basically toi ihmine leikki sun tunteilla? D: mä oon siis ymmärtäny - korjaa, jos oon väärässä - et hän ois vähä niinku ain tienny et sä oot hänee oikeesti ihastunu ja sit hän on vaa sillee "joooooo eeemmmä tiä katotaa mitä täst ny tulee kyl mä sust tykkään eiku emmä tiedäkään", ja sit lopuks tuhlaski kaikkien aikaa? voi tsiisus mikä... huokaus.

ihan rehellisesti: mä en ois ees hänen kaveri. ihmisenä, joka epäilee itsellään tosi vahvasti adhd/add ni en ikinä kattelis sellasta tyyppiä, jonka mielestä mä oon "liikaa". D: sellaseen ihmiseen ei tarvii tyytyä. puhumattakaan siitä, et ihan ku hän näkis sut vaa adhd:na eikä niinku ihmisenä ollenkaan...? tai niinku, tulee vaan oudot vibat tost.
mä oon tosi pahoillani, et tossa kävi noin ;__; hän ei oo sinun arvonen. sun ei tarvii olla mitään enempää tai vähempää, ku sinä oot. sä oot just hyvä tollasena ja jos hän ei sitä näe - anna hänen mennä. omapa on menetyksensä. mä tiedän ton tunteen, ku jonku ihmisen kaa tulee tosi läheiseks, mut sit selviiki et he ei aattele samal taval. se on yks hirveimmistä tunteista, mitä tiedän ;__;

jos yhtään lohduttaa, ni mä oon löytäny ympärilleni monia tärkeitä ihmisiä, joiden mielestä mä en oo "liikaa" enkä "liian vähän" vaan juuri hyvä. ja uskallan luottaa, että he ei oo mihinkään katoamassa - vaikka myös strugglaan hylätyksi tulemisen pelon kanssa. mä olen myös räväkkä ihminen ja vähä niinku all over the place, mut mun jopa hyvin erilaisten ystävien mielestä mä säteilen hyvää energiaa. puhumattakaan siitä, et mun poikaystävä on ihan erilainen ku minä. hän on rauhallinen ja hiljanen, mut hän ei oo koskaa ajatellu et mä oisin ihmisenä liikaa tai et minun neuroepätyypillisyys ois ongelma - päinvastoin. hänen mielestä mä oon kaikkine omituisuuteni ja outouksieni kanssa ihana - niinku kumppanin kuuluukin ajatella. D:

eli pointtini oli, että kyllä: sellaisia ihmisiä on, jotka aattelee tällaisten piirteiden olevan hyviä ja heitäkin on, jotka jollain tasolla jopa ihailee niitä. eli juuri niin, adhd(/add) on vahvuus! älä anna kenenkään muuttaa sitä faktaa tai itseäsi. äläkä menetä uskoasi ihmisiin - ne oikeat, hyvät tyypit on jo matkalla, usko minuu D: anna sun tunteiden ja sun oman itsesi näkyä! jos joku ei sitä handlaa, ni se on voivoi ja kättä housuun - se on heidän oma ongelmansa, eikä sinun.

tsemppiä paljon! ❤️
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
siis hetkonen, eli basically toi ihmine leikki sun tunteilla? D: mä oon siis ymmärtäny - korjaa, jos oon väärässä - et hän ois vähä niinku ain tienny et sä oot hänee oikeesti ihastunu ja sit hän on vaa sillee "joooooo eeemmmä tiä katotaa mitä täst ny tulee kyl mä sust tykkään eiku emmä tiedäkään", ja sit lopuks tuhlaski kaikkien aikaa? voi tsiisus mikä... huokaus.

ihan rehellisesti: mä en ois ees hänen kaveri. ihmisenä, joka epäilee itsellään tosi vahvasti adhd/add ni en ikinä kattelis sellasta tyyppiä, jonka mielestä mä oon "liikaa". D: sellaseen ihmiseen ei tarvii tyytyä. puhumattakaan siitä, et ihan ku hän näkis sut vaa adhd:na eikä niinku ihmisenä ollenkaan...? tai niinku, tulee vaan oudot vibat tost.
mä oon tosi pahoillani, et tossa kävi noin ;__; hän ei oo sinun arvonen. sun ei tarvii olla mitään enempää tai vähempää, ku sinä oot. sä oot just hyvä tollasena ja jos hän ei sitä näe - anna hänen mennä. omapa on menetyksensä. mä tiedän ton tunteen, ku jonku ihmisen kaa tulee tosi läheiseks, mut sit selviiki et he ei aattele samal taval. se on yks hirveimmistä tunteista, mitä tiedän ;__;

jos yhtään lohduttaa, ni mä oon löytäny ympärilleni monia tärkeitä ihmisiä, joiden mielestä mä en oo "liikaa" enkä "liian vähän" vaan juuri hyvä. ja uskallan luottaa, että he ei oo mihinkään katoamassa - vaikka myös strugglaan hylätyksi tulemisen pelon kanssa. mä olen myös räväkkä ihminen ja vähä niinku all over the place, mut mun jopa hyvin erilaisten ystävien mielestä mä säteilen hyvää energiaa. puhumattakaan siitä, et mun poikaystävä on ihan erilainen ku minä. hän on rauhallinen ja hiljanen, mut hän ei oo koskaa ajatellu et mä oisin ihmisenä liikaa tai et minun neuroepätyypillisyys ois ongelma - päinvastoin. hänen mielestä mä oon kaikkine omituisuuteni ja outouksieni kanssa ihana - niinku kumppanin kuuluukin ajatella. D:

eli pointtini oli, että kyllä: sellaisia ihmisiä on, jotka aattelee tällaisten piirteiden olevan hyviä ja heitäkin on, jotka jollain tasolla jopa ihailee niitä. eli juuri niin, adhd(/add) on vahvuus! älä anna kenenkään muuttaa sitä faktaa tai itseäsi. äläkä menetä uskoasi ihmisiin - ne oikeat, hyvät tyypit on jo matkalla, usko minuu D: anna sun tunteiden ja sun oman itsesi näkyä! jos joku ei sitä handlaa, ni se on voivoi ja kättä housuun - se on heidän oma ongelmansa, eikä sinun.

tsemppiä paljon! ❤️
no joo, oikeestaan kun mietin niin en miekään ois edes kaveri tommosen kanssa D: olihan tuo miusta ainakin tunteilla leikkimistä :/
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Voi ei ,oon pahoillani sun puolesta et teil jälleen asiat meni tolleen siiw ihan oikeesti mua surettaa sun puolesta tosi paljon lukee noita sun viestei ja viel siitä adhd jutusta niin ethän sä sille voi mitään et sulla on adhd ja jos tää jätkä ei arvosta sua sellasena kun oot niin ei se sit oikee oo tai siis tarkotan nyt sitä ku se sano et sille on liikaa sun räväkkyys niin jos se oikeesti susta välittää koko ajan että ei tunteet haihdu vähän niin kyl se sen asian kanssa toimeen tulis. Ps. Tosi paljon tsemppiä sulle tohon tilanteeseen ❤️
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
siis hetkonen, eli basically toi ihmine leikki sun tunteilla? D: mä oon siis ymmärtäny - korjaa, jos oon väärässä - et hän ois vähä niinku ain tienny et sä oot hänee oikeesti ihastunu ja sit hän on vaa sillee "joooooo eeemmmä tiä katotaa mitä täst ny tulee kyl mä sust tykkään eiku emmä tiedäkään", ja sit lopuks tuhlaski kaikkien aikaa? voi tsiisus mikä... huokaus.

ihan rehellisesti: mä en ois ees hänen kaveri. ihmisenä, joka epäilee itsellään tosi vahvasti adhd/add ni en ikinä kattelis sellasta tyyppiä, jonka mielestä mä oon "liikaa". D: sellaseen ihmiseen ei tarvii tyytyä. puhumattakaan siitä, et ihan ku hän näkis sut vaa adhd:na eikä niinku ihmisenä ollenkaan...? tai niinku, tulee vaan oudot vibat tost.
mä oon tosi pahoillani, et tossa kävi noin ;__; hän ei oo sinun arvonen. sun ei tarvii olla mitään enempää tai vähempää, ku sinä oot. sä oot just hyvä tollasena ja jos hän ei sitä näe - anna hänen mennä. omapa on menetyksensä. mä tiedän ton tunteen, ku jonku ihmisen kaa tulee tosi läheiseks, mut sit selviiki et he ei aattele samal taval. se on yks hirveimmistä tunteista, mitä tiedän ;__;

jos yhtään lohduttaa, ni mä oon löytäny ympärilleni monia tärkeitä ihmisiä, joiden mielestä mä en oo "liikaa" enkä "liian vähän" vaan juuri hyvä. ja uskallan luottaa, että he ei oo mihinkään katoamassa - vaikka myös strugglaan hylätyksi tulemisen pelon kanssa. mä olen myös räväkkä ihminen ja vähä niinku all over the place, mut mun jopa hyvin erilaisten ystävien mielestä mä säteilen hyvää energiaa. puhumattakaan siitä, et mun poikaystävä on ihan erilainen ku minä. hän on rauhallinen ja hiljanen, mut hän ei oo koskaa ajatellu et mä oisin ihmisenä liikaa tai et minun neuroepätyypillisyys ois ongelma - päinvastoin. hänen mielestä mä oon kaikkine omituisuuteni ja outouksieni kanssa ihana - niinku kumppanin kuuluukin ajatella. D:

eli pointtini oli, että kyllä: sellaisia ihmisiä on, jotka aattelee tällaisten piirteiden olevan hyviä ja heitäkin on, jotka jollain tasolla jopa ihailee niitä. eli juuri niin, adhd(/add) on vahvuus! älä anna kenenkään muuttaa sitä faktaa tai itseäsi. äläkä menetä uskoasi ihmisiin - ne oikeat, hyvät tyypit on jo matkalla, usko minuu D: anna sun tunteiden ja sun oman itsesi näkyä! jos joku ei sitä handlaa, ni se on voivoi ja kättä housuun - se on heidän oma ongelmansa, eikä sinun.

tsemppiä paljon! ❤️
mie en yhtään tiiä ja oon muutenkin tosi surkee näkemään, että mikä homman nimi on oikeesti D: hän on pohjimmiltaan kyllä hyvä ihminen (ainakin sen kuvan oon saanu...), mutta mie en voi olla ikinä 100% varma, mitä hän miusta aattelee tai on aatellu.

no joo, se oli kyllä tosi perseestä sanoo, että mie oisin liikaa. kaikilla on tosiaan vikoja ja nyt haluun pitää edelleen sen mentaliteetin, ettei miun adhd oo vika, vaan ominaisuus. ja joo, tuli vähän itellekin ne vibat, että näkis vaan sen adhd, kun...en mie oo koko aikaa hyper, vaan miussa on paljon muutakin. mutta noh, parempi oli vaan tietää, että mimmonen on ihmisiään. kiitos tosi paljon noista ihanista sanoista ja...noh, tällä hetkellä minuu ei kiinnosta kommunikoida hänen kanssaan (eikä onneks tarviikkaan), mutta en tiiä mitä teen tulevaisuudessa. ja se kyllä kieltämättä on aivan kauheeta...

toi kyllä lohdutti tosi paljon! ja onneks miullakin on niitä tosi ystäviä, jotka hyväksyy miut sellasenaan, kun oon. valitettavasti hän ei taida noita ihmisiä olla, mutta enköhän selvii! ja miun yks kaveri sano ihanasti, että...vaikka mie juoksisinkin seiniä pitkin randomisti, niin henkilö joka todellisuudessa tykkää/rakastaa minuu, niin se tulis hyväksyy miut ja pitää miut onnellisena. mie oon onnellinen siun puolesta, että siun kumppani hyväksyy siut sellasenaan kuin oot, koska niinhän sen kuuluukin mennä.

no joo, toi on totta :3! mie en todellakaan tuu lannistuu ja ehkäpä tässä asiassa kuuntelen myös miun enkun opee, koska hän on monesti sanonu miulle olla maskaamatta ja...hänen ansiostaan oon onnistunu rikkoo sitä maskia, mutta tää kyseinen henkilö nyt alkaa pikkuhiljaa rakentaa sitä takas.... tai huomasin sen tänään, että piilotin taas hurjasti miun piirteitä ja aina jos vaikka heilutin jalkaa (ihan kotona, omassa rauhassa), niin saman tien lopetin. ja aiemmin tässä kesussa mainitsin, että haluun oppii olee rauhallisempi, mutta...rupesin miettii, oisko se loppujen lopuks sitä maskaamista sitten. tottakai tietyn verran haluun olla rauhallisempi (etten uuvuta itteeni), mutta...miun pitää oppii se, etten kokonaan tuu tukahduttaa näitä ominaisuuksia.

kiitos tosi paljon <3
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Voi ei ,oon pahoillani sun puolesta et teil jälleen asiat meni tolleen siiw ihan oikeesti mua surettaa sun puolesta tosi paljon lukee noita sun viestei ja viel siitä adhd jutusta niin ethän sä sille voi mitään et sulla on adhd ja jos tää jätkä ei arvosta sua sellasena kun oot niin ei se sit oikee oo tai siis tarkotan nyt sitä ku se sano et sille on liikaa sun räväkkyys niin jos se oikeesti susta välittää koko ajan että ei tunteet haihdu vähän niin kyl se sen asian kanssa toimeen tulis. Ps. Tosi paljon tsemppiä sulle tohon tilanteeseen ❤️
mie oon kans super pahoillani itteni puolesta, että miten tää taas meni... ja jep toi on totta, että...jos hän ois todellisuudessa ihastunu minuun, niin häntä ei haittais pari ominaispiirre, kun oon niin paljon muutakin. onneks tajusin sen tässä vaiheessa, että mimmonen hän on, mitä aattelee ja mitkä piirteet tekee miusta "viallisen" (hänen silmiin siis).
kiitos tosi paljon <3
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
mie oon kans super pahoillani itteni puolesta, että miten tää taas meni... ja jep toi on totta, että...jos hän ois todellisuudessa ihastunu minuun, niin häntä ei haittais pari ominaispiirre, kun oon niin paljon muutakin. onneks tajusin sen tässä vaiheessa, että mimmonen hän on, mitä aattelee ja mitkä piirteet tekee miusta "viallisen" (hänen silmiin siis).
kiitos tosi paljon <3
Ole hyvä <3.Oon ylpee susta et tajusit nyt iskekkin minkälainen toi jätkä on tai siis tarkotan just sitä et se ei kunnioita sua sellasena kun iot just se et sille on liikaa se sun räväkksyys ja voin sanoo et se räväkksyys voi myös jopa olla vahvuus mitä taisit itsekkin sanoa siellä ylemmässä viestissäsi.Ja siis itse aina pidän sellasta ajatusmailmaa ,että jos en kelpaa jollekkin sellasena kun oon niin se voi suoraan haistaa vitut, että minä oon hyvä sellasena kun oon ja esim myös et nykyään en enää mieti mitä muut musta ajattelee mut voin sanoo et pari vuotta sitten viel mietin ja se oli ihan hirveetä stressaa siitä et mitä muut susta ajattelee.Mut nykyään oon silleen et vitut mua kiinnosta mitä muut musta ajattelee tai silleen.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ole hyvä <3.Oon ylpee susta et tajusit nyt iskekkin minkälainen toi jätkä on tai siis tarkotan just sitä et se ei kunnioita sua sellasena kun iot just se et sille on liikaa se sun räväkksyys ja voin sanoo et se räväkksyys voi myös jopa olla vahvuus mitä taisit itsekkin sanoa siellä ylemmässä viestissäsi.Ja siis itse aina pidän sellasta ajatusmailmaa ,että jos en kelpaa jollekkin sellasena kun oon niin se voi suoraan haistaa vitut, että minä oon hyvä sellasena kun oon ja esim myös et nykyään en enää mieti mitä muut musta ajattelee mut voin sanoo et pari vuotta sitten viel mietin ja se oli ihan hirveetä stressaa siitä et mitä muut susta ajattelee.Mut nykyään oon silleen et vitut mua kiinnosta mitä muut musta ajattelee tai silleen.
<33 aw, toi on ihana kuulla :3 ja miekin oon kyllä ilonen ittelleni, että mie tajusin sen, enkä anna hänen masentaa enää itteäni. toi on super hyvä ajatusmaailma oikeesti, koska se on totta! jos sie et kelpaa jollekulle syystä tai toisesta, niin se ei missään nimessä oo siun onglema ja tosiaan voit haistattaa siinä vaiheessa pitkät! ja...noh, nyt aion jättää hänet omaan arvoonsa.
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
<33 aw, toi on ihana kuulla :3 ja miekin oon kyllä ilonen ittelleni, että mie tajusin sen, enkä anna hänen masentaa enää itteäni. toi on super hyvä ajatusmaailma oikeesti, koska se on totta! jos sie et kelpaa jollekulle syystä tai toisesta, niin se ei missään nimessä oo siun onglema ja tosiaan voit haistattaa siinä vaiheessa pitkät! ja...noh, nyt aion jättää hänet omaan arvoonsa.
<33 hyvä että jätät sen jätkän omaan arvoonsa siis mulla oli joskus ysiluokalla juttua yhen jätkän kaa josta olin siis aina luullu et se ei pidä musta mut sit yhtenä päivänä ysillä se pyaähty mun viereen kun menin kouluun ja kerto on katellu mua ja tykkää musta noh sit me nähtiin pari kertaa ja nähtiin jossain kaupan vieres mut sit se halus aina mettään mennä ehotti suihin ottoo joka kerta ja pussailriinkin joka oli kivaa mut se et aina kysy suihin ottoo ja ku sanoin et en halua niin kesti ehkä 10min ku uudestaan kysy ja ne kaikki tapaamis kerrat oli ihan samanlaisii ja noh senhän luokka sai sit tietää et se tykkää musta ku yks vitun ärsyttä tyttö meni kertoo siitä ja sithän se väitti koko luokalle ja kaikille sen muille kavereille et mää oisin lelsiny ton jutun ja siis toi alko talven aikoihin sit jossain loppu talvesta se meni poikki mut sit jatku taas kevällä ja keväällä ku vikan kerran nähtiin niin
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Niin se ehotti et olisin menny sen iaa niiden mökille ja oltais harrastettu seksiä ja se sit väitti koko ajan et se tietää mua paremmin et oonko mä valmis seksiin vai ei ja kerran se soitri mulle video puheluu ja kysy mua niille mut en mä halunnu lähtee ku tiesin et mitäse ois ehottani niin se siin puhelus kuvas ku se runkkas ja oli silleen et tekiskö mieli sanoin et ei ja se oli sillewn et tekis kuitenkin jne
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
<33 hyvä että jätät sen jätkän omaan arvoonsa siis mulla oli joskus ysiluokalla juttua yhen jätkän kaa josta olin siis aina luullu et se ei pidä musta mut sit yhtenä päivänä ysillä se pyaähty mun viereen kun menin kouluun ja kerto on katellu mua ja tykkää musta noh sit me nähtiin pari kertaa ja nähtiin jossain kaupan vieres mut sit se halus aina mettään mennä ehotti suihin ottoo joka kerta ja pussailriinkin joka oli kivaa mut se et aina kysy suihin ottoo ja ku sanoin et en halua niin kesti ehkä 10min ku uudestaan kysy ja ne kaikki tapaamis kerrat oli ihan samanlaisii ja noh senhän luokka sai sit tietää et se tykkää musta ku yks vitun ärsyttä tyttö meni kertoo siitä ja sithän se väitti koko luokalle ja kaikille sen muille kavereille et mää oisin lelsiny ton jutun ja siis toi alko talven aikoihin sit jossain loppu talvesta se meni poikki mut sit jatku taas kevällä ja keväällä ku vikan kerran nähtiin niin
ehottomasti D:!
no mitä ihmettä D:! tosi inhottavaa tommonen, että koko ajan ehottelee jotain ja vaikka sie annoit kieltävän vastauksen, niin hän ei sit suostunu uskomaan ja ehotteli uusiks... en vaan ymmärrä joitakin ihmisiä, kun ei on ei D: ja sit myös tosta saa semmosen kuvan, ettei hän arvostanu tai välittäny siusta ihmisenä, vaan näki siut ns. objektina.
ja myös tosi inhottavaa tuon tytön käytös sinuu kohtaan D:
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Niin se ehotti et olisin menny sen iaa niiden mökille ja oltais harrastettu seksiä ja se sit väitti koko ajan et se tietää mua paremmin et oonko mä valmis seksiin vai ei ja kerran se soitri mulle video puheluu ja kysy mua niille mut en mä halunnu lähtee ku tiesin et mitäse ois ehottani niin se siin puhelus kuvas ku se runkkas ja oli silleen et tekiskö mieli sanoin et ei ja se oli sillewn et tekis kuitenkin jne
no just :/ tottakai sie ite tiiät sen kaikista parhaiten, että ootko valmis vai et. se että hän on valmis seksiin ei tarkota sitä, että sie missään nimessä olisit valmis!
tosi ahistavaa ja inhottavaa käytöstä häneltä...
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ja oon siis amiksen tokasta et tosta on kyl aikaa mut viel ärsyttävää on se et nään tota äijää samas amikses tosin eri alalla ollaan mut aina ku käy syömäs niin joutuu näkee sitä
mie en voi ees kuvitella, että miten inhottavaa ja ahistavaa on nähä kyseistä roskakasaa samassa paikassa D:!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
ehottomasti D:!
no mitä ihmettä D:! tosi inhottavaa tommonen, että koko ajan ehottelee jotain ja vaikka sie annoit kieltävän vastauksen, niin hän ei sit suostunu uskomaan ja ehotteli uusiks... en vaan ymmärrä joitakin ihmisiä, kun ei on ei D: ja sit myös tosta saa semmosen kuvan, ettei hän arvostanu tai välittäny siusta ihmisenä, vaan näki siut ns. objektina.
ja myös tosi inhottavaa tuon tytön käytös sinuu kohtaan D:
Noh niinpä ja siis vaikka mä en iyse pis kertonu tälle tytölle tästä jutusta niin yks tpinen tyttö joka ties jo tosta jutusta ois kertonu et se ns kiristi mua se oli silleen et kerrotko sä eli mä vai kertooko tää joka entiudestaan jo ties tästä ku olin tälle toiselle tytölle jo kertonu ja siis olihan se ärsyttävää tajuta et se poika halus vaan seksiä jne koska ei sun oikeesti tarvii kysyä jätkältä joka susta oikeesti tykkäis niin et tykkääkö se susta et joo
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
no just :/ tottakai sie ite tiiät sen kaikista parhaiten, että ootko valmis vai et. se että hän on valmis seksiin ei tarkota sitä, että sie missään nimessä olisit valmis!
tosi ahistavaa ja inhottavaa käytöstä häneltä...
Noh niinpä
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
mie en voi ees kuvitella, että miten inhottavaa ja ahistavaa on nähä kyseistä roskakasaa samassa paikassa D:!
Juu siis ihan helbetin ärsyttäävä varsinkin kun se on tän mun yhen luokkalaisen pojan kaveri niin kiva käydä syömäs ku tää sätö jätkä aina moikkaa tätä mun poikapuolistalaveria ku ne on keskenään kavereita mut tää mun poikapuolinen kaveri kyl tietää tästä koska lerroin ja siis senki ajatusmaailma tästä kyseisestä jätkästä muuttu et se ymmärtää miks mua vituttaa nähä tätä jätkän naamaa
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Noh niinpä ja siis vaikka mä en iyse pis kertonu tälle tytölle tästä jutusta niin yks tpinen tyttö joka ties jo tosta jutusta ois kertonu et se ns kiristi mua se oli silleen et kerrotko sä eli mä vai kertooko tää joka entiudestaan jo ties tästä ku olin tälle toiselle tytölle jo kertonu ja siis olihan se ärsyttävää tajuta et se poika halus vaan seksiä jne koska ei sun oikeesti tarvii kysyä jätkältä joka susta oikeesti tykkäis niin et tykkääkö se susta et joo
no just :/ tosi ikävä temppu heiltä... ja jep, se varmasti tuntuu kauheelta ja niinhän sen kuuluukin - ei se ikinä tunnu kivalta :(!
 
Ylös Pohja