Ihastuminen Ihastus sekoilua pt. 2

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Ja sitten jatkuu... :D

KESKIVIIKKO 20.7:
-Mie olin vähän halunnu hemmotella häntä hänen raskaitten työpäivien jälkeen (+hän oli hemmotellu minuu aiemmin) ja olin ostanu meille limpparii & suklaata. Mie olin jo antanu ilmi, että miulla on pikku yllätys, mutten kertonu mikä.
-Noh, kun mie pääsin hänen luo, niin hän tuli antaa miulle halin ja se oli ihanan tiukka halaus ;w;! Kun hän oli tiistaina töissä (tauolla), niin juteltiin snäpissä ja kysyinkin sitten, että "arvaa mitä" (vastas "no"), ja kerroin että "seuraavalla kerralla kun nähään, niin halaan SUPER tiukkaan". Hän vastas halaavansa minuu tiukempaa.
-Anyway, mie sitten pyysin laittaa silmät kiinni (laitoin äkkiä herkut pöydälle) ja annoin sitten luvan avata, kun kaikki valmista. Hän kiitti ja suuteli ;w;
-Myö siinä syötiin ja katottiin B99 :3

LAUANTAI 23.7:
-Menin hälle yöks miun töitten jälkeen (melkein 19 maissa) :3
-Meillä on tapana halata & suudella hyvästit sekä tervehdykset :3 mutta tällä kertaa unohtu, niin siinä kun makoiltiin ja katottiin B99, niin tokasin "ainiin" ja suutelin häntä. Hän sano "kiitti" (en tiiä miks) ja hymähti ;w;
-Myö katottiin kauhuelokuva, jonka jälkeen vielä pari-kolme B99 jaksoo ja käytiin nukkuu...
-Hänen vieressä oli aivan ihana nukkuu (ja varsinkin nyt, kun yöt on viileempiä) ja kun hän nukkuu samalla tavalla rauhallisesti, mitä mie (ei kauheesti liiku tai valtaa koko sänkyy, jne.) ;w; Ja aina kun hän oli kääntyny (että meillä oli selät vastakkain) ja käänty takasin lusikkaan ja laitto käden miun päältä... aivan ihanaa ;w; aina kun olin pienesti hereillä, niin toivoin sen yön vaan jatkuvan... Hänen vieressään on niin ihana nukkuu (ja vihaan siis yleisesti nukkuu ihmisten kaa ees samassa tilassa).

SUNNUNTAI 24.7:
-Katottiin siinä sitten B99 aamulla (tällä kertaa ei ollu huono olo, heh) ja makoiltiin ;w;
-Meiän piti mennä pitsalle, mutta tuli muutoksia matkaan, josta hän oli kauheen pahoillaan, vaikkei se hänen vika ollu!

-Illalla vielä viestiteltiin ja...laitoin hälle kuvia miun hiuksista vuosien mittaa (kun kysy minkä väriset miun hiukset on luonnostaan) ja...hän sitten laitto, että "No siinä oli lukemista ainaki😂" ja jotain muuta viestii myös laitto. Keskustelun päätteeks sitten sanoin, että "Ja jos joskus oikeesti alkaa...tulla liikaa tavaraa suusta 😂😅 niin voit sanoo suoraan, että hei rajota, kun en missään nimessä haluu käyä hermoille 😅", johon hän sit vastas että "Eijei satuile vaan" ;w; ja kun olin vähän olettanu, että vastaa tyylisesti "juu sanon" tai jotain semmosta, mutta ei ;w;
(ja kun miulla on vähän epävarma olo entisen ihastuksen takia, josta...hehkutin joskus tänne... niin en haluu, että se sama toistuu... mutta hän on aivan ihanan ymmärtäväinen).

Nyt hällä on harmikseen ilta/yövuoroja ja mie sitten työskentelen aamusin/päivisin, niin ei oikein pystytä nähä tällä viikolla... vaikka hän kyllä ehotti, että jos päivällä joku löhöily kerta (joka kyllä varmasti sopis, kun nyt työt loppuu 13, niin siinä ois aikaa)
Mutta pitää sitten ens viikolla kattoo, jos paremmin onnistuis! Ja en kyl malta oottaa seuraavaa yökyläilyy, kun ne on ihan best ja rakastan vaan makoilla hänen kainalossa nukkumaanmenoon saakka ;w;
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siis mä niin rakastan lukee kaikkii tämmösii söpöi ihastusjuttui! <3 On niin harmi, ku Demii ei enää oo, ku siel oli kokonainen sivu joillekki söpöille rakkaustarinoille. :/ Mutta siis toi kuulostaa niin ihanalt ja oon ihan kateellinen sulle. :') Toivon myös ettei käy niinku edellisen ihastuksen kaa, mut en kyl usko et niin tuu tapahtumaan. :)
 
Ylös Pohja