Ihastuminen Ihastusvalituskeskustelu (saa joinata mukaan)

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Joo en tiiä ennää mitä ruttoa mää teen sen tunteittensekottajan ja sydämensärkijän kanssa :'((

Mikä homma oikiasti vielä viime keväänä ja sit ton kesäloman ajan tuskin aattelin koko M:ää ja sit ku nään sen kerran kaupassa oon sydänkohtauksen partaalla ja sit ku se tulee samaan linja-autoon ja vielä P U H U U mulle nii oon sillee yaaas I'm in love can you marry me plzzzzz

Ja sit A:n kohalla oon nyt taas sillee okei ei kiinnosta paitsi et sit koulussa saatan vaan jäähä tuijottaa sitä sillee wääääää miks oot noi söpö D::::: Mut ruttoa nyt

Sit se mun kanttoripoitsu taas,, sen oon unohtanu melekee kokonaan, aina välillä muistan sen ja oon sillee nyyh miks sun piti olla nii komea ja hauska ja ihana
Mut sit mua ei kuitenkaan kiinnosta sen olemassaolo ku aattelen vaan M:ää joka ikinen sekunti??????

Haloo nyt oikeesti. Mitä mää voin oikeesti tehä D:::: Tää on jo naurettavaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
MITEN

Miten joku saa mut tuntee tällä tavalla jos se ei kuitenkaan voi koskaan olla mun kanssa
Ja miks tää sattuu silti näin palijon vaikka oon hyväksyny asian jo sillon joskus kauan sitten ku ymmärsin et mitä mää tunnen
Miten musta tuntuu et oon tuntenut M:än aina vaikka en oikeesti oo enää pitkiin aikoihin tuntenu sitä, jos oon koskaan tuntenutkaan 😭
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Itku tullee
Miks tää on niin hankalaa
Miks mää suunnilleen saan sydänkohtauksen nyt pelekästä ajatuksesta D:::
Mun tunteet on taas samalla tasolla ku sillon kutosella... Sillonkaan en vaan pystyny olla ajattelematta jatkuvasti vaan M:ää enkä pystyny keskittyy jos se oli maisemissa. Tai pystyin jotenki mut se oli ihan ruton vaikeaa. Ja aina ku näin sen... Aina ku se hymyili mulle... Aaaaaahhh sen hymy D:::::::::
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Kestän varmaan torstaihin asti... Jos se ei oo siellä linkussa nii voin hyvillä mielin taas alkaa unohtaa sitä ja sit vuoden päästä saan taas sydärin ku nään sen jossain
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
DDD:


Tykkään aikas monesta :D

J, w, a, n, l, aa, le ja varmaan aika moni muuki ::D

MUTTA J on ihana

Se on samaan aikaan hyvännäkönen ja söpö ja sillä on kiva ääni ja vaikuttaa ihan puolijärkevältä ja se on rinnakkaisluokalla nii ei oo mikää ysiluokan nuuskahuuli johon mulla ei oo mittään mahiksia :D
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
DDD:


Tykkään aikas monesta :D

J, w, a, n, l, aa, le ja varmaan aika moni muuki ::D

MUTTA J on ihana

Se on samaan aikaan hyvännäkönen ja söpö ja sillä on kiva ääni ja vaikuttaa ihan puolijärkevältä ja se on rinnakkaisluokalla nii ei oo mikää ysiluokan nuuskahuuli johon mulla ei oo mittään mahiksia :D
Joku on tainnut lukea aakkoskirjan..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
DDD:


Tykkään aikas monesta :D

J, w, a, n, l, aa, le ja varmaan aika moni muuki ::D

MUTTA J on ihana

Se on samaan aikaan hyvännäkönen ja söpö ja sillä on kiva ääni ja vaikuttaa ihan puolijärkevältä ja se on rinnakkaisluokalla nii ei oo mikää ysiluokan nuuskahuuli johon mulla ei oo mittään mahiksia :D
Sulla on sit sentään vaihtoehtoja D: :')
Toivottavasti J sit huomaa sut ;D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Ääääääääää A miks sun pittää olla nii höpsö ja ihana D::::
En kestä

Miksimiksimiksimiksi
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ääääääääää A miks sun pittää olla nii höpsö ja ihana D::::
En kestä

Miksimiksimiksimiksi
Voivoi se on käsittämätöntä miksi jotkut ihmiset on ihania.
Meinasin tänäänkin alkaa opo tunnilla itkemään kun puhui että hän haluaa ainakin oikeasti olla mun kanssa (valitin siis et taas vaihteeksi mun kaverit löysi uusia kavereita lol)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Voivoi se on käsittämätöntä miksi jotkut ihmiset on ihania.
Meinasin tänäänkin alkaa opo tunnilla itkemään kun puhui että hän haluaa ainakin oikeasti olla mun kanssa (valitin siis et taas vaihteeksi mun kaverit löysi uusia kavereita lol)
Oi hitsi miten ihana ku se välittää susta noin palijon D:: <3
Kunpa M tai A välittäs musta ;____; (okei toinen riittää, en haluu kolmiodraamaa)
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Oi hitsi miten ihana ku se välittää susta noin palijon D:: <3
Kunpa M tai A välittäs musta ;____; (okei toinen riittää, en haluu kolmiodraamaa)
Miksi väität, ettet ole A:n muija, vaikka haluat sen huomiota?
Olen työskennellyt teinien kanssa, mutta aina tämä logiikka on ???
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,583
Reaktioarvo
6,487
Miksi väität, ettet ole A:n muija, vaikka haluat sen huomiota?
Olen työskennellyt teinien kanssa, mutta aina tämä logiikka on ???
Koska välillämme ei ole mitään, en voi olla sen muija (=erittäin oksettava termi sanoille tyttöystävä, seurustelukumppani)
Ja hän tietääkseni tykkää ihan muusta tytöstä ja tää tyttö tykkää siitä ja niillä on ollu jo varmaan ainaki vuoden juttua
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,950
Reaktioarvo
8,463
Koska välillämme ei ole mitään, en voi olla sen muija (=erittäin oksettava termi sanoille tyttöystävä, seurustelukumppani)
Ja hän tietääkseni tykkää ihan muusta tytöstä ja tää tyttö tykkää siitä ja niillä on ollu jo varmaan ainaki vuoden juttua
Mutta haluaisit, että olisi jotain välillä? Eli olla MUIJA edes hetken?
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Koska välillämme ei ole mitään, en voi olla sen muija (=erittäin oksettava termi sanoille tyttöystävä, seurustelukumppani)
Ja hän tietääkseni tykkää ihan muusta tytöstä ja tää tyttö tykkää siitä ja niillä on ollu jo varmaan ainaki vuoden juttua
skelen tasoisen ihmisen ei oleta muuta käyttävän kuin muija
 
Ylös Pohja