Mielenterveys Ihme sähläystä Sekasin-chatissa

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Yritin tos melkeen tunnin venata mun vuoroo. Sit kun mun vuoro oli tulos, lataus kesti perkeleen kauan, kunnes tuli ilmotus, että chat on kii, eikä oteta tyyppei enää vastaan. Ihmettelin tätä, kun klo 24 se vasta sulkeutuu eikä klo 14. :D Sitten päivitin sivun, ja yhtäkkiä se paikka olikin taas auki, ja olisin joutunut olee 9. jonotusvuorolla. :D


En mee sinne paskaan enää takas. Ihan kuin niiden mielestä on hauskaa tehdä mielenterveysongelmaisista pilkkaa.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Ihan outoo menoon kyl. Kerran soitin itsarilinjalle, eikä siellä tietty vastattu. No onneks sain itteni itkemään uneen.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ihan outoo menoon kyl. Kerran soitin itsarilinjalle, eikä siellä tietty vastattu. No onneks sain itteni itkemään uneen.
Ikävä kuulla, että sullakin on näin käynnyt. :( Tämmöset tilanteet vaan vie luottoa muilta ihmisiltä.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tuskinpa kukaan tahallaan haluaa kenelläkään aiheuttaa pahaa mieltä, tollasta sattuu vaan sinä välillä
Olin kyl aika suuttunut tätä keskusteluu tehdessäni, kun mulla oli huonoa olla kyseisenä päivänä. Tietty tuskin kukaan tahalleen tekee teknisiä vikoja sivustoihin, mutta kyllä on chattiin osallistuneille ajan hukkaan, jos ovat pitkään joutuneet jonottamaan vuoroaan ja palvelin virheellisesti väittää, että chat on kiinnk.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Sanoisin, että ongelma johtuu siitä, että apua tarvitsevia on auttajiin nähden liikaa. Olisin tänä vuonna täyttänyt sen verran vuosia, että oisin aiemmin voinut hakea vapaaehtoiseksi sekasin-chattiin, mutta sitten tulikin 25 vuoden raja. Voitte arvata vitutukseni sekä teidän avuntarvitsijoiden että itseni puolesta D:
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Ihan sama ongelma on vaikka sijaisperheiden kohdalla. Samalla on ihan hirveä pula sijaisperheistä, mutta kriteerit on sellaiset, että sijaisperheeksi käy käytännössä vain ihanteellinen ydinperhe. En auta jos ei apu kelpaa :/
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sanoisin, että ongelma johtuu siitä, että apua tarvitsevia on auttajiin nähden liikaa. Olisin tänä vuonna täyttänyt sen verran vuosia, että oisin aiemmin voinut hakea vapaaehtoiseksi sekasin-chattiin, mutta sitten tulikin 25 vuoden raja. Voitte arvata vitutukseni sekä teidän avuntarvitsijoiden että itseni puolesta D:
Juu, harmi se on, että mielenterveyspalveluita on kauheen vähän. :/ Siinä sitten jonojen pitkittyessä yksilöiden ongelmat vaan pahenee entisestään, kun apua ei ole saatavilla.

Höh, kyllä tuo sun tilantees kyllä muakin ärsyttäis. :/ Just kun on saanut mahdollisuuden tehdä itselle mieluista juttua, niin heti tuleekin jokin este sille.
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
Mulle valitettavasti kävi kerran, että olin odottanut noin. tunnin ja sit omalla vuorollani kukaankaan ei vastannut viesteihin
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Mulle valitettavasti kävi kerran, että olin odottanut noin. tunnin ja sit omalla vuorollani kukaankaan ei vastannut viesteihin
Ikävä kuulla, että sulle on noin käynyt. :( Olikohan tässäkin tilanteessa kyseessä jokin tekninen häikkä? Mut kyllä tuommoinen ärsyttää, kun on turhaan joutunut melkein tunnin tai yli venaa omaa vuoroaan.
 
Ylös Pohja