Syvälliset Ikuinen muisto, lepää rauhassa ***** <3

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miun sukulainen nukku pois lauantaina ja oli muuten haikea olo. Itketti illalla nukkumaan mennessä niin kovasti, ettei siitä meinannu tulla loppua D: Toisaalta oon ilonen kun tiedän, että nyt hänen ei tarvii kärsiä enää. En viiti tänne kertoo sen tarkemmin ainakaan vielä kun jotenki on sellanen bustatuks tulemisen pelko, mutta kuitenkin kyseessä on lähisukulainen. Vaikka en hänen kans mitenkään älyttömän läheinen ollu, nii tärkeä oli ja on edelleen. Koskettaa myös se kun oon nyt nähny viikosta toiseen kuinka pari sukulaista on jo etukäteen surru sitä kovasti, ja sit kun oon nähny tän kyseisen vainajan tosi huonossa hapessa niin kyllä se hiljaseks vetää. Rauha hänen sielulleen ja kaunista matkaa sinne jonnekin, mihin hän ikinä meneekään <3
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,334
Osanottoni ja virtuaalinen hali!
Läheisen poismeno on aina vaikeaa, mutta hän on aina mukanasi sydämessäsi. Voimia! <3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,823
Reaktioarvo
2,892
Voih :( voimii <3 mä kans täs eilen(?) Aloin yhtäkkiä pitkästä aikaa itkee ku ikävöin vaaria, joka sentään kuoli jo vuonna 2017. Mutta vieläkin sitä välillä ikävöi. Onneksi tuota ei kyllä enää kovin usein tapahdu.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Voih :( voimii <3 mä kans täs eilen(?) Aloin yhtäkkiä pitkästä aikaa itkee ku ikävöin vaaria, joka sentään kuoli jo vuonna 2017. Mutta vieläkin sitä välillä ikävöi. Onneksi tuota ei kyllä enää kovin usein tapahdu.
Kiitti, voimia myös sulle! <33 Ikävä kuulla :(
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Enää ei oo itkettäny oikeestaan yhtään, vaikka toki tuntuu pahalta etten tuu enää koskaan näkemään häntä. Mut ehkä se tietynlainen helpotus siitä ettei hän kärsi enää on tällä hetkellä enemmän pinnalla kun suru D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,823
Reaktioarvo
2,892
Enää ei oo itkettäny oikeestaan yhtään, vaikka toki tuntuu pahalta etten tuu enää koskaan näkemään häntä. Mut ehkä se tietynlainen helpotus siitä ettei hän kärsi enää on tällä hetkellä enemmän pinnalla kun suru D:
Joo mulle tuli silloin kans nopeasti tollanen olo. Todella helpottunu, vaikka ei ois etukäteen uskonu. Jopa "onnellinen" olo :D myös se vaarin kuoleman pelkääminen oli jotenki etukäteen niin raskasta ja kuormittavaa että sit ku se tapahtu ni ehkä senki takia mä huokaisin helpotuksesta, vaikka tietysti ihan ensiksi aloin itkemään vitusti. Mut se oli yllättävän helpottava tunne ku ei tarvinnut enää tavallaan odottaa sitä ja kaikki oli yhtäkkiä niin "selvää"
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Joo mulle tuli silloin kans nopeasti tollanen olo. Todella helpottunu, vaikka ei ois etukäteen uskonu. Jopa "onnellinen" olo :D myös se vaarin kuoleman pelkääminen oli jotenki etukäteen niin raskasta ja kuormittavaa että sit ku se tapahtu ni ehkä senki takia mä huokaisin helpotuksesta, vaikka tietysti ihan ensiksi aloin itkemään vitusti. Mut se oli yllättävän helpottava tunne ku ei tarvinnut enää tavallaan odottaa sitä ja kaikki oli yhtäkkiä niin "selvää"
Ymmärrän hyvin ja pystyn samaistumaan täysin D: Tuntuu tosiaan hyvältä kun nyt ei enää tarvii alitajusesti kantaa koko ajan huolta ja pähkäillä miten kaikki tulee menemään. Parin viikon päästä perjantaina on hautajaiset, ja luulen että se päivä tulee kyllä olemaan vaikea D: Nyt kun sanoit että se sun kuollu läheinen oli vaari, niin pakko sanoa että miulla myös (tai no, ukiks mie häntä kutsuin) D:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,823
Reaktioarvo
2,892
Ymmärrän hyvin ja pystyn samaistumaan täysin D: Tuntuu tosiaan hyvältä kun nyt ei enää tarvii alitajusesti kantaa koko ajan huolta ja pähkäillä miten kaikki tulee menemään. Parin viikon päästä perjantaina on hautajaiset, ja luulen että se päivä tulee kyllä olemaan vaikea D: Nyt kun sanoit että se sun kuollu läheinen oli vaari, niin pakko sanoa että miulla myös (tai no, ukiks mie häntä kutsuin) D:
Okei eli tosi samankaltanen tilanne siis kaikin puolin D: hautajaiset oli kyllä mullekin raskas päivä mutta toisaalta kuitenkin yllättävän hyvä päivä. Itkin aika paljon ja sinänsä se oli tosi vittumaista (ku en ois halunnu itkee kirkossa koska se on "noloo") mutta sit kuitenkin tuntu et illalla oli jotenki ihanan rauhallinen fiilis.. et toivotaan et menee sulla lopulta kans ihan hyvin. Pelkäsin sitä ite etukäteen tosi paljon varsinkin sitä itkemistä ku koin sen niin noloks, ja siksi yritin ajatella kaikkee etten itkis mut ei se auttanut. Mut siis lopulta meni hyvin kuitenkin. Ja toisaalta jotenki se autto (kai) kun mulla kuitenkin jylläs kaikki ihastuksetkin päässä silloinkin (ainakin vähän) niin tavallaan se jotenkin "ankkuroi" mut siihen niin sanottuun tavalliseen arkeen siitä huolimatta että oli niin iso asia käsiteltävänä. Samoin koulussa käyminen auttoi mielestäni paljon, vaikka aluksi itkinkin sitä etten varmana pysty tekemään koulutehtäviä ja tuntu että kaikki kaatu niskaan mut meni se lopulta ihan ok. En muista sainko sitten jotain helpotustakin siinä niiden tehtävien kans. Mutjoo tsemppiä niihin hautajaisiin ja muutenki <3 se menee varmasti ihan hyvin.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Läheisen menettäminen ei ole koskaan se helpoin osuus elämässä ja ikävä jää taustalle, mutta jonain päivänä suru muuttaa muotoaan ja kuollut läheinen jää kauniiksi muistoksi. Lämpimät osanotot! <3 :frown:
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Läheisen menettäminen ei ole koskaan se helpoin osuus elämässä ja ikävä jää taustalle, mutta jonain päivänä suru muuttaa muotoaan ja kuollut läheinen jää kauniiksi muistoksi. Lämpimät osanotot! <3 :frown:
Oot oikeessa D: Kiitos paljon!♡
 
Ylös Pohja