Musiikki immortalemin musiikkikupla

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Suututtaa kamalasti, kun taas meni ohi Priestin konsertti Helsingissä. Toivottavasti tulevat pian uudelleen, niin ehkä tajuan ostaa liput...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die, I expect to find him laughing

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Vaikka tää on loputon moottoritie
Mä tuun vaikka juosten, jos sun luo se vie

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Ei herranjumala saan sydänkohtauksen, Igorrr JA Amenra JA Der Weg einer Freiheit JA Hangman's Chair tulevat Tampereelle ensi keväänä yhdessä HUH HUUUHHHH!!! Olkoot maanantaipäivä mutta tuonne minä MENEN
Tulin just tältä keikalta ja HUHHUHHH OLI KOVA!!! Jokainen bändi aivan luokattoman hyvä livenä, Amenralle etenkin kunniamaininta koska oli oikeasti lumoavaa. Pääsin vielä ihan eturiviin, oli niin kivaa ja upeaa etten pysty lopettamaan hymyilemistä. Rakastan, rakastan, rakastan livemusiikkia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tulin just tältä keikalta ja HUHHUHHH OLI KOVA!!! Jokainen bändi aivan luokattoman hyvä livenä, Amenralle etenkin kunniamaininta koska oli oikeasti lumoavaa. Pääsin vielä ihan eturiviin, oli niin kivaa ja upeaa etten pysty lopettamaan hymyilemistä. Rakastan, rakastan, rakastan livemusiikkia.
Pakko äärimmäisenä tätinaisena lisätä, että Der Weg einer Freiheitin uusi kiertuekitaristi oli aivan SAIRAAN kuuma ja vähän hymyilytti ja punastutti olla ihan siinä eturivissä, kun väistämättä tuli katsekontaktia...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Rakastan tätä bändiä eilisen jälkeen vielä enemmän, toivottavasti tulevat Suomeen pian uudestaan.

PS. Keikkapsykooseissani ostin UADAn liput ensi lauantaille.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Pakko äärimmäisenä tätinaisena lisätä, että Der Weg einer Freiheitin uusi kiertuekitaristi oli aivan SAIRAAN kuuma ja vähän hymyilytti ja punastutti olla ihan siinä eturivissä, kun väistämättä tuli katsekontaktia...
Oho oho..
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Pakko äärimmäisenä tätinaisena lisätä, että Der Weg einer Freiheitin uusi kiertuekitaristi oli aivan SAIRAAN kuuma ja vähän hymyilytti ja punastutti olla ihan siinä eturivissä, kun väistämättä tuli katsekontaktia...
Nyt se kävi jo toisen kerran tykkäilemässä Instagram-tarinoistani... Olemmeko siis faneja molempiin suuntiin?

Hyvä biisi:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
An irrelevant witness upon a great tide of time
A tide upon which I too shall be extinguished
Surging ever forward, gruesomely poetical
The hands are still - it's the world that's shaking
Cutting off my fingers, one by one
There are no answers in this tempest
There is no closure in death.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
I never say what I think
I never believe what I say
And if I tell the truth
I hide it under
So many lies
So many lies
So many lies
I hide it under so many lies
That it's hard to find out
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tämä jätti minuun pysyvän vaikutuksen sen live-esityksen myötä. Kylmät väreet joka kuuntelulla.

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Nyt se kävi jo toisen kerran tykkäilemässä Instagram-tarinoistani... Olemmeko siis faneja molempiin suuntiin?

Hyvä biisi:
Stalkkasi tarinaani joka päivä eiliseen asti ja nyt se seurasi minua, olemme oikeasti faneja molempiin suuntiin! Onpas hauska juttu, vähän nyt hihityttää. Hih hih. Oikeasti se varmaan vaan tykkää goottitytyistä, eikä ole vaikuttunut siitä miten onnentäyteisesti hymyilin siellä keikalla. Tai ei sitä tiedä, black metal -keikoilla on kyllä yleensä vaan käsivarret ristissä seisovia miehiä yleisössä...

Hyvä biisi, koska tämä on musiikkiketju eikä fanityttöilyketju:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Kordhellin tyyli on niin korvia hivelevä. Tarttuvaa!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tämän olisin halunnut nähdä livenä. Ihailen Colinin omistautumista taiteelleen, lihakoukut ihossa esiintyminen ei ole ihan jokapäiväistä! Auts.



Hyi hitto, että kylmää ja vääntää vatsassa tämä bändi. Silleen hyvällä tavalla. Tämän takia menen keikoilla aina katsomaan kaikki esiintyvät artistit, enkä jätä vähemmän tuttuja välistä; löytyy ihan vahingossa aivan saa-ta-nan upeita artisteja. Amenrastakin olin kuullut aiemmin ja pari biisiä kuunnellutkin, mutta nousi ihan eri sfääreihin tämä arvostus tuon keikan myötä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Vau. Saatoin vähän itkeä, ihan sairaan upea kappale.

 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
UADA käyty katsastamassa, oli hyvä! Muistin ottaa kuvankin.

Polish_20230415_220241331.jpg
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Hmm, minnes sitten seuraavaksi? Vasta toukokuun lopussa seuraavalle keikalle näillä näkymin, mutta ehkä keksin jotain tähän väliin...

Kyllä mä muuten ostan sen basson. Basisti oli ihan edessäni tuolla keikalla äsken ja se oli viimeinen niitti, en voi enää vastustaa...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Ostin basson, nyt stressaan osaako DHL kerrankin hoitaa hommansa ja toimittaa paketin ovelle asti...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Tulee mieleen tästä paras työkaverini, joka jäi eläkkeelle tällä viikolla. Opetti minulle ihan kaiken, oli aina tukenani kun tuli epävarmoja hetkiä ja toteutettiin yhdessä kaikkea hölmöä pientä hauskaa iltavuoroissa; häneltä löytyi ideat ja minä osasin toteuttaa. Kasvettiin tässä parin vuoden sisällä niin läheisiksi, että oli sellainen isä-tytär-dynamiikka. Huomisesta lähtien häntä en enää töissä näe, kauhea ikävä tulee. Minulla on isot saappaat täytettävänäni; sain "perinnöksi" laukkukaapin ohella isot vastuutehtävät, joista haluan suoriutua kunnialla, kuten hänkin teki. Tietokonetomografialaitteisto uusitaan tämän vuoden lopussa, mutta minä aion pitää tuota konetta kuin kukkaa kämmenellä tämän puolen vuoden ajan. Hänen silmäteränsä, nyt minun.
 
Ylös Pohja