Musiikki immortalemin musiikkikupla

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Muistan kun tämä julkaistiin ja kuuntelin ensisoiton siltä joltain radiokanavalta (taisi olla BBC Radio 1?) sängyssä maaten pimeässä huoneessa. Ai luoja mitkä kylmät väreet! Yksi amo-albumin parhaita biisejä ja singleistä paras (MANTRAn lisäksi).
Okei, nihilist blues on myös aivan helvetin kova single tältä samalta albumilta. Kunnon rave-biisi.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Mulla oli joskus 16-vuotiaana sellainen ihme Tumblr-girl/indie -vaihe ja kuuntelin tätä toistolla. Pääsin yli tuosta vaiheesta, mutta biisi on silti hyvä!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Huutolauloin tätä ajaessani tänään töistä kotiin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Voisin kuunnella koko loppuelämäni pelkkää Type O Negativea. Peter Steelen ääni on kyllä niin matala, että jopa minun kaltaiselleni mörköäänimuijalle on vaikeaa laulaa näissä biiseissä mukana...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Mulla oli yhdessä vaiheessa todella raju twenty one pilots -vaihe. Jossain siinä 2018-2019 paikkeilla, suurin piirtein koko elämä pyöri pelkästään kyseisen bändin ympärillä. Fanitus on laantunut nyt, mutta siitä huolimatta jäbät tekevät ihan toimivaa musiikkia. Tästä uudesta albumista en kylläkään kauheasti perustanut kokonaisuutena, mutta löytyi sieltä helmiäkin: No Chances ja Redecorate.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Rakastan Sturm und Drangia. Olin 11-vuotiaana palavasti ihastunut André Linmaniin, ja pakko myöntää että onhan se edelleen aika kuuma...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Tänään on joku ihme suomipäivä - olen koko päivän kuunnellut pelkkää suomalaista musiikkia, joka on varsin poikkeavaa itselleni.
 
Viimeksi muokattu:

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Mitä hittoa, vihasin tätä biisiä nuorempana mutta tämähän on todellinen bängeri!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
HEI ÄLÄ KOSKAAN IKINÄ MUUTU

PYSY AINA TUOLLAISENA KUN NYT OOT
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Ihan uteliaisuudesta piti kuunnella läpi Billie Eilishin uusi albumi. Pidin siitä ensimmäisestä albumista oikeasti aika kovin, mutta tämä ei kyllä yllä samalle tasolle. On tässä silti muutama ihan kiva biisi, esim. nämä:
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Aina Ghostemanea kuunnellessa tulee mieleen vaan kaikkia omituisia julmuri-voimafantasioita.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Kuulin tämän ensimmäisen kerran edellisessä työharjoittelupaikassani, kun pidettiin Euroviisu-levyraatia yhden työkaverini kanssa, kun ei ollut yhtään potilaita aamusta. Tämä oli työkaverini ennakkosuosikki ja hän oli niin innoissaan näyttäessäni tämän minulle.

Mulla on ihan kamala ikävä sitä ihmistä ja siksi tulee aina vähän haikea tunnelma tätä biisiä kuunnellessa. En ole koskaan ennen tavannut ketään yhtä avointa, kilttiä ja viisasta. Meillä kohtasi kemiat muutenkin todella hyvin, oltiin sillä "leikkisä vittuilu" -tasolla jo parin päivän sisällä. Hän ei varmaan vuoden kuluttua edes muista minua, koska tapaa työssään niin paljon ihmisiä, mutta minä en koskaan tule unohtamaan häntä.
Tulee perhosia vatsaan tästä biisistä, koska tulee mieleen tuo sama tyyppi.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Tekee mieli kaahata maantiellä, kun kuuntelee tätä...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Maantiellä kaahaamisesta tulikin mieleeni: tämä biisi soi jostain syystä melkein aina silloin, kun lähden ohittamaan jotakuta!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Spämmään nyt tämän ketjun kerralla täyteen, kun tulee mieleen niin paljon musiikkijuttuja.

Mulla on tällä hetkellä joku kumma vaihe, että kuuntelen paljon tämmöistä "synkkää hip-hopia". Olen kuunnellut varsinkin Ghostemanea ja tästä biisistä on tullut yksi suosikeistani. Olen aamuisin ajaessani töihin kuunnellut tätä nupit kaakossa Ford Fiestassani ja on tullut gangsteri olo... Tosin olen aina taajamassa pienentänyt äänenvoimakkuutta, koska hävettää jytistellä bassoja ihmisten ilmoilla seitsemältä aamulla.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Helvetin TikTok-biisit...
Tämä soi muuten radiossa joku neljä kertaa torstaina, kun pidättelin itkua töissä stressin vuoksi. Oli jotenkin osuva siihen tilanteeseen, koska tunsin sillä hetkellä olevani typerä, osaamaton idiootti ja tuossahan lauletaan, että "I am just a freak"!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Dimmu Borgirin Eonian-albumi on ihan mahtava. Okei, ehkä hieman alkupäästä vahvempi, mutta tämä päätöskappale kyllä pelastaa kokonaisuuden.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Jos menen joskus naimisiin, tämä soitetaan seremoniassa. Muuten en suostu menemään naimisiin, pitäkööt tunkkinsa!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Tämähän on aika hyvä. En tykkää Elizen äänestä yhtään, mutta instrumentaali on tässä niin hyvä, että taidan silti lisätä soittolistalleni.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Pakko emoilla välillä... Kuuntelussa tietenkin yksi kaikkien aikojen suosikkialbumeistani: legendaarinen, aina yhtä hyvä My Chemical Romancen "The Black Parade".
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Lääh puuh tuo Carach Angrenin ja Septicfleshin kiertue, joka julkistettiin tänään... Pitäisikö ostaa liput Helsinkiin? Rakastan molempia bändejä. Tiedän kyllä, etten saa ketään kavereistani mukaan sinne keikalle, mutta voisin mennä vaikka yksin. Tiedän, että tulen katumaan jos jätän menemättä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Kiinnostelisi kyllä kuulla tämä livenä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Hupsista keikkaa, ostin ne liput. Nyt on kuudet keikkaliput odottamassa. Kun yleisötapahtumia aletaan taas järjestää, en kerkeä tehdä muuta kuin käydä konserteissa!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Hupsista keikkaa, ostin ne liput. Nyt on kuudet keikkaliput odottamassa. Kun yleisötapahtumia aletaan taas järjestää, en kerkeä tehdä muuta kuin käydä konserteissa!
Oho, viidet siis. Eihän sille Slipknotin keikalle ole vieläkään saatu uutta päivämäärää vaikka muille maille ne on jo julkistettu, joten luulen että se peruuntuu kokonaan.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
En yleensä voi sietää japanin kielisiä biisejä, mutta tämä on ihan hyvä. Kiitos kaverilleni tästä vinkistä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Loistobiisi vähemmän tunnetulta rock-bändiltä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Varg Vikernes on totaalisen paska jätkä, mutta musikaalisesti todella taitava. Burzumin biiseissä on jotenkin erityinen tunnelma. Sellainen jännä henkevän surullinen, mutta silti synkkä. En osaa selittää. Black metal -bändeistä (voiko tätä edes kutsua bändiksi, kun on yhden jäbän tuotoksia?) ehdoton ykkössuosikkini.
 
Ylös Pohja