Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
inhottaa kun pitäs mennä lauantaina mummolaan D: samaistuuko joku?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 104905" data-attributes="member: 386"><p>kiitos kaikille, jotka kerroitte kokemuksistanne. onpa ikävää mutta samaan aikaan helpottavaa kuulla D:</p><p></p><p>en tosiaan oo ns. velkaa heille. jos tulee oikeesti paha olo heidän seurassa, ei miun tarvii mielistellä ja koittaa vaan kestää pelkän velvollisuuden takia. [USER=502]@kristi[/USER] sano tosi hyvin tuossa viestin lopussa sen mitä miekin aattelen tästä. jos ihmiset on noin myrkyllisiä, ei sillä oo enää edes merkitystä loppujen lopuks, onko ne jotain lähisukulaisia vai ei. tää on kyl siinä mielessä vaikee tilanne, kun mummo aika monesti kyselee että miks käyn siellä niin harvoin ja kertoo että hän on oottanu mua käymään. toki voisin sanoo suoraan, että koen siellä käymisen vaikeeks ja heidän seurassa tulee hankala fiilis, sellanen etten saa oikein yhteyttä heihin. luulen, ettei ukki tai varsinkaan mummo ymmärtäis sitä D: tuntuu vaikeelta avata suu ja sanoo suoraan, kun näiden narsististen piirteiden takia mummo saattas reagoida niin, että kokis sen jotenkin henkilökohtasena hyökkäyksenä eikä asiallisena toteamuksena. oon oikeesti alkanu jo miettiä onko mummolla narsistinen persoonallisuushäiriö, mutta jos ei niin ainakin vahvasti niitä piirteitä löytyy.</p><p></p><p>kai mie siellä huomenna käyn, kun kerkesin jo isällekin ns. luvata. tuskin me siellä kovin kauaa ollaan - enintään 3h - mutta luulen että kun meen veljen kyydillä ja iskä menee erikseen, niin päästään parissa tunnissa pois. miun veljellä ei nimittäin oo tapana jäädä hirveesti istuskelemaan ja vatuloimaan. jännittää vaan vähän ku mummo kuitenkin kysyy kuulumisia ja se ei tosiaan oo helppoo kertoo, meen aina jotenkin jumiin kun tuntuu etten osaa selittää sille D: ainakin kerron päikkärin tetistä, yhteishausta / pääsykokeista yms., miten koulussa on nyt menny... en tiiä mistä muusta, en vaan koe että se ois mitenkään luontevaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 104905, member: 386"] kiitos kaikille, jotka kerroitte kokemuksistanne. onpa ikävää mutta samaan aikaan helpottavaa kuulla D: en tosiaan oo ns. velkaa heille. jos tulee oikeesti paha olo heidän seurassa, ei miun tarvii mielistellä ja koittaa vaan kestää pelkän velvollisuuden takia. [USER=502]@kristi[/USER] sano tosi hyvin tuossa viestin lopussa sen mitä miekin aattelen tästä. jos ihmiset on noin myrkyllisiä, ei sillä oo enää edes merkitystä loppujen lopuks, onko ne jotain lähisukulaisia vai ei. tää on kyl siinä mielessä vaikee tilanne, kun mummo aika monesti kyselee että miks käyn siellä niin harvoin ja kertoo että hän on oottanu mua käymään. toki voisin sanoo suoraan, että koen siellä käymisen vaikeeks ja heidän seurassa tulee hankala fiilis, sellanen etten saa oikein yhteyttä heihin. luulen, ettei ukki tai varsinkaan mummo ymmärtäis sitä D: tuntuu vaikeelta avata suu ja sanoo suoraan, kun näiden narsististen piirteiden takia mummo saattas reagoida niin, että kokis sen jotenkin henkilökohtasena hyökkäyksenä eikä asiallisena toteamuksena. oon oikeesti alkanu jo miettiä onko mummolla narsistinen persoonallisuushäiriö, mutta jos ei niin ainakin vahvasti niitä piirteitä löytyy. kai mie siellä huomenna käyn, kun kerkesin jo isällekin ns. luvata. tuskin me siellä kovin kauaa ollaan - enintään 3h - mutta luulen että kun meen veljen kyydillä ja iskä menee erikseen, niin päästään parissa tunnissa pois. miun veljellä ei nimittäin oo tapana jäädä hirveesti istuskelemaan ja vatuloimaan. jännittää vaan vähän ku mummo kuitenkin kysyy kuulumisia ja se ei tosiaan oo helppoo kertoo, meen aina jotenkin jumiin kun tuntuu etten osaa selittää sille D: ainakin kerron päikkärin tetistä, yhteishausta / pääsykokeista yms., miten koulussa on nyt menny... en tiiä mistä muusta, en vaan koe että se ois mitenkään luontevaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
inhottaa kun pitäs mennä lauantaina mummolaan D: samaistuuko joku?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja