Aihe vapaa Inhottaa mennä huomenna liikkatunnille, kun en jaksa mitään ja pojatkin on siellä :(

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Siis ku en oo enää moneen viikkoon jaksanut melkein mitään. Pienenki ylämäen kohdalla on joskus pakko mennä istumaan, kun yksikertaisesti jaksa enää. Sit ku kutsutaan syömään niin mun pitää aina istua keittiössä, kun en voi suoraan ottaa ruokaa, kun oon väsyttänyt itseni jo matkalla keittiöön. Ja vessasta tullessa tuntuu tosi raskaalta pestä kädet, kun pitää olla seisomassa 20 sekunttii putkeen yms.

Ja siis uskon, et tää on anemiaa, joka on tulleet mun pitkistä menkoista. Nyt ne loppu muutama päivä sitten, mutta sitä ennen ne kesti kolme kuukautta. Ja sit tytöt on jo tottuneet siihen etten jaksa ja osa on tulleet huolestuneena kysymään mun vointia, kun joudun joka välissä istumaan ja pitämään taukoja(viimeks jouduin ainakin puol tuntii lopputunnista vaan istumaan kun en enää jaksanut jatkaa), mutta sitten kun joudutaan nyt olla en tunti poikien kanssa(puolet luokasta on jokaselta luokalta pois tetin takii) ja ne pojat tulee kuitenkin vaan tuijottamaan oudosti eikä oo yhtään ymmärtäväisii mun väsymystä kohtaa. Ja se liikkatunti on vieläpä eka tunti huomenna ja alkaa jo 8.15. En tiiä miten tuun kestämään. 😔
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ootko käyny lääkäris?
Oon sanonut jo varmaan yli kahen viikon ajan siitä, et sen pitäis varata mulle lääkäriaika ja se on vaan ollut silleen "joo joo" mut ei oo varannut enkä itekkään pysty sitä varaamaan. Nyt sit taas tänään muistutin sitä ja sano, että varaa huomenna.
 
Ylös Pohja