Keho Inhottaa mun tiukkuus

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ongelmana mulla on siis se, että mun intiimialueet on tiukkia. Oon sairauksieni vuoksi kipuherkkä. (lapsena tuntoaistini oli paljon herkempi, mutta tämä herkkyys näkyy nykyään yhä kipuherkkyytenä lähinnä) Oon yrittänyt yhden tutun kaa seksiä ja sormettamista ollaan kokeiltu, mutta tästä ei mitään hyvää synny mun tiukkuuden vuoksi. Alapääni on herkkä ja siihen sattuu hirveesti, kun sitä yrittää törkkiä.

Tunnen tästä suurta häpeää, kun en kykene ihmisille luontaiseen ja itsestäänselvään taitoon. Ihan hauskaa oli Googlesta löytää ikivanha Seiskan kohuartikkeli Tuulin neitsyydestä, kun hän oli 21-vuotias. Ja oon siis ite pian 21-vuotias ja yhä neitsyt. :'D En sillä, että haluaisin neitsyyteni tuli perseen alla menettä, vaan inhottaa se, etten voi seksiä ikinä harrastaa kipuherkkyyteni vuoksi.

Kipuherkkyyden lisäksi seksissä minua on haitannut intiimialueiden voimakas haju. Minulla on kipuherkkyyteni lisäksi herkkä hajuaisti, ja todella vahvat hajut tuovat minulle ikävän olon. Intiimialuuet haisevat minusta voimakkaalle ja epähygienisiltä, minkä vuoksi seksin ja vastaavan harrastaminen tuntuu epämiellyttävältä. :/

Ja minua vielä hermostuttaa se, kuinka aikuisiän neitsyydestä pidetään aikauslehtien mukaan kova haloo. Inhottaa, jos joudun myös neitsyyteni takia kokemaan pilkkaa ihmisten ilmoilla, kun erilaisuuteni vuoksi olen jo sitä joutunut kestämään... 😔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,859
Reaktioarvo
2,892
Tunnen tästä suurta häpeää, kun en kykene ihmisille luontaiseen ja itsestäänselvään taitoon. Ihan hauskaa oli Googlesta löytää ikivanha Seiskan kohuartikkeli Tuulin neitsyydestä, kun hän oli 21-vuotias. Ja oon siis ite pian 21-vuotias ja yhä neitsyt. :'D
Mitä vittua...... Ensinnäkin seksi ei oo mitenkään itsestäänselvää jokaiselle ihmiselle vaikka suurin osa sitä ehkä harrastaakin. Toiseksi neitsyydessä ei oo mitään pahaa vaikka olis 100v. Oli pakko vaan sanoa :D
(Oli ehkä vaan huonosti aseteltu sanat, ymmärrän sen, mutta sanoin nyt silti)

Ite ainakin oon nykyään jopa ylpee neitsyydestäni vaikka olenkin jo (huijui) 23. Onneksi tässä maailmassa on paljon muitakin samanlaisia kuin minä, aseksuaaleja ja neitsyitä :D

Yleensäkään jotain kohuartikkeleita jostain neitsyydestä en todellakaan ymmärrä, mut tuskin oon siinäkään ainoo. Niiku öö, mitä ihmeellistä siinä on :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,859
Reaktioarvo
2,892
Ja piti vielä sanoa että ainakaan minä en ole hirveästi joutunut tähän mennessä kuuntelemaan pilkkaamista neitsyydestä, tosin ihmettelyä ehkä mut en suoranaisesti pilkkaamista ainakaan paljon. Että ei se välttämättä mee niin. Onhan se kieltämättä outoa että joidenkin mielestä pitäisi harrastaa seksiä vaikka ei ite halua
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Ikävä tilanne sinulla :/
En oikein osaa tarjota mitään keinoa, millä pääsisit tästä "ongelmasta" eroon, koska se on kuitenkin osa sinua.

Ja tuohon seiskajuttuun: Ketä kiinnostaa mitä jonkun toisen seksielämään kuuluu? Aivan sama, jos olisit vaikka 80-vuotias neitsyt, se on oma asiasi. Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella toisia tuollaisten pikkumaisten asioiden takia.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
861
Reaktioarvo
1,563
Komppaan ylempiin kommenteihin! Sillä ei ole väliä minkä ikäinen olet ja oletko vielä neitsyt!
Ja tuohon tiukkuuteen yms, voisin ehkä suositella puhumista lääkärin, gynekologin kanssa. Ehkä heillä voisi olla jotain keinoja asiaan ja tutkia vähän mistä voisi johtua jos koet että pystyisit asiasta heille kertoa. Ja kannattaakin. Pahahaju, kipu yms voivat olla esim tulehduksen aiheuttamia oireita. Vaikka siellä ei välttämättä mitään sellaista ole, kannattaa käydä tutkituttamassa. Ihan varmuuden vuoksi.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Mitä vittua...... Ensinnäkin seksi ei oo mitenkään itsestäänselvää jokaiselle ihmiselle vaikka suurin osa sitä ehkä harrastaakin. Toiseksi neitsyydessä ei oo mitään pahaa vaikka olis 100v. Oli pakko vaan sanoa :D
(Oli ehkä vaan huonosti aseteltu sanat, ymmärrän sen, mutta sanoin nyt silti)

Ite ainakin oon nykyään jopa ylpee neitsyydestäni vaikka olenkin jo (huijui) 23. Onneksi tässä maailmassa on paljon muitakin samanlaisia kuin minä, aseksuaaleja ja neitsyitä :D

Yleensäkään jotain kohuartikkeleita jostain neitsyydestä en todellakaan ymmärrä, mut tuskin oon siinäkään ainoo. Niiku öö, mitä ihmeellistä siinä on :D
Joo, en mäkään tykkää tommosista hömppäartikkeleista. Mulla tulee kyllä välillä niitä kohdatessa ulkopuolinen olo ja että oon vääränlainen, niin kuin tota Tuulin artikkelia lukiessa. Ja no, tämmönen ulkopuoliseksi jääminen turhaannuttaa mua, koska oon elämäni aikana saanut ihmetystä mun erilaisuuteni vuoksi. En oo mun neitsyyttä ottanut tutuilleni (paitsi parille) esille, ja koska tunnen ainakin yhen erilaisia inhoavan henkilön, niin hänelle tää mun juttu olis kauhee haloo. :D Tosin onneks en oo hänen kaa enää ollut tekemisissä.

Mut mukava kuulla, ettei sun mielestä neitsyydessä oo mitään väärää. :) Mutta mikäköhän on toimittajien mielipide neitsyydestä 🤔. Ainakin se on heille tapa saada lisätienestiä. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Ikävä tilanne sinulla :/
En oikein osaa tarjota mitään keinoa, millä pääsisit tästä "ongelmasta" eroon, koska se on kuitenkin osa sinua.

Ja tuohon seiskajuttuun: Ketä kiinnostaa mitä jonkun toisen seksielämään kuuluu? Aivan sama, jos olisit vaikka 80-vuotias neitsyt, se on oma asiasi. Kenelläkään ei ole oikeutta arvostella toisia tuollaisten pikkumaisten asioiden takia.
Joo, tommoset hömppälehdet on musta kyl ärsyttäviä. :D Mutta siis tää ongelma on mua häirinnyt, koska mua turhaannuttaa olla muiden ihmisten halveksimana mun erilaisuuden takia. Mut joo, jospa tämmöset tapaukset jättäisi omaan arvoonsa, jos mun neitsyys heitä niin risoo. :D
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Komppaan ylempiin kommenteihin! Sillä ei ole väliä minkä ikäinen olet ja oletko vielä neitsyt!
Ja tuohon tiukkuuteen yms, voisin ehkä suositella puhumista lääkärin, gynekologin kanssa. Ehkä heillä voisi olla jotain keinoja asiaan ja tutkia vähän mistä voisi johtua jos koet että pystyisit asiasta heille kertoa. Ja kannattaakin. Pahahaju, kipu yms voivat olla esim tulehduksen aiheuttamia oireita. Vaikka siellä ei välttämättä mitään sellaista ole, kannattaa käydä tutkituttamassa. Ihan varmuuden vuoksi.
Kiitos neuvoista! 🌼 Toisaalta mua vähän askarruttaa lääkäri- ja gynekologimenot, mutta jos tää tilanne jotenkin pahentuisi, niin pitäisi sitten käydä asioilla. 🤔

Ja siis mulla on pienestä pitäen mun alapäätä kirveltänyt ikävästi silloin tällöin. Tälleen siis käy, kun seison, yleensä kodin ulkopuolella. Ja se kipu tuntuu siltä, kuin alapään sisällä olisi siemen ja se alapääni sisällä hankaisi seinämiä vasten. Voikihan tää olla syy tiukkuuteen? En oo tätä kehdannut kotona ottaa puheeksi sitten ala-asteaikojeni, sillä sitten tulisi kova kuulustelu siitä, olenko itsetyydyttänyt. Ja joo, olen sitä pienestä pitäen harrastanut, ja kotona alapään kirvelyn kerrottiin johtuvan harrastuksestani. Minua kiellettiin jatkuvasti itsetyydyttämästä, ja alapään kirvelyyn annettiin voidetta. Samalla myös sanottiin liiallisen itsetyydyttämisen aiheuttavan pissatulehdusta. En sitten tiedä, onko tää mun äidin sepustus totta. 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,859
Reaktioarvo
2,892
Joo, en mäkään tykkää tommosista hömppäartikkeleista. Mulla tulee kyllä välillä niitä kohdatessa ulkopuolinen olo ja että oon vääränlainen, niin kuin tota Tuulin artikkelia lukiessa. Ja no, tämmönen ulkopuoliseksi jääminen turhaannuttaa mua, koska oon elämäni aikana saanut ihmetystä mun erilaisuuteni vuoksi. En oo mun neitsyyttä ottanut tutuilleni (paitsi parille) esille, ja koska tunnen ainakin yhen erilaisia inhoavan henkilön, niin hänelle tää mun juttu olis kauhee haloo. :D Tosin onneks en oo hänen kaa enää ollut tekemisissä.

Mut mukava kuulla, ettei sun mielestä neitsyydessä oo mitään väärää. :) Mutta mikäköhän on toimittajien mielipide neitsyydestä 🤔. Ainakin se on heille tapa saada lisätienestiä. :D
Joo siis mäkin oon hävennyt erilaisuuttani paljon, vähän kaiken suhteen. Ulkonäkö, paino, ocd, nää seksuaalisuus ja muut vastaavat jutut, kaikki tää. Must vaikuttaa siltä että suurimmalle osalle ihmisistä neitsyys vähän vanhempana on jotenkin outoo mutta on paljon myös niitä joille se ei oo mikään ongelma, luulisin
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Joo siis mäkin oon hävennyt erilaisuuttani paljon, vähän kaiken suhteen. Ulkonäkö, paino, ocd, nää seksuaalisuus ja muut vastaavat jutut, kaikki tää. Must vaikuttaa siltä että suurimmalle osalle ihmisistä neitsyys vähän vanhempana on jotenkin outoo mutta on paljon myös niitä joille se ei oo mikään ongelma, luulisin
Itellä erilaisuuden häpeäminen liittyy lähinmä mun sairauksiin, jotka siis vaikuttaa mun elämään paljon. Tietty sit moni muukin seikka, kuten mainitsemasi ulkonäkö, paino ja osittain myös seksuaalisuuskin, on lisännyt mulla ulkopuolisuuden tunnetta.

Ja joo, itekin oon käsittänyt, että neitsyyttä kummaksutaan vanhemmalla iällä. 🤔 Samaa oon kohdannut absolutismin suhteen. En siis absolutisti oo, mut alkoholia juon hyvin vähän. Kai sit se johtuu siitä, kun alkoholi ja seksi on oletetusti osa "aikuisen elämää".
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
33,859
Reaktioarvo
2,892
Itellä erilaisuuden häpeäminen liittyy lähinmä mun sairauksiin, jotka siis vaikuttaa mun elämään paljon. Tietty sit moni muukin seikka, kuten mainitsemasi ulkonäkö, paino ja osittain myös seksuaalisuuskin, on lisännyt mulla ulkopuolisuuden tunnetta.

Ja joo, itekin oon käsittänyt, että neitsyyttä kummaksutaan vanhemmalla iällä. 🤔 Samaa oon kohdannut absolutismin suhteen. En siis absolutisti oo, mut alkoholia juon hyvin vähän. Kai sit se johtuu siitä, kun alkoholi ja seksi on oletetusti osa "aikuisen elämää".
Niinpä, mut tosi kummallista se koska eihän se nyt jokaisen aikuisen elämään kuulu millään tavalla. Tuossa nyt on taas se harhakäsitys ihmisillä että jokainen aikuinen tuntee vetoa muihin ihmisiin ja kiinnostusta seksiin. Alkoholi taas ei oo niin sellanen "luontainen vaisto" mutta kai se on niin vahva osa kulttuuria Suomessa ainakin, että sitä ei tajuta miten joku nyt poikkeaakin siitä kulttuurista niin paljon. Todella vastenmielinen ajattelutapa mun mielestä jos totta puhutaan. En itsekään juo kovin paljon, välillä vähän enemmän niin että oon joskus ihan oksentanutkin mutta semmosia ei kyllä tapahdu melkein ikinä. Nytkään en oo juonut humalaan itteäni varmaan kuukausiin, en oikein muista millon viimeks. Sen muistan että joskus kesällä oli se kun join hirveän määrän alkoholia ja seuraavana päivänä meinasin oksentaa autossa mutta oksensinkin vasta kotona
Sen jälkeen oon juonu melko vähän :D enkä tosiaan muista millon oisin viimeks ollu kunnon humalassa, no, varmaan silloin kesällä just. Että en nyt absolutisti oo mutta yleensä munki juominen on hyvin kohtuullista miinus ne jotkut kerrat. Itse asiassa sekin on syy siihen miksi en juo, kun viimeksikin kun join lonkeroa mulle tuli vatsa hirveen kipeeks,tai no se oli kipee jo valmiiks mut se lonkero vaan pahensi sitä. Sen jälkeen oon uskaltanut juoda tyyliin vaan kahvilikööriä ja semmosia missä ei oo jusy mitään hiilihappoja koska ne on tosi pahat mulle yleensä. Lol tälläkin hetkellä on jääkaappi täynnä kaikkee mut ei vaa oikee tuu juotua niitä koskaan..

Mut joo, ihmiset on niin outoja koska mitä se kellekään kuuluu... Mun mummokin välillä kyselee just siitä poikaystävästä ja tommosta ja sanoin kerran että ei kuule taida tulla. Ehkä se sitten ajatteli että oon lesbo :D no, sille olisi aika hankala selittää jotain että oon frayromanttinen ja silleen niin en yleensä oikeen tykkää tutuista ihmisistä vaan tuntemattomista lähinnä, niin antaa sen nyt aatella mitä aattelee. Se ois varmaan vaan alkanut selittää siitä että "no mut sä oot vaan niin ujo" enkä henkilökohtaisesti oikeen usko sen johtuvan niin siitä (mutta mitä sitten jos johtuukin, ei mua silti tarvi painostaa)
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Niinpä, mut tosi kummallista se koska eihän se nyt jokaisen aikuisen elämään kuulu millään tavalla. Tuossa nyt on taas se harhakäsitys ihmisillä että jokainen aikuinen tuntee vetoa muihin ihmisiin ja kiinnostusta seksiin. Alkoholi taas ei oo niin sellanen "luontainen vaisto" mutta kai se on niin vahva osa kulttuuria Suomessa ainakin, että sitä ei tajuta miten joku nyt poikkeaakin siitä kulttuurista niin paljon. Todella vastenmielinen ajattelutapa mun mielestä jos totta puhutaan. En itsekään juo kovin paljon, välillä vähän enemmän niin että oon joskus ihan oksentanutkin mutta semmosia ei kyllä tapahdu melkein ikinä. Nytkään en oo juonut humalaan itteäni varmaan kuukausiin, en oikein muista millon viimeks. Sen muistan että joskus kesällä oli se kun join hirveän määrän alkoholia ja seuraavana päivänä meinasin oksentaa autossa mutta oksensinkin vasta kotona
Sen jälkeen oon juonu melko vähän :D enkä tosiaan muista millon oisin viimeks ollu kunnon humalassa, no, varmaan silloin kesällä just. Että en nyt absolutisti oo mutta yleensä munki juominen on hyvin kohtuullista miinus ne jotkut kerrat. Itse asiassa sekin on syy siihen miksi en juo, kun viimeksikin kun join lonkeroa mulle tuli vatsa hirveen kipeeks,tai no se oli kipee jo valmiiks mut se lonkero vaan pahensi sitä. Sen jälkeen oon uskaltanut juoda tyyliin vaan kahvilikööriä ja semmosia missä ei oo jusy mitään hiilihappoja koska ne on tosi pahat mulle yleensä. Lol tälläkin hetkellä on jääkaappi täynnä kaikkee mut ei vaa oikee tuu juotua niitä koskaan..

Mut joo, ihmiset on niin outoja koska mitä se kellekään kuuluu... Mun mummokin välillä kyselee just siitä poikaystävästä ja tommosta ja sanoin kerran että ei kuule taida tulla. Ehkä se sitten ajatteli että oon lesbo :D no, sille olisi aika hankala selittää jotain että oon frayromanttinen ja silleen niin en yleensä oikeen tykkää tutuista ihmisistä vaan tuntemattomista lähinnä, niin antaa sen nyt aatella mitä aattelee. Se ois varmaan vaan alkanut selittää siitä että "no mut sä oot vaan niin ujo" enkä henkilökohtaisesti oikeen usko sen johtuvan niin siitä (mutta mitä sitten jos johtuukin, ei mua silti tarvi painostaa)
Joo, itekin aattelen ton alkoholipaineen johtuvan suomalaisesta juomakulttuurista. Onneks en oo ikinä juonut niin paljoa, että olisin krapulassa ollut. Kerran oli pää vähäsen kipee. En oo oikeastaan koko mun elämäni aikana ajatellut kunnon känniin juomisessa olevan mitään erityisen hienoa. En tarkoita, etteikö kukaan niin saisi tehdä, mutta juomaan painostaminen on kyl ikävää. :/ Eihän ihmiset ainakaan nykyään yleensä ihmettele toisten kasvissyöntiä tai erityisruokavalioita, mutta alkoholin osittaisesta kieltäytymisestä tulee iso haloo. :'D Tietty tää asenne absolutisteihin riippuu myös porukasta. Yhden massanuoren mukaan oon friikki, mutta meillä taideopistolla juomaan ei painosteta. Meillä jopa bileissä on joutunut hommaa omat juomat vastuukysymyksistä.

Heh, mua huvitti toi mielikuva susta kertomassa frayromanttisuudestasi mummollesi. :D Ja joo, voi olla, ettei hänen ikäisensä ihmiset tollaisia seksuaalisia suuntautumisia ymmärtäisi, sillä heidän aikaansa seksuaalisen suuntautumisen ilmaiseminen ja termistö ei ollut yhtä avointa ja laajaa kuin nykyään. Itellä ei oo onneks vielä sukulaiset kyselleet seurustelukumppaneiden mitään. Mitä tossa viime kesällä sanottiin mulle, että tulisin uudella opiskelupaikkakunnallani löytämään miehen itelleni. :D Ja oli tääl yks tyyppi, josta olin tos yhes vaiheessa kiinnostunut, muttei hän näyttänyt samalla tavalla ajattelevan musta. Ja siis oon mä siis tunteeni häntä kohtaan unohtaneet, mutta silleen hyvällä tavalla. Eli en oo hänelle katkera tai mitään. 🌞
 
Ylös Pohja