Instagram poisti käyttäjäni?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Yksityishenkilö joka tuottaa sisältöä on myös sisällönjulkaisija kuten myös yritys joka julkaisee jotain. :ROFLMAO: En ymmärrä sitä logiikkaa.
Joka kerta, kun kirjoitat viestin tännekin niin olet sisällönjulkaisija. Imbesilli.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Yksityistilin valitsija ei saa siis tehdä yhtään mitään? :LOL:
No ei ainakaan rikkoa sääntöjä, jos ei mennyt aiemmassa viestissä jakeluun niin sisällöntuottaja on kuka tahansa, joka laittaa sivustolle asioita johon on liittynyt. Oli se joku järkijättö amis tai Pepsico.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
No ei ainakaan rikkoa sääntöjä, jos ei mennyt aiemmassa viestissä jakeluun niin sisällöntuottaja on kuka tahansa, joka laittaa sivustolle asioita johon on liittynyt. Oli se joku järkijättö amis tai Pepsico.
Kun et ymmärrä että kun teet ig tiliä niin siinä on edellisellä sivulla mainitut vaihtoehdot.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Henkilökohtainen muistaakseni. Mitä sisällönjulkaisija periaatteessa meinaa? Ei yritys mutta tuottaa jotain sisältöä? :D Julkkistili?


Ehkä siihen pitää jotenkin pyrkiä.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Asteikolla 1-10, kuinka paljon luulet noiden linkkien auttavan romuautorakastajaa?
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Lisään vielä, jos lukemisen ymmärtäminen on moderaattorilla kuin aloittajalla niin tein kaikkeni oikein. Ota huomioon, että on niin vähämielinen, että jopa Asiallisenihmisen kaltainen järkijättö tajuaa, että menetetty tapaus.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Lisään vielä, jos lukemisen ymmärtäminen on moderaattorilla kuin aloittajalla niin tein kaikkeni oikein. Ota huomioon, että on niin vähämielinen, että jopa Asiallisenihmisen kaltainen järkijättö tajuaa, että menetetty tapaus.
joo-o, joo-o, oli sitten miten ""järkijättö"" tahansa ni ei sitä ääneen tarvii sanoa. sanot, että vaadit älyllistä seuraa ja puhut aina älykkyydestä, niin onko susta älyllistä puhua noin muista? musta se kertoo vaan sosiaalisen älykkyyden puutteesta.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
joo-o, joo-o, oli sitten miten ""järkijättö"" tahansa ni ei sitä ääneen tarvii sanoa. sanot, että vaadit älyllistä seuraa ja puhut aina älykkyydestä, niin onko susta älyllistä puhua noin muista? musta se kertoo vaan sosiaalisen älykkyyden puutteesta.
Etkö tässä mainitse älykkyyden puutteesta, vaikka edellisen lauseen mukaan sitä ei tarvitsisi sanoa?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Etkö tässä mainitse älykkyyden puutteesta, vaikka edellisen lauseen mukaan sitä ei tarvitsisi sanoa?
niinpä! en tykkää ajatella enkä sanoa noin, ja sanoin sen vaan osoittaakseni, että musta tossa on ristiriita. jos joku pitää älykkyyttä tärkeänä, eikö sillon pitäs ajatella myös esimerkiks juurikin sosiaalista ja muutakin älykkyyden osa-aluetta? niin tai no, toki riippuu, minkä mieltää älykkyydeksi.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
niinpä! en tykkää ajatella enkä sanoa noin, ja sanoin sen vaan osoittaakseni, että musta tossa on ristiriita. jos joku pitää älykkyyttä tärkeänä, eikö sillon pitäs ajatella myös esimerkiks juurikin sosiaalista ja muutakin älykkyyden osa-aluetta? niin tai no, toki riippuu, minkä mieltää älykkyydeksi.
Niin, sinun sanoissasi on ristiriita, jolloin niistä lähtee pohja. Joten minkä pointin osoitit? Sen, että sinusta ei edes oikeasti ole tärkeää noudattaa tätä sanomaasi, vaan se mitä haluat noudattaa on jotain ihan muuta. Sinä myös tykkäät sanoa noin, muuten et olisi sanonut sitä. Sinä vain et pidä siitä, miltä sen sanominen saa sinut näyttämään, joten sinulla on myös valmiina syy sille (joka saa näyttämään sinut paremmalta ja aikeesi hyveelliseltä). Ja tarkennuksena, minua ei haittaa, että sanot ihan ketä tahansa tyhmäksi, vaan se, että olet aikeissasi epärehellinen, epäilemättä itsellesikin.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
joo-o, joo-o, oli sitten miten ""järkijättö"" tahansa ni ei sitä ääneen tarvii sanoa. sanot, että vaadit älyllistä seuraa ja puhut aina älykkyydestä, niin onko susta älyllistä puhua noin muista? musta se kertoo vaan sosiaalisen älykkyyden puutteesta.
On. Ja minulla on laajempi YSTÄVÄpiiri, mistä voitte vain unelmoida. Ihminen ei kehity pelkällä porkkanalla, pitää antaa myös keppiä. Myös valehtelu on äärimmäisen rumaa, vaikka sen tekisi hyvistä syistä, koska totuus tulee aina ilmi.
Lisää latteuksia Vara-Ankassa!
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Jooh, mistä tuossa nyt puhuttiin kun kaikki meni ihan ristiin. :LOL:

Mutta mikä oikein Skeletoria välillä vaivaa? Joskus osaa käyttäytyä ja joskus taas ei. Ihmettelen tässä eniten sitä että miten olen pystynyt hillitsemään vastauksiani Skeletorille. Normisti voisin sanoa pahemmin, kuten varmaan joskus Demissä tein. En kuitenkaan saanut banneja silloin.


--------------------------------------------
Ja noista linkeistä. Se kertoo kyllä mikä on ero, mutta onko se oleellista mikä niistä tileistä on käytössä, kun tulee kertomiani ongelmia vastaan. Ei pitäisi olla.
 
Viimeksi muokattu:

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Jooh, mistä tuossa nyt puhuttiin kun kaikki meni ihan ristiin. :LOL:

Mutta mikä oikein Skeletoria välillä vaivaa? Joskus osaa käyttäytyä ja joskus taas ei. Ihmettelen tässä eniten sitä että miten olen pystynyt hillitsemään vastauksiani Skeletorille. Normisti voisin sanoa pahemmin, kuten varmaan joskus Demissä tein. En kuitenkaan saanut banneja silloin.
Mikä minua välillä vaivaa? Ihmisten suunnaton typeryys! Melkein jokaisessa viestissäni oli sarkasmia ja satiiria ja sinä vain nielit sen kuin hintti Mannsilla.
Joten jos haluat haistatella tai sanoa rumasti, niin minun puolestani se seuraava viestisi saa rikkoa sääntöjä, jos on sanottavaa.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
hmm, mielenkiintosta, miten paljon voi kuvitella tietävänsä jostain ihmisestä.

mutjoo, takaisin aiheeseen ni voikohan se sit johtua juuriki sen tilin ns. laadusta? eli et pitäs muuttaa se yksityisestä johonki muuhun ni sit se ois hyvä instagramin mielestä? D: aikamoinen pähkinä koko juttu
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Mikä minua välillä vaivaa? Ihmisten suunnaton typeryys! Melkein jokaisessa viestissäni oli sarkasmia ja satiiria ja sinä vain nielit sen kuin hintti Mannsilla.
Joten jos haluat haistatella tai sanoa rumasti, niin minun puolestani se seuraava viestisi saa rikkoa sääntöjä, jos on sanottavaa.
Huomasin kyllä viestien sävyn, mutta yritin pitää keskustelun asiallisena.

Ei se pahasti sanominen nyt suoraan onnistu. Mutta mitä ihmettä oikein teet täällä ja minkä ikäinen olet? Kuka oikein olet ja tiedätkö maailmasta yhtään mitään? Minkä merkkisellä kotterolla itse ajelet? Miksi pitää aina (tai usein) vastata jotain typerästi oli viesti johon vastaat kenen tahansa? Miksi teet tyyliin miljoona ketjua turhanpäiväisistä asioista? Ei löydä asiapitoista sieltä seasta.


Ja vastaus tähän kaikkeen on muistaakseni että tykkäät kiusata vähä-älyisiä (ja peitellä tällöin samaa ominaisuutta itselläsi).

Ystävällisin terveisin redneck276
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
hmm, mielenkiintosta, miten paljon voi kuvitella tietävänsä jostain ihmisestä.

mutjoo, takaisin aiheeseen ni voikohan se sit johtua juuriki sen tilin ns. laadusta? eli et pitäs muuttaa se yksityisestä johonki muuhun ni sit se ois hyvä instagramin mielestä? D: aikamoinen pähkinä koko juttu
Se on mysteeri miksi instagram kiusaa vasta nyt, koska mulla oli se eka tili jostain vuodesta 2019 lähtien. Nyt vuonna 2022 tehnyt saman tempun jo kahden tilin kanssa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Huomasin kyllä viestien sävyn, mutta yritin pitää keskustelun asiallisena.

Ei se pahasti sanominen nyt suoraan onnistu. Mutta mitä ihmettä oikein teet täällä ja minkä ikäinen olet? Kuka oikein olet ja tiedätkö maailmasta yhtään mitään? Minkä merkkisellä kotterolla itse ajelet? Miksi pitää aina (tai usein) vastata jotain typerästi oli viesti johon vastaat kenen tahansa? Miksi teet tyyliin miljoona ketjua turhanpäiväisistä asioista? Ei löydä asiapitoista sieltä seasta.


Ja vastaus tähän kaikkeen on muistaakseni että tykkäät kiusata vähä-älyisiä (ja peitellä tällöin samaa ominaisuutta itselläsi).

Ystävällisin terveisin redneck276
Ihastuttavaa rehellisyyttä! Mutta taas ikäkorttia, ettekö te jonnet osaa muuta?
Minä tiedän kaiken ja olen aina oleva, ikuinen. Minä leikin sanoilla, lauseilla ja ihmisillä, koska se tuo minulle tyydytystä ja auttaa teitä muita kehittymään, halveksun suuresti nykyistä elämäntapaa jossa ollaan niin amerikkalaista, niin amerikkalaista hymyineen vaikka se perseen esittely meni muodista kun Huygens näytti vielä surullisemman maailman. Käytän sanoja, joita ette ymmärrä että ymmärtäisitte oppia jotain.

Jos minulla olisi valtuudet aloittaa ydinsota, niin tekisin sen silmiä räpäyttämättä. Ihan vain kaltaistesii typerien amisten takia. Istuisin keinutuolissani vielä, kun vaimo olisi lahonnut ja kysyisin kissalta "eikö tämä ollut hauskaa" niin kissa sanoisi varmaan "vittu oon kuollut, sinä syöpäinen runkku".
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ihastuttavaa rehellisyyttä! Mutta taas ikäkorttia, ettekö te jonnet osaa muuta?
Minä tiedän kaiken ja olen aina oleva, ikuinen. Minä leikin sanoilla, lauseilla ja ihmisillä, koska se tuo minulle tyydytystä ja auttaa teitä muita kehittymään, halveksun suuresti nykyistä elämäntapaa jossa ollaan niin amerikkalaista, niin amerikkalaista hymyineen vaikka se perseen esittely meni muodista kun Huygens näytti vielä surullisemman maailman. Käytän sanoja, joita ette ymmärrä että ymmärtäisitte oppia jotain.

Jos minulla olisi valtuudet aloittaa ydinsota, niin tekisin sen silmiä räpäyttämättä. Ihan vain kaltaistesii typerien amisten takia. Istuisin keinutuolissani vielä, kun vaimo olisi lahonnut ja kysyisin kissalta "eikö tämä ollut hauskaa" niin kissa sanoisi varmaan "vittu oon kuollut, sinä syöpäinen runkku".
Se on meiltä nuoremmilla Veetit, ei Jonnet. En ole amis (vielä).

Onko nykyinen elämäntapa sitten niin amerikkalaista?

"Kaikki" sieltä on kyllä lähtöisin. :unsure: Kuinka ankea paikka maailma olisi ilman amerikkaa? Olisiko meillä edes internettiä? Olisiko elokuvia? Olisiko autoja? Ei olisi instagramia. Todella monen tärkeän asian pääkonttori on nytkin Yhdysvalloissa. Niitä ei välttämättä olisi jos amerikka kadotettaisiin maan päältä. Amerikka on myös maailman "talousveturi", jos amerikalla menee huonosti niin alkaa menemään myös muulla maailmalla.

Kaikki amerikkalainen oli in 80-luvulla. Etenkin silloin, mutta ei se kuole koskaan.
Minä tiedän kaiken ja olen aina oleva, ikuinen.
Kekkonen
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,014
Reaktioarvo
8,486
Se on meiltä nuoremmilla Veetit, ei Jonnet. En ole amis (vielä).

Onko nykyinen elämäntapa sitten niin amerikkalaista?

"Kaikki" sieltä on kyllä lähtöisin. :unsure: Kuinka ankea paikka maailma olisi ilman amerikkaa? Olisiko meillä edes internettiä? Olisiko elokuvia? Olisiko autoja? Ei olisi edes instagramia. Todella monen tärkeän asian pääkonttori on nytkin Yhdysvalloissa. Niitä ei välttämättä olisi jos amerikka kadotettaisiin maan päältä.

Kaikki amerikkalainen oli in 80-luvulla. Etenkin silloin, mutta ei se kuole koskaan.

Kekkonen
"Kaikki" ei ole sieltä lähtöisin, tietäisit jos olisit joskus lukenut muuta kuin jonkun romunissanin rattia.
Internet on kyllä amerikkalainen keksintö, mutta tiedemiehet jotka auttoivat kehittämään sitä olivat saksalaisia. Suomalaiset kehittivät IRC:n , johon mm. Whatsapp ja (venäläinen) Telegram perustuvat. WWW:n, eli visuaalisen Internetin kehitti brittiläinen mies.
Niin monen tärkeän asiann pääkonttori on nytkin Pariisissa ja Lontoossa. Suomessakin on Nokian pääkonttori, vaikka suurin osa työntekijöistä on ranskalaisia. Maailmantalous pyörii New Yorkin kaupungista riippumatta Tokiossa ja Frankfurtissa, jälkimmäinen on miljoonakaupunki jota pilvenpiirtäjineen ei erottaisi yhdysvaltalaisesta.
Elokuva on ranskalainen keksintö, mutta sinä amerikkalaisessa massassa unohdat tämän. Myöskin animaatio on eurooppalainen idea.
Sinä et taaskaan ymmärrä. Kaikki on amerikkalaista, massaa. Mikään ei saa räiskyä, ellei kyseessä ole (kiitos eurooppalaisen yleisradiotoimimnnan) Eurovision laulukilpailu. Ihminen ei yritä edes kiertoradalle, tärkeämpää on kuvata persettä uudella puhelimella.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
"Kaikki" ei ole sieltä lähtöisin, tietäisit jos olisit joskus lukenut muuta kuin jonkun romunissanin rattia.
Internet on kyllä amerikkalainen keksintö, mutta tiedemiehet jotka auttoivat kehittämään sitä olivat saksalaisia. Suomalaiset kehittivät IRC:n , johon mm. Whatsapp ja (venäläinen) Telegram perustuvat. WWW:n, eli visuaalisen Internetin kehitti brittiläinen mies.
Niin monen tärkeän asiann pääkonttori on nytkin Pariisissa ja Lontoossa. Suomessakin on Nokian pääkonttori, vaikka suurin osa työntekijöistä on ranskalaisia. Maailmantalous pyörii New Yorkin kaupungista riippumatta Tokiossa ja Frankfurtissa, jälkimmäinen on miljoonakaupunki jota pilvenpiirtäjineen ei erottaisi yhdysvaltalaisesta.
Elokuva on ranskalainen keksintö, mutta sinä amerikkalaisessa massassa unohdat tämän. Myöskin animaatio on eurooppalainen idea.
Sinä et taaskaan ymmärrä. Kaikki on amerikkalaista, massaa. Mikään ei saa räiskyä, ellei kyseessä ole (kiitos eurooppalaisen yleisradiotoimimnnan) Eurovision laulukilpailu. Ihminen ei yritä edes kiertoradalle, tärkeämpää on kuvata persettä uudella puhelimella.
Siksi se olikin heittomerkeissä. Romunissanit ja muutkin japsit voin kyllä ilomielin viedä paaliin.

Internettiä ei olisi jos ei olisi amerikkaa. Mitä ne muun maalaiset insinöörit muuten olisivat tehneet siinä mukana...

Olkoon pääkonttori vaikka Tallinnassa, kuitenkin todella isolla määrällä yrityksillä pääkonttori on aina Yhdysvalloissa siitä riippumatta tekeekö ne enää tuotteitaan enää Yhdysvalloissa. Kiitos Kiinan halvan paskan.

Mitä yksi NYC:in kaupunkin vaikuttaa jos koko maa on kusessa? Miten vaikka joku finanssikriisi? Siihen aikaan asiantuntijat sanoi ettei vaikuta muuhun maailmaan, seuraavana päivänä olikin jo helvetti irti. Näitä esimerkkejä voi löytää enemmänkin historiasta.

Frankfurtin erottaa helposti ettei ole amerikkalainen kaupunki. Ilmakuvista erottuu eurooppalaista arkkitehtuuria.

En missään kohtaa väittänyt että elokuva olisi amerikkalainen keksintö. Tarkoitin vain että ilman Hollywoodia telkkarissa pyörisi vain jotain suomifilmejä. Suuri osa Suomen telkkarin ohjelmista kun tulee amerikasta, seuraavaksi Suomesta ja kolmanneksi muista pohjoismaista. En muista ihan hetkeen nähneeni esim. ainuttakaan saksalaista ohjelmaa telkkarissa jos ei Hitler dokumentteja lasketa. Yhden ranskalaisen elokuvan olen muistaakseni katsonut, paska päälle puhuttu filmi.

Kaikki on amerikkalaista massaa? Jos Suomessa haluaa ajaa amerikkalaisella autolla niin valtio on sitä vastaan, koska se tulee amerikasta EU:n ulkopuolelta. Tällöin autoja verotetaan älyttömästi. Kuitenkin yli 30-vuotta vanhat autot lähes ilmaiseksi maahan.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja