Instagram poisti käyttäjäni?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Tollanen tuli kun nyt yritin kirjautua. Olisi kyllä ihan kiva jos kertoisivat mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Tosiaan luen huomenna tuota linkkiä enemmän, nyt en jaksa.
https://help.instagram.com/521372114683554


klkklkl.jpg
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Siksi se olikin heittomerkeissä. Romunissanit ja muutkin japsit voin kyllä ilomielin viedä paaliin.

Internettiä ei olisi jos ei olisi amerikkaa. Mitä ne muun maalaiset insinöörit muuten olisivat tehneet siinä mukana...

Olkoon pääkonttori vaikka Tallinnassa, kuitenkin todella isolla määrällä yrityksillä pääkonttori on aina Yhdysvalloissa siitä riippumatta tekeekö ne enää tuotteitaan enää Yhdysvalloissa. Kiitos Kiinan halvan paskan.

Mitä yksi NYC:in kaupunkin vaikuttaa jos koko maa on kusessa? Miten vaikka joku finanssikriisi? Siihen aikaan asiantuntijat sanoi ettei vaikuta muuhun maailmaan, seuraavana päivänä olikin jo helvetti irti. Näitä esimerkkejä voi löytää enemmänkin historiasta.

Frankfurtin erottaa helposti ettei ole amerikkalainen kaupunki. Ilmakuvista erottuu eurooppalaista arkkitehtuuria.

En missään kohtaa väittänyt että elokuva olisi amerikkalainen keksintö. Tarkoitin vain että ilman Hollywoodia telkkarissa pyörisi vain jotain suomifilmejä. Suuri osa Suomen telkkarin ohjelmista kun tulee amerikasta, seuraavaksi Suomesta ja kolmanneksi muista pohjoismaista. En muista ihan hetkeen nähneeni esim. ainuttakaan saksalaista ohjelmaa telkkarissa jos ei Hitler dokumentteja lasketa. Yhden ranskalaisen elokuvan olen muistaakseni katsonut, paska päälle puhuttu filmi.

Kaikki on amerikkalaista massaa? Jos Suomessa haluaa ajaa amerikkalaisella autolla niin valtio on sitä vastaan, koska se tulee amerikasta EU:n ulkopuolelta. Tällöin autoja verotetaan älyttömästi. Kuitenkin yli 30-vuotta vanhat autot lähes ilmaiseksi maahan.
Olet kyllä yksi pelle, toivottavasti Meta ei koskaan palauta tunnuksiasi kun tuolla ajattelutavalla et täytä kypsyysvaatimuksia. Rasismi loistaa. Ja tässä on Frankfurt am Main, onpa todella eurooppalaisen näköinen kaupunki:
Skyline_Frankfurt_am_Main_2015.jpg

Ja jos jonku muu alkaa vinkumaan, niin huomatkaa että yritin auttaa eikä kertaakaan tämä amis sanonut kiitosta.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Olet kyllä yksi pelle, toivottavasti Meta ei koskaan palauta tunnuksiasi kun tuolla ajattelutavalla et täytä kypsyysvaatimuksia. Rasismi loistaa. Ja tässä on Frankfurt am Main, onpa todella eurooppalaisen näköinen kaupunki:
katso liitettä 4563

Ja jos jonku muu alkaa vinkumaan, niin huomatkaa että yritin auttaa eikä kertaakaan tämä amis sanonut kiitosta.
Itsehän aloitit puhumaan tyhmiä, eikä puistomiehelle kiitosta anneta jos on täysi mulkku puheissaan. Mene Neuvostoliittoon jos kerran vihaat amerikan massaa, NL:n tasolle se Venäjä on nyt tippunutkin. Tuossakin kuvassa paistaa heti silmään yksi ryssä kuorma-auto. Eurooppalaista akkitehtuuria näkyy suoraan eurooppalaistyylisestä sillasta eteenpäin. Lisäksi mikä ihmeen eurooppalainen torni tuolla oikealla näkyy?

Osa pilvenpiirtäjistäkin on erilaisia vs. amerikka.

New York, sen tunnistaa liian hyvin joten huono esimerkki. NYC:issä myös paljon vanhoja taloja.
yhdysvallat-new-york-siluetti-ss-1.jpg


LA
skyline_la_dbfc3002-8d8d-4cfa-a084-18e085db0ad5-prv.jpg


Minneapolis
1920px-2008-0712-MPLS-pan00-mp-edit.JPG


Denver
1200px-Denver_skyline.jpg


Tyypillisen amerikkalaisen suurkaupungin tunnistaa myös siitä ettei talojen muodossa ole turhaan lähdetty hienostelemaan ja tekemään jotain epäkäytännöllistä muoto viidakkoa rakennukseen. Ollaan lähinnä tehty yksinkertaisempia pyöreitä ja neliskanttisia taloja joissa ei ole liikaa porrastuksia.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
Sinä se olet oikeasti typerin heebo, jonka olen tavannut Internetissä. @Asiallinenihminen, miltä nyt tuntuu? Varmaan kivalta..

Ja koska yksi kuva nöyryyttää enemmän kuin tuhat sanaa, niin tässäpä sinulle eurooppalaista kaupunkia.
varsova.png

pariisi.jpg
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Sinä nauta, sinä.
Antaa olla, en hyödy tästä mitään. Sinä taas olet loppuun asti rasistinen mulkku, joka tyypillisen typerä tajutakseen miksi on tehty väärin.
Sinä rasistisena mulkkuna kutsuit minua amikseksi?

En tehnyt ig:ssä mitään väärin. Ohjeiden mukaan suurimmat syyt on tykkäysten, seuraajien ja jakojen keinotekoisesti hankkiminen. Eli ilmeisesti häkkerien toimintaa. Mutta miten se minuun liittyy?🤔🤦‍♂️ Olen edelleen sitä mieltä että huono internet yhteys sai luulemaan jotain keinotekoista toiminnassani. Silloin kun on monta välilehteä ja tykkää kuvasta toisessa välilehdessä ja heti perään toisessa, jolloin ne tykkäykset saattaa tulla tosi päällekkäin ig:n tietoon jolloin se voi luulla että siinä on jotain hämärää. Tai jotain muuta sellaista.😂 Ehkä ig:tä ei ole suunniteltu kahteen välilehteen samaan aikaan, mutta se on pakko tehdä kun en saa huonolla yhteydellä välttämättä aina julkaisujakaan auki, jos en laita koko julkaisua eri välilehteen.

Tein valituksen että tutkisivat uudelleen tilini. Löytyi sellainen lomake.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
MITEN SELITÄT ETTÄ INSTAGRAMIN MIELESTÄ YLEISIN SYY ON TYKKÄYSTEN, SEURAAJIEN JA JAKOJEN KEINOTEKOISESTI HANKKIMINEN!!!! VOIKO TIETÄMÄTTÄÄN HÄKÄTÄ ESIMERKIKSI SAAMAAN MILJOONA TYKKÄYSTÄ MINUUTISSA???? :ROFLMAO:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,481
MITEN SELITÄT ETTÄ INSTAGRAMIN MIELESTÄ YLEISIN SYY ON TYKKÄYSTEN, SEURAAJIEN JA JAKOJEN KEINOTEKOISESTI HANKKIMINEN!!!! VOIKO TIETÄMÄTTÄÄN HÄKÄTÄ ESIMERKIKSI SAAMAAN MILJOONA TYKKÄYSTÄ MINUUTISSA???? :ROFLMAO:
Kerro sitten, miten "huono internet-yhteys" saisi tuon aikaan? Riemuidiootti.

Oikeastaan yritin auttaa ihan samoista asioista jo aiemmin, mutta kun kannettu vesi pysy kaivossa niin minkäpä tekee.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kerro sitten, miten "huono internet-yhteys" saisi tuon aikaan? Riemuidiootti.

Oikeastaan yritin auttaa ihan samoista asioista jo aiemmin, mutta kun kannettu vesi pysy kaivossa niin minkäpä tekee.
Kerroin jo teorian.


Skeletorilla ei taida olla mitään kokemusta huonosta yhteydestä. Itsellä liiaksikin.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
MITEN SELITÄT ETTÄ INSTAGRAMIN MIELESTÄ YLEISIN SYY ON TYKKÄYSTEN, SEURAAJIEN JA JAKOJEN KEINOTEKOISESTI HANKKIMINEN!!!! VOIKO TIETÄMÄTTÄÄN HÄKÄTÄ ESIMERKIKSI SAAMAAN MILJOONA TYKKÄYSTÄ MINUUTISSA???? :ROFLMAO:
SITEN ETTÄ SULLA OLI VARMASTI TYKKÄÄJINÄ JA SEURAAJINA OSA BOTTEJA TÄSTÄ SAMASTA SYYSTÄ MINUNKIN TILINI POISTETTIIN, mutta jatkoin elämää tekemällä uuden tilin jolle julkaisin kuvia jotka eivät vetäneet puoleensa botteja ja siellä se tili nyt on ollut jo useamman vuoden rauhassa
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
SITEN ETTÄ SULLA OLI VARMASTI TYKKÄÄJINÄ JA SEURAAJINA OSA BOTTEJA TÄSTÄ SAMASTA SYYSTÄ MINUNKIN TILINI POISTETTIIN, mutta jatkoin elämää tekemällä uuden tilin jolle julkaisin kuvia jotka eivät vetäneet puoleensa botteja ja siellä se tili nyt on ollut jo useamman vuoden rauhassa
Olen antanut bannia jokaiselle botille jonka olen havainnut. Olikohan peräti jo sata bannattu pois tililtäni. Joku on voinut jäädäkin. Botit seuraa ja kiusaa kaikkia joilla on julkinen tili, että voiko sitä siihenkään perustaa? Botit ei yleensä tykkää kuin yhden kerran yhtä julkaisua.

Jos teen nyt kolmannen tilin niin kuukauden päästä olisi kuitenkin sama ongelma. Eka tili kesti yli 2-vuotta, seuraava kuukauden ja seuraava kestäisi varmaan taas kuukauden. Instagram on varmasti mennyt muuttamaan jotain asetuksia että näin on alkanut käymään.

Mihin perustaisit sen että etenkin vanhalla tililläni sain koko ajan vahvistaa itseni sisään sähköpostilla tai puhelinnumerolla?(kuva liittyy) Ehdin vaihtaa salasanaakin monta kertaa kun siinä suositeltiin. Koko ajan ig havainnut jotain epäilyttävää toimintaa. Nyt sitten muuttunut siten että heittää ikuisesti ulos. Samat vahvistukset jatkui noin 10 kertaa myös uudella tilillä (sen kuukauden aikana).
dsfdgfhgjyku.jpg



Mistä muuten sait tietää että botit oli syynä sinun tilisi poistoon?
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Instagram lähetti taas saman epäilyttävän viestin kuin viimeksikin.(viime kerrasta poiketen vain 2 kertaa) Onko tämä totta, vai voiko huijari oikeasti onnistua kahden tilin kautta?
popopo.jpg
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Olen antanut bannia jokaiselle botille jonka olen havainnut. Olikohan peräti jo sata bannattu pois tililtäni. Joku on voinut jäädäkin. Botit seuraa ja kiusaa kaikkia joilla on julkinen tili, että voiko sitä siihenkään perustaa? Botit ei yleensä tykkää kuin yhden kerran yhtä julkaisua.

Jos teen nyt kolmannen tilin niin kuukauden päästä olisi kuitenkin sama ongelma. Eka tili kesti yli 2-vuotta, seuraava kuukauden ja seuraava kestäisi varmaan taas kuukauden. Instagram on varmasti mennyt muuttamaan jotain asetuksia että näin on alkanut käymään.

Mihin perustaisit sen että etenkin vanhalla tililläni sain koko ajan vahvistaa itseni sisään sähköpostilla tai puhelinnumerolla?(kuva liittyy) Ehdin vaihtaa salasanaakin monta kertaa kun siinä suositeltiin. Koko ajan ig havainnut jotain epäilyttävää toimintaa. Nyt sitten muuttunut siten että heittää ikuisesti ulos. Samat vahvistukset jatkui noin 10 kertaa myös uudella tilillä (sen kuukauden aikana).
dsfdgfhgjyku.jpg



Mistä muuten sait tietää että botit oli syynä sinun tilisi poistoon?
Muuhun olen liian väsynyt vastaamaan mutta ihan omalla päättelyllä koska seuraajat koostuivat ilmiselvistä boteista ja muistaakseni kai instagram ilmoitti sen jotenkin emt siitä on jo 5 vuotta varmaan
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Lähetin tuohon jopa mahdolliseen huijausviestiin sen vaatimuksien mukaisen kuvan. Kysyin samalla siinä että miksi ovat näin tehneet. Saa nähdä milloin tulee vastaus vai tuleeko ikinä. Vai ilmeneekö vain sisäänkirjautumisessa jotenkin eri tavalla. Epäilen että siellä ei ole suomenkielistä henkilöä ig:llä töissä.

Jos pääsee takaisin niin eihän siellä uskalla tehdä yhtään mitään, kun ei tiedä mistä ne syyttää, vaikka keinotekoiseen toimintaan viittaavatkin. Jos syy on keinotekoinen toiminta, niin hankala olla tekemättäkään sitä kun ei ole aloittanutkaan.
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Eipä ole kukaan ikinä juurikaan opettanut tietokoneen käyttöä. Kaikki pitänyt opetella itse. Ekan kerran pääsin tietokonetta harjoittelemaan ekaluokalla. Sellaisella putkitietokoneella joita käytettiin vielä silloinkin kun olin 4.luokalla. Se on sitä kun on ollut toiseksi vika ikäluokka vanhassa opetussuunnitelmassa. Nykyään annetaan varmaan tabletit jo ekaluokkalaisillekin.


Noiden ohjeiden mukaan ei vissiin pidä odottaa kuin huomiseen. Jos ig silloin antaa lisää ohjeita, koska juuri nyt sillä käyttäjällä ei pääse yhtään mihinkään, koska käskee odottamaan huomiseen.

Viimeksi jo valitin päätöksestä ja ei tullut tulosta.
ihan tälleen btw, ekaluokkalaisille tuskin yleensä mitään tabletteja annetaan. (lähes) kaikilla on katsos puhelin..
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
ihan tälleen btw, ekaluokkalaisille tuskin yleensä mitään tabletteja annetaan. (lähes) kaikilla on katsos puhelin..
Eikös koulu aikana käytetä koulutehtäviin koulun omia laitteita. :unsure:

Mihin maailma on mennyt kun ekaluokkalaisilla on omat älypuhelimet, normaalilla puhelimella kun ei pääse nettiin. Mulla oli ihan oma puhelin vasta 4.luokalla. Sitä ennen siskon kanssa vain yksi 3.luokan ajan. Älypuhelin käytössä vasta silloin kun menin lukion 3. luokalle.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Eikös koulu aikana käytetä koulutehtäviin koulun omia laitteita. :unsure:

Mihin maailma on mennyt kun ekaluokkalaisilla on omat älypuhelimet, normaalilla puhelimella kun ei pääse nettiin. Mulla oli ihan oma puhelin vasta 4.luokalla. Sitä ennen siskon kanssa vain yksi 3.luokan ajan. Älypuhelin käytössä vasta silloin kun menin lukion 3. luokalle.
Sinä et ole koko Suomi.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Sinä et ole koko Suomi.
Oliko vaikka yli kymmenen vuotta sitten ekaluokkalaisilla puhelimia? Siitä on kauan aikaa, mutta en muista kenelläkään olleen. :unsure: Älypuhelimista ei tainnut olla tietoakaan vielä siinä vaiheessa tai ainakin olivat vielä toooodella harvinaisia.

Ei nykyäänkään koulu voi pitää oletuksena että oppilaalta löytyy älylaite. Useimmiten jos ei joltain yläasteella löytynyt älylaitetta niin siinähän sitten istui toimettomana odottamassa kun muut tekee hommansa. Joskus taas opettajat lainasi omaansa oppilaalle.
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Oliko vaikka yli kymmenen vuotta sitten ekaluokkalaisilla puhelimia? Siitä on kauan aikaa, mutta en muista kenelläkään olleen. :unsure: Älypuhelimista ei tainnut olla tietoakaan vielä siinä vaiheessa.

Ei nykyäänkään koulu voi pitää oletuksena että oppilaalta löytyy älylaite. Useimmiten jos ei joltain yläasteella löytynyt älylaitetta niin siinähän sitten istui toimettomana odottamassa kun muut tekee hommansa. Joskus taas opettajat lainasi omaansa oppilaalle.
Mulla ja muutamalla muulla, kai siellä kehän ulkopuolella on erilaista.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Oliko vaikka yli kymmenen vuotta sitten ekaluokkalaisilla puhelimia? Siitä on kauan aikaa, mutta en muista kenelläkään olleen. :unsure: Älypuhelimista ei tainnut olla tietoakaan vielä siinä vaiheessa tai ainakin olivat vielä toooodella harvinaisia.
Kyllä minulla oli vuonna 2007 puhelin kun ala-asteelle menin, ja niin muistan suurimmalla osalla olleen. Ja jo minun aikana monelle tuli ala-asteen loppupuolella älypuhelimia, kun nekin yleistyivät. Sinulla on kyllä ihan hirveän kummallisia käsityksiä, joita toistelet ihmeellisellä itsevarmuudella. Ja 2012, eikä muka ollut älypuhelimista tietoakaan? Mitä helvettiä?
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Eikös koulu aikana käytetä koulutehtäviin koulun omia laitteita. :unsure:

Mihin maailma on mennyt kun ekaluokkalaisilla on omat älypuhelimet, normaalilla puhelimella kun ei pääse nettiin. Mulla oli ihan oma puhelin vasta 4.luokalla. Sitä ennen siskon kanssa vain yksi 3.luokan ajan. Älypuhelin käytössä vasta silloin kun menin lukion 3. luokalle.
no ainaki joskus vitosluokalta alkaen me käytettiin kaikki omia puhelimia

ja mie sain puhelimen ku täytin 7v
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kyllä minulla oli vuonna 2007 puhelin kun ala-asteelle menin, ja niin muistan suurimmalla osalla olleen. Ja jo minun aikana monelle tuli ala-asteen loppupuolella älypuhelimia, kun nekin yleistyivät. Sinulla on kyllä ihan hirveän kummallisia käsityksiä, joita toistelet ihmeellisellä itsevarmuudella. Ja 2012, eikä muka ollut älypuhelimista tietoakaan? Mitä helvettiä?
2009 aloitin koulun ja silloin ekaluokkalaisilla ei ollut puhelimia. Se on totuus, ei kummallinen käsitys. Pitää varmaan tarkentaa että siellä missä minä kävin koulua, kuten myös eräs toinen tällä foorumilla. Voi olla että ne sitten oikeasti piti ne jossain kotona joka ei ole puhelimen idea. Tavallisia puhelimia alkoi olla suunnilleen jokaisella jossain kohtaa 2.luokkaa ja viimeistään 3.luokalla. Älypuhelimen näin ensimmäistä kertaa vasta tuosta vuodesta 2009 noin 3 vuoden päästä, ja muistan ihmetelleeni uutta kapistusta ja sen sisäistä tietokonetta ja sitä miten joku toimii kosketuksesta. :D Vasta kun 6.luokalla vuonna 2014-2015 olin niin oli lähes jokaisella sellainen, yläasteella seuraavana vuonna puuttui vain kahdelta minun tietojeni mukaan. Silloin 5. ja 6. luokalla oli älypuhelimen lisäksi lähes kaikilla myös sellainen ihmeellinen pyjamahaalari asu. :D

Tuossa vuonna 2014 tai jo 2013 alkoi oikeasti näkymäänkin älypuhelimia.


Tietokoneetkin yleistyi lopullisesti joskus vuoden 2009 paikkeilla kun eläminen ilman niitä tehtiin hankalaksi. Ei siis sillä että kaikilla vieläkään olisi, lähinnä vanhoilla ihmisillä ei ole.
 
Ylös Pohja