Irwikissa on näköjään vaan sitten laidka kun ei edes uskalla viestiin vastata(erityisope)

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
Vai näin?
"Tarvitseeko tuolla olla noin paljon ihmisiä? Sinä ja psykologi olette tietysti ok. Opo ok jos siitä on siellä hyötyä. Ro siinä rajoilla."
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Okei no hyvä. Mut niin siis sehän se vähän on ku en tiiä onko esim se opo siellä kovin paha juttu kuitenkaan. En haluis sinne hirveesti ihmisiä ku en tiiä uskallanko mennä sinne niin monen silmän alle. Alunperinhän se halus koota yhteensä 7 ihmistä tuonne ekalla kerralleD: nyt sain jo viiteen eikä ro edes välttämättä kai olisi siellä.

Ja siis "hyvä" kuulla et en oikeesti vaan kuvittele noita juttuja ku mua ärsyttää välillä kyllä et miks oon aina vika valmis ja tälleen

//Edit: ja yritän siis olla suorittamatta vaihtoehtoa "morjens vaan" koska en tiedä milloin olisi muuten sitten mahdollisuus saada tätä sekvitettyä
ymmärrän D: ja nojoo, ehk se on iisimpää jättää "morjens vaan" vaihtoehto pois ainaki tässä vaiheessa.

sama juttu D: se ärsyttää, mut sentää se on hyvä tietää et ei kuvittele niitä juttuja.

mun mielest noi molemmat viestivaihtoehdot on varmaa iha hyvii, ajaa asiansa ainaki miusta. kirjota vaan sillai ku tuntuu oikealta D:
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,950
Reaktioarvo
5,744
ymmärrän D: ja nojoo, ehk se on iisimpää jättää "morjens vaan" vaihtoehto pois ainaki tässä vaiheessa.

sama juttu D: se ärsyttää, mut sentää se on hyvä tietää et ei kuvittele niitä juttuja.

mun mielest noi molemmat viestivaihtoehdot on varmaa iha hyvii, ajaa asiansa ainaki miusta. kirjota vaan sillai ku tuntuu oikealta D:
Joo laitoin jotenki noin mut jätin sen ro n mainitsemisen kokonaan pois tosta viestistä
 
Ylös Pohja