Aihe vapaa it DO be hitting different đŸ˜­đŸ˜­đŸ˜­đŸ–ïž

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
MitÀ vittua oikeesti. Nyt. Muutama pointti. EnsinnÀkin:
MitÀ vittua:
NÀyttÀÀ juhalta?? TOI yks siis :] nÀköjÀÀn edelleen tunteita costia kohtaan ettÀ tosiaaan,,,

Ja TÄÄ SAATANAN SANKARI VOI VITTU OIKEESTI MITÄ vittua:
Oikeesti heitÀn TON NAISEN ROSKIIN :D noi kuuluu kaikki roskakoriin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Kuuntelin Ă€sken mayday parade josta tulee aina jotkut ylĂ€asteajat mieleen tyyliin ja kauhee disconnection sen ajan ja tĂ€n ajan vĂ€lillĂ€. Mietin vĂ€lillĂ€ et jos ylĂ€asteella olisin tienny mis oon hetken pÀÀstĂ€ ni :DDDDDDDDDDDDDD MITÄ VITTUA :DDDDDDDDDD rÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀÀ kaikki pahimmat asiat alko vasta lukiossa ja sen jĂ€lkeen sanokaa mun sanoneen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Nonii hienoa oon siis onnistunu tĂ€ssĂ€ ihan Ă€sken rakastumaan uudestaan SEKÄ hobiin ETTÄ costiin ja varmaan jotain muutakin ettĂ€,,,,, vittu joo mutta kieltĂ€mĂ€ttĂ€ vituttaa vĂ€hĂ€n koska siitĂ€ alkaa olee kohtpuoliin sellaset about viis vuotta ku rakastuin costii ettĂ€ Tota noin ni. I'm not even kidding. Viis vuotta. Koska se oli literally 2016. That's it hautaudun vaikka maan alle koht. Ei vittu nyt

En tajuu mite mari voi olla niin söpö, en tajuu miten costi voi olla niin söpö, en tajuu miten juha voi olla niin söpö. Nyt vittu. Vituttaa. Ja mÀ kun niin aattelin et oon yli costista ku ei hetkauttanu yhtÀÀ sillon joku aika sitten kummelia kattoessa ku Sanna oli siinÀ. Reps aina niin vitusti ku kummeleiden lopputeksteissÀ lukee "sanna kyyhkynen" ok rÀÀÀÀÀÀÀhhhhhh traumat

Ne vitun psykoosit oikeesti sillon syksyllÀ 2016 sannasta ja costist vannon meinasin kuolla mustasukkailuun

Ja nyt olin muka niin yli ku nÀin sannan kummelissa (miten sattuikaan)

Lmao juu et sĂ€ oo yli siit Ă€lĂ€ ees kuvittele :DDD vittu noi joutaa roskiin joka ikinen henkilö tuosta noin niin đŸ–ïž ROSKAA 😌🙌 heihei

Varsinkin juha mitÀ vittua oonko oikeesti onnistunu tÀssÀ taas rakastuu siihen uudestaan. Tai ainakin mÀ sitÀ ajattelen. Lmao ihan ku oisin koskaan ollu ees kunnol yli lmao et tuu ikinÀ olee yli ÀlÀ ees kuvittele

Siis mÀ en ees tiiÀ ketÀ mÀ ajattelen ku tÀÀ on yhtÀ vitun kaaosta. Mut kai noita kaikkia vittu emminÀ tiiÀ tÀytyy nyt vÀhÀn miettiÀ mitÀ vittua tÀÀllÀ tapahtuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Siis oikeest jos joku pystyy pokal vÀittÀÀ mulle et mari tai costi tai juha tai timppa tai hessu tai pote ei oo söpöi ni WTF lmao. Mite kukaa voi olla rakastumatta noihi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
MITE KUKAA PYSTYY OLEE RAKASTUMATTA NOIHI

siis mÀ heitÀn koko vitun Pirkanmaan roskiin ihan vitun samantien

Selasin galleriaani Àsken ja olin sillee "mitÀ vittua" ja pÀÀssÀ vaa alkaa rasahtelee

OotsÀ oikeesti vittu tosissas nyt???????????????????????

Ja tÀÀ:
Nyt seis oikeesti mitÀ vittua ei

Kiva selata oikeest galleriaa ku siel on kuvii molemmist pauleist, costista, juhasta, timpasta, hessusta, potesta, tÔnust, villust, sannist, annast, pantsest, karista, pepestÀ, jontusta

Oikeest oon tosissani en vittu kuuntele tÀtÀ listaa enÀÀ ikinÀ voi juma tÀÀl on jotai vitu magus melanhoolioita ja muita sielua raastavia kappaleita. Se on hauska ku ei ees hajuu mistÀ kyseinen kappale kertoo mutta suurinpiirtein kuolen aina sitÀ kuunnellessa koska se vie mut takas mm. Tiettyihin kummeli-muistoihin ":D"

MitÀ vittua

Pirkanmaa: roskiin
Satakunta: roskiin
Viro: roskiin
Iso-britannia: roskiin
Kaikki: roskiin
Hotel: Trivago

Voi vittu nyt KIITTI oikeesti

EI HITTO NÄIN đŸŽ¶ t. Erin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
ViestejÀ
36,665
Reaktioarvo
2,896
Oikeesti mietin joskus kuinka parasta mun elÀmÀ olis jos mulle ei ois ikinÀ tapahtunu popedaa, eppu normaalia, dingoa eikÀ kummelia ai luoja se ois mahtavaa elÀmÀÀ se,,,,,,,
 

Samankaltaisia keskusteluja

Ylös Pohja