Aihe vapaa Itkettää

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
No mut joo ny vasta itkettääkin xd tai oikeastaan itkettää ja naurattaa myös

Koska

En kestä itteeni :Dddd taas mä kuolaan pelkkiä vanhoja miehiä ::::::::D tarkotan siis... Tällä hetkellä. Kosk mietin timppaa ja hessua (tietenkin) ja crissee ja andreita :DD siis... Ei mitään muita ku vanhoja miehiä :D ei MITÄÄN muita XDdd mitä tää oikeesti on.

Hei mua HÄIRITSEE

varsinkin Chris on todella häiritsevä keissi en tiiä kyl miks mut ku se tapahtu nii hämärästi en ees muista miten aloin tykkää siit. Ainii se oli mun kriisien syytä. Mun kriisit siis synnytti uusia kriisejä, hmm. Koska kriiseilin itsetuntokriisejäni ja kuuntelin it's a sin, luonnollisesti koska sehän on teemaan sopiva biisi. Ja sit siitä se lähti ja yhtäkkiä olin sekasin crissest. Juuh noniin.

Siis mä en YMMÄRRÄ näitä asioita ollenkaan enää :D

Siis kyllähän mä tiedän et kyse ei oo siitä et mul ois pelkästään vanhoi miehii ihastuksina, ei ne nyt pelkästään niitä oo ollu, mut tarkotan et rn mietiskelen noit sankareita näköjään.

Ja jotenki tää on vaa aina niin.....

Emt mul on nyt taas joku vuosisadan kriisi

Ei tosin pelkästään tästä asiasta mut kuitenkin

En oikee ees tiiä mist

Mut varmaan kaikest

Sitä paitsi

Aaaaaaa

Katoin pari jaksoo k&p:tä äsken ja timppa ja hesu on niin söpöi ofc en kykene tähän hahahahah täytyy lähtee varmaan lenkille ennen ku lähtee kierrokset menee yli taas

Mut oikeest häiritsee

Ja en oo kuunnellu hetkeen psb:tä niin mul on tyylii vierotusoireit siit mut toisaalta jos kuuntelisin nyt niin menis varmaa pää sekasin?????????

Muutenki niiku eih

Siis mul on nyt todellakin joku kriisi

En todellakaan tajua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja siis basically mua ei täl hetkel jaksa kiinnostaa hiukkaakaan mitkää nikot tai joonakset sun muut (kyl mä tiiän et tää tuskin lopullista on, mut u know) nii tää on nyt taas joku mun random juttu. Siis tää on nyt taas joku hiton vaihe vai :Dddd interesting.

Tai joku j, lol, seki tuntuu huom TÄLLÄ HETKELLÄ liian nuorelta mulle. Jopas nyt on ihme vaiheita.

Niiku mitä vittua nyt taas

Mut se on vaa hito outoo et ihmiset tykkää nuorist miehist niiku what

Siis kyllähän mä sen normaalisti ymmärrän mut ilmeisesti mä en tällä hetkellä ymmärrä sitä 🤔 tai siis täl nimenomaisel hetkel se tuntuu jotenki hassult hmmm emt.

Täs on ny taas jotain outoo :Dd ei siinä, ihan mukavaa ettei tarvi just nyt ajatella jotain nikoa ja muita

TOSIN näin kyllä unta viime yönä ööööh lassesta?? Mitähän vittua sekin oli.

Ei siis nyt kyllä on asiat sekasin :DDDDDDD mistähän seki siihen uneen ilmesty että juu seis nyt

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tosin nää mun tunteet muuttuu niin nopee et varmaa koht taas kuolaan nikooki iha kybäl et juujuu............ Ei täs mitää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oikeesti vitun lauv. En kuuntele sen musaa enää perkele. Aina sen biisit muistuttaa mua timpasta. Tosi moni sen biisi on jotenki siihen liittyvä :D miks?????? Huuuutista

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Apua :D mä näin unta hessust ja anust ainaki rääääh. No ei kai ihmekää ku oon kattonu niin ahkerasti sekä salsui et k&p 😬 se oli kyl nii sekopäine uni ja yhes kohtaa muistan et olin hesun kainalos ja en tajuu miten sen voi unessa tuntea niin aidonolosesti, ihan ku se ois tapahtunut oikeesti. Ei saatana nyt taas. Sit Anu emt en muista sitä kunnolla, mut meil oli jotain juttua siinä kai tai sit se oli niin et mä olin ihastunu siihen ja se ei muhun 🤔🤔🤔🤔 kuitenkin siin salee oli joku draama. Huhhuh mun unet on taas bi as fuck 🙄🏳️‍🌈 (oispa bi-lippu emoji i guess i just have to do this: 💖💜💙)

Just ku aattelin et lol en mieti anuu enää hahah ok no ei se ehkä ihan niin sit ookaan🤔 kuolaan sitäki ihan liikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaaaaaaaaa 🥺

aakeeee 🥺❤️

onhan tää nyt jo saatana et en pääse siitäkään yli xd uskomatonta tämäkin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Helvetti mua ahdistaa ihan kunnolla. Pitäs varmaan kuolla :) onneks mul on pian jutteluaika vaikka pelkäänkin että se taas vaan pahentaa oloa. Jos se sen tekee niin en tiedä jaksanko enää :)

Ahdistaa oikeasti niin vitusti se että ajattelen taas pelkästään julkkiksia. Ei sekään kyllä sen kivempaa ollu ku näin niitä mun irl-ihastuksia mut joo. En tiedä ku nyt ei taas vois vähempää kiinnostaa ne ku en oo nähny niit muutamaa päivää ja oon vaa sillee iha sama. Ei sillä etten mä välittäis niist mut ei vaa sillee kiinnosta u know. Kuolailen pelkästään mun julkkisihastuksia. Mut ei se mitään hei. Täähän on ihan helvetin jees taas kerran.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Vittu, vähemmästäki itkettäis saatana. Tää on epäreilua :) pitäispä ihmiset ees turpansa kiinni ku alkaa pikkuhiljaa ahistaa se ihmettely ja vittuilu tästä aiheesta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä en oikeesti varmaan pääse noista ikinä yli ja se saa mut haluumaan pois jne.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikki varmaan ihmettelee miks en oo vielkää seurustellu

Ainoastaan mul oli se säätökuvio

Mut mitään sen kummempaa kokemusta mulla ei oo. Ja tuskin tulee.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ei sillä, seurustelu itessään ei oo mitään sen ihmeellisempää mun mielestä, mut onhan se vittumaista ku näitä ihastuksia on. Ja sit ihmiset vaa jankkaa ja jankkaa sitä samaa et miks et tykkää jostain jonka tunnet. Ku en tykkää ni en tykkää, alkaisko se pikkuhiljaa mennä siihen kaaliin 🤔🤔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lol jos eläisin joskus en tiiä millon mut aikoja sitten sillee ettei ois mitään telkkareit tai vastaavia settejä niin mä varmaan ihastuisin ihan normaalisti sellasii ihmisii jotka tapaan irl. Ei olis näitä ongelmia varmaan. Niceeee. Turha siis mua syyttää siitä, syyttäkää niitä joiden takia on ees mahdollista päätyä tämmöseen tilanteeseen eli jotai television keksijöitä jne ,,,,

Mä en oikeesti tiiä miks oon näin aivovammanen mut nii mä vaa oon ja ei sille mitään voi, bye

Itkettää ja ahistaa oikeesti kaikki vaa aina vittuilee ja muuta ihan ku oisin tehny kaiken väärin voi vittu en jaksa enääää

Vähemmästäki saa masennuksen ja itsetunto-ongelmia että kiitos niin vitusti vaan

Asiaa ei varmaa auta se et kuuntelen jotai vitu masis musaa rn

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh kuuntelen pitkästä aikaa shallow 😭 tulee mieleen ne ajat ku kävin kattoo star is born. Se oli kai joskus syksyl 2018? Tykkäsin sillon teemust ainaki ja öö emt costist kans 😣 tai siis muistan nii vahvasti sen et aattelin niitä paljon silloin

Ylös Pohja