Jännittää vaan se kuinka häiriintyneitä unia näen siellä asuntolassa öisin

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Kun viime aikoina olen nähnyt kaikenlaisia pöljiä unia. Viime yönäkin näin unta että öhöm,,,

mulla oli penis ja ihailin sitä peilin edessä.

Sekä blind channelistakin olen nähnyt unia melkein joka yö.

En haluaisi herätä hämmentyneenä/järkyttyneenä/molempia ennen koulupäivää oudossa paikassa.

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Minäkin näin kerran unta että minulla oli aivan jäätävä lerssi, tietenkin täydessä juhlakunnossa ja yritin piilotella sitä jonkun kaarnapalasen alle koska jostain syystä olin metsän keskellä ilman housuja. Mistäköhän tällaiset unet kumpuavat? Ihan järjettömiä juttuja!

Toivottavasti unesi normalisoituvat etkä joudu näkemään häiriintyneitä unia uudessa paikassa.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Huutista molemmille, oletteko jotain homoja kuin näette unia kulleista!

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Huutista molemmille, oletteko jotain homoja kuin näette unia kulleista!
Olen nainen, joten eivätkö kulliunet tee minusta nimenomaan heteron? Toisaalta se kulli oli minulla itselläni, joten ehkä olenkin homo... En edes tiedä enää...

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Joo itelläki on aina ihan outoja unia, en kehtaa koskaan ees mainita niistä D::

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Minäkin näin kerran unta että minulla oli aivan jäätävä lerssi, tietenkin täydessä juhlakunnossa ja yritin piilotella sitä jonkun kaarnapalasen alle koska jostain syystä olin metsän keskellä ilman housuja. Mistäköhän tällaiset unet kumpuavat? Ihan järjettömiä juttuja!

Toivottavasti unesi normalisoituvat etkä joudu näkemään häiriintyneitä unia uudessa paikassa.
Oho, melkoinen uni!

Ylös Pohja