Seurustelu Jätin mun tyttöystävän

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Teinkö väärin kun jätin sen vaan sen takia et tuntu et mä en vaa haluu enää seurustella sen kanssa? Ahistaa et meiän kaveriporukka (3 henkilöä eli mä mun ex ja hyvä ystäväni) menee rikki. Tää on varmaa myös tosi outoo ajatella tämmösii ku on just eronnu mut mietin myös kokoajan et mitä sanon äitille ku olin suunnitellu meneväni yöks jommalle kummalle lomal mut sitä tuskin tapahtuu nii äiti vrm alkaa kysellä et miks en mee jne.. Ahistaa
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
et. aika huono homma seurustella sellasen ihmisen kans, jonka kans ei halua seurustella D: ois ollu väärin teitä molempia kohtaan, jos oisit jääny suhteeseen, jossa et halua olla.

ymmärrän, et noi asiat ahdistaa. aika näyttää, rikkoutuuko teijän porukka vai ei. ja jos/kun sun äiti kysyy, et mikset mee ni voithan sä sanoo vaan että ei huvitakaa tai muutit mieles tai sit sanot vaik ettet haluu puhuu siit tms. D: eihän sen oo välttämätöntä tietää, vai onko?

niin ja: paljon tsemppiä!!! D:
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
et. aika huono homma seurustella sellasen ihmisen kans, jonka kans ei halua seurustella D: ois ollu väärin teitä molempia kohtaan, jos oisit jääny suhteeseen, jossa et halua olla.

ymmärrän, et noi asiat ahdistaa. aika näyttää, rikkoutuuko teijän porukka vai ei. ja jos/kun sun äiti kysyy, et mikset mee ni voithan sä sanoo vaan että ei huvitakaa tai muutit mieles tai sit sanot vaik ettet haluu puhuu siit tms. D: eihän sen oo välttämätöntä tietää, vai onko?

niin ja: paljon tsemppiä!!! D:
No nii eihän mun oo sille mikää pakko kertoo ja kiitti viestistä❤️
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
teit oikein. ois ollu väärin jäädä hänen kans suhteeseen, jos et halua olla siinä D: ja eihän siun oo pakko kertoo äidilles, voit vaikka sanoo ettet haluu puhuu siitä tms. toki jossain vaiheessa ois ehkä hyvä et siun äitikin tietäs, ettei hän sit ihmettele D: mut kuten sanoin, niin ei oo mikään pakko ja myöhemminkin ehtii, jos haluaa kertoo.
tsemppiä!♥️
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
teit oikein. ois ollu väärin jäädä hänen kans suhteeseen, jos et halua olla siinä D: ja eihän siun oo pakko kertoo äidilles, voit vaikka sanoo ettet haluu puhuu siitä tms. toki jossain vaiheessa ois ehkä hyvä et siun äitikin tietäs, ettei hän sit ihmettele D: mut kuten sanoin, niin ei oo mikään pakko ja myöhemminkin ehtii, jos haluaa kertoo.
tsemppiä!♥️
Niin no en oo sanonu äidille ees siitä et seurustelen (taisiis seurustelin) varmaan koska olen itsekki tyttö ja seurustelin tytön kanssa ja en missää välissä oo ajatellu et sillä ois mitään sitä vastaan mutta en ole nähnyt mitään syytä kertoa sitä sille koska se asia ei mun mielestä kuulu sille.

Oiskohan väärin kysyä siltä kaverilta siit kaveriporukast et pääsenkö silti sinne yöks? Ku tuun miettii tätä koko juttuu nii paljon ku on vaa aikaa ja lomalla mulla ei mitään muuta ookkaa.. Mut sit taas ku miettii nii sille jonka jätin nii tuleekohan sille sit vielä pahempi ja ulkopuolisempi olo? Oon kuitenki ihan varma et tää kaveri on täs asias yhtä paljon kummankin puolella.?
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Niin no en oo sanonu äidille ees siitä et seurustelen (taisiis seurustelin) varmaan koska olen itsekki tyttö ja seurustelin tytön kanssa ja en missää välissä oo ajatellu et sillä ois mitään sitä vastaan mutta en ole nähnyt mitään syytä kertoa sitä sille koska se asia ei mun mielestä kuulu sille.

Oiskohan väärin kysyä siltä kaverilta siit kaveriporukast et pääsenkö silti sinne yöks? Ku tuun miettii tätä koko juttuu nii paljon ku on vaa aikaa ja lomalla mulla ei mitään muuta ookkaa.. Mut sit taas ku miettii nii sille jonka jätin nii tuleekohan sille sit vielä pahempi ja ulkopuolisempi olo? Oon kuitenki ihan varma et tää kaveri on täs asias yhtä paljon kummankin puolella.?
ymmärrettävää minusta D: ei sun tarvitsekaan kertoa, totta se on et ei se sun äidille kuulu

hmm, ei se musta oo väärin, vaik toki sille jätetylle voi tul huono fiilis siitä. voit sä kysyä asiaa silti D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Teit ihan oikein, kun erosit ja muut onki jo kertoneet, mitä voit vastata, jos äitis kysyy. Jos äitis myöhemmin vielä ihmettelee mikset vaikka enää puhu sun exästä, tai tapaa sitä niin voit sanoo sit jotain, et teiltä meni välit poikki, erkaannuitte toisistanne, ette vaan enää juuri hengaa yms. Jos siis teidän kaveriporukka hajoutuu etkä enää oo tekemisissä sun exän kaa. Mun mielestä voit myös hyvin kysyy siltä sun kaveriltas, pääsisitkö niille yöks, koska olitte kuitenkin jo ilmeisesti puhuneet siitä ja se on sunkin kaveri ja eron jälkeen voi just tarvita jonkun kaverin seuraa, jolle voi sit puhuu tosta asiasta.
 

Karkinrakastaja

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
122
Reaktioarvo
105
Mun mielestä voit myös hyvin kysyy siltä sun kaveriltas, pääsisitkö niille yöks, koska olitte kuitenkin jo ilmeisesti puhuneet siitä ja se on sunkin kaveri ja eron jälkeen voi just tarvita jonkun kaverin seuraa, jolle voi sit puhuu tosta asiasta.

hmm, ei se musta oo väärin, vaik toki sille jätetylle voi tul huono fiilis siitä. voit sä kysyä asiaa silti D:
Me päädyttii sen kaverin kaa siihe että en mee yöks ettei exälle tuu ulkopuolinen olo koska halutaan kuitenki olla kummatkin vielä sen kaa väleis
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Me päädyttii sen kaverin kaa siihe että en mee yöks ettei exälle tuu ulkopuolinen olo koska halutaan kuitenki olla kummatkin vielä sen kaa väleis
ääh unohin kokonaan vastata siulle ku kysyit mitä mitä oon, mutta sanon näin jälkeenpäin, että hyvä päätös miun mielestä D: vaikka eihän se sinänsä ois väärin ollu, mutta kuitenki nostan hattua, ettet vielä tässä vaiheessa menny just sen ulkopuolisen olon takia D:
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Kerrot vaan äitilles että erositte ja ottaisin myös etäisyyttä ainakin hetkeksi tähän exään jotta se ehtii pääsemään asian yli
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
On se oikein jättää henkilö jos kokee ettei olekaan valmis suhteeseen tai henkilö ei kiinnosta. Olitteko kauan yhdessä?
 
Ylös Pohja