Aihe vapaa Joka saatanan kerta sama juttu

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Koska tää villuun rakastuminen aina uudelleen ja uudelleen loppuu?

Siitä on nyt yli vuosi kun se ensimmäisen kerran kunnolla alkoi, tammikuussa 2020, niin mikä siinä on että vieläkin tasaisin väliajoin sitä tulee mietittyä.

Aina vaan kerta toisensa jälkeen. Aina kun luulen että oon edes vähän yli siitä niin sit en ookaan.

Edes timppaan rakastuminen ei oo näköjään estäny mua ajattelemasta villua, ainaki sillon tällön. En taida päästä siitäkään ikinä yli se on kuitenkin villu

harmi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Naurattaa ku oon actually tehny random kollaasin timpasta, hessusta ja villusta :Ddddd sillee juuh siinäpä ne tärkeimmät XDDDDD elämäni miehet Kahilainen, Silvennoinen ja Tamme 🙄 on siinä kolmikko voi juma. Hei nyt alkaa oikeest vituttaaaaaaa, en tiiä pitäskö muuttaa pirkanmaalle vai tallinnaan 🙄 toi oli läppä sit. Vaikka totta vitussa haluisin asua tallinnassa ihan vaa siks että sit jos joskus vielä keikkoja on nii pystyisin actually näkeeki villun joskus. Ehk ne joskus viel suomeenki tulee, ehkä. Toisaalta haluisin nähä timpan ja hessun, mutta en näe koskaan joten se siitä ok moi. Ahdistaa niin paljon ku toisil on nii helppoa mut mä en koskaan ees näe niitä keist oikeesti välitän. Kyllähän mä mieluummin kenet tahansa noista valitsisin (valitseminen kuulostaa sanana oudolta, koska en ikinä valinnu rakastua kehenkään niistä mut anyway) kuin jonkun irl-tyypin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oli muuten jotenki vitun jees kattoo larryn ja mindyn videoit pitkäst aikaa, on niin parasta nähä ikäeropareja medias 🥰🥰🥰 mut huono puoli niiden videoiden kattomises on se et ajattelen koko ajan vaa timppaa ja oon kade siit et joillain onnistuu asiat elämäs, toisin ku mul.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931

Ah vituttaa ku tää biisi tuo aina mieleen villun, löysin kyseisen biisin juuri silloin kun rakastuin villuun ja aina mietin sitä kun kuuntelen tota, MUTTA nykyään se muistuttaa myös silvennoisesta ja kahilaisesta älkääkä edes kysykö miks. Tai no siis kuuntelin sitä yks ilta ku olin kattonu jtn kummeli settiä ja olin vitun tunteissa joten kai siit jäi sit muistijälki aivoihin ja nykyään se muistuttaa siis villun lisäks myös niist. Et helvetin hyvin meni seki. Voi vittu ku oikeest luulin etten ajattelis villuu enää (miten mä sellasta ees saatoin mennä luulemaan, lol).

AAAAAAAA
ja nyt, ultimate timppa & hessu biisi, eli maailman tuulet vie. Kuuntelin tota paljon sillon ku rakastuin hessuun. Ja varsinkin tää resonoi liikaa: "ei ikävä ikinä mee, se pysyy, se syvenee" 🤧 HUOH. tuskaa.

"Itseäni minä päivin ja öin, ehjäksi räätälöin" :DDDDDDDDDD kuulostaa multa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Rakkaus on perseestä t. Aleksiobsessio usean vuoden ajan
Niinpä 😭😭😭 jos jo pelkästään vuosi tuntuu ihan hirveän pitkältä niin miten pitkält mahtaa tuntua se aika ku oot aleksists tykänny D::::::

Huoh tässä menee varmaan kymmenen vuotta ennen ku ollaan ees yhtään yli tai ei ehkä silloinkaa 😭😭😭😭 mä kualen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
OH. kiva että näköjään harry stylesin adore you myös muistuttaa sekä timpasta että villusta. Jaahas. Lisää tappobiisejä.

Meikävaan

Asiantuntija
Reaktioarvo
2,673
Niinpä 😭😭😭 jos jo pelkästään vuosi tuntuu ihan hirveän pitkältä niin miten pitkält mahtaa tuntua se aika ku oot aleksists tykänny D::::::

Huoh tässä menee varmaan kymmenen vuotta ennen ku ollaan ees yhtään yli tai ei ehkä silloinkaa 😭😭😭😭 mä kualen
Niinpä D: jäädään aina tämmösiksi räkänokiksi jotka haikailevat julkkiksien perään D::
Kyllähän se miestä hieman syö, kun niitä vuosia kertyy. Ehkä itellä saattaa traumat vaikuttanee siihen myös. Kymmenenkin vuoden päästä totta tosiaan meno on varmaan samanlaista D: mitäköhän elämästä tulee edes

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinpä D: jäädään aina tämmösiksi räkänokiksi jotka haikailevat julkkiksien perään D::
Kyllähän se miestä hieman syö, kun niitä vuosia kertyy. Ehkä itellä saattaa traumat vaikuttanee siihen myös. Kymmenenkin vuoden päästä totta tosiaan meno on varmaan samanlaista D: mitäköhän elämästä tulee edes
Ei tule mitään 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ai ok, iconic, tein kollaasin timpasta, hessusta, villusta, tõnusta ja m:stä. ICONIC. ja oon näköjään heteroseksuaali 🥶 (läppä)

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
why do i like men tho

super outoa tykätä miehistä mutta niin vaan tykkään

En tiiä ehkä se tuntuu must siks oudolta kosk en oo koskaan aatellu olevani sellanen jost miehet tykkää takasin, oon jotenki kokenu olevani kai liian ruma miehille ja muutenki emt tuntuu jotenkin oudolta. Mutta jokes on me kosk ainakin täl hetkel tilanne on se et miehet on iskeny mua enemmän ku naiset :D muttttt joo ehk sit aiemmin koin enemmän sillee. Ja se fiilis on ehk jääny päälle kuitenkin vähän.

Ylös Pohja