Ihastuminen Joku kerta viel nolaan itteni kattomalla liikaa sen perään

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu oon tosissaa alkanu kattelee iha liia kaihoisasti sitä :---D ei vittu huutista


En olis edes uskonut sanovani tätä mutta rakastan.

Niiku tää menee vaan pahemmaks. En ymmärrä miten tää ei vaan lopu. Siis ihmettelen jos se ei huomaa miten katon sitä ;__; sit must tuntuu et hymyilen sille aina tai melkeen aina, en tiedä näkeekö se oikeesti vai ei mut :D vittu. Ja ehkä oon vaan toiveikas taas mut pakko sanoo et välillä tuntuu niiku se käyttäytyis mua kohtaan myös eri tavalla ku muita. Joskus vaikuttaa niiku se vitsailis mulle enemmän ja juttelis mulle enemmän ku mitä yleensä ihmiset puhuu mulle, tai siis silleen jotenki huomioi. TAI ehkä kuvittelen :D

Mut en ois kyl uskonu sillon ku tapasin sen ensi kertaa et alkaisin tykkää siitä xD tai siis sillon olikse ny tammikuus ni mä kyl muistan että ajattelin sillon lowkey et toi on ihan söpö, siis sillon juteltii siin jotai ja nii, mut ajattelin et saatan tykätä siit vähän mut uskoin et se menee ohi samantien. Ja aluks olin niin ärsyyntyny siihen (oon kyl vielki), mut... Nii

Emmä ajatellu et se näin menis. En todellakaan olettanut et tykkäisin siit niin paljon et katon jatkuvasti sitä kaihoisasti (vittu miten noloo :D)

Tää on niin tyhmää mut mä oikeesti jotenki vaa... En kestä. Mikä mua vaivaa :D huudan.

Ainii ei vittu sillo joskus vapun aikoihin ku nähtiin ni muistan sillon jo et tuntu et alan ihastuu siihen ja olin iha kauhuissani. Sit must tuntu sillon niiku meiän välillä ois oikeesti ollu jotain, siis molempien puolelta ku se jotenkin tuntu niin... Tavallaan kiusalliselta mut ei semmoselt normi kiusalliselt vaan semmoselt ihastumis kiusalliselt. Istuttiin sillon yks ilta vierekkäin ja juteltiin jotain ja must oikeest tuntu niiku siin olis jotai

But then again, en haluu spekuloida. On mitä on. En kelaa enempää. Mä tykkään siitä (näköjään) mutta sen tunteita en lähe miettimään.

Mut huvittavintahan tässä taas kerran on se että mä oon 23 ja se 40jotain. En yhtään muista sen ikää mut probably 40jotain.

Huoh siirryn takas ajattelee timppaa villuu l:ää ja toista l:ää adios 😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Ainii ja mun toinen ihastus on ilmeisesti eronnut ja vedän tääl about voitontanssia 💃 ei mitää pahaa sitä naista kohtaan mut onneks, vihdoin.

En edes tiedä kummasta tykkään enemmän, huoh, mutta toisaalta molemmat on vitun tyhmiäkin. Aaaa. Mitä noista nyt sit ajattelis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Ainii ja mun toinen ihastus on ilmeisesti eronnut ja vedän tääl about voitontanssia 💃 ei mitää pahaa sitä naista kohtaan mut onneks, vihdoin
Kuulostan kauheelta D:::::::: okei ihan sama mut toisaalta mä oon kärsinyt vuostolkulla ton ihmisen takii ni ihan kiva et jotain tämmöstäki joskus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Mutta joo kyllä se vaan on niin saatanaa. En saa elämääni kasaan enää ku tää ihminen oli nii komee 👀🤧 teki mieli vaan pussata lmao mutta.... Ehkä ihan hyvä etten niin tehny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Siis toi mies tekee mut hulluks oikeesti mitä vittua se vaan tulee ja hajottaa mun elämän 😂😂😂 niinku nyt seis.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Se oli muute outo tunne kun mietin aika paljon timppaa sillon joskus öööh alkuillasta mut sit varmaan just tän sankarin takia tai jotain niin yhtäkkiä en enää miettinykkää timpsuu melkee ollenkaan koko loppuiltana. Vähän joo, mut en tajuu toi yks vaa teki jotai taikojaan ja sit vaa katoin sitä jatkuvasti (aina ku se ei nähny) 😭😭😭😭😭😭😭😭

Oon niin rakastunu

RÄÄH MITÄ en vitussa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Apua mul on nyt traumat näistä biiseistä:




Eikä minkään hiton j:n takia tai mitään vaan noista kaikista tulee mieleeni se eräs viikonloppu kun kattelin kontioo & parmasta ja mietin esim Timppaa koko ajan ja aaaaa se oli niin intense et oon vielki sillee huh :S tuntuu et siit on ikuisuus. Mut silti niin vähän aikaa. En ees tiiä että oliko se viikko sit vai kaks viikkoa sit vai kolme viikkoa sit vai. Mut okei ainakaan ei viikko sitten, on siit kauemmin. Probably kaks viikkoa sitten tai jotain. Ei jeesus kun tuntuu että on tapahtunut niin paljon mutta silti ei mitään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,506
Reaktioarvo
2,891
Ei vittu :DDDDDDD kaikki on niin uskomatonta.

HÄPEÄN. En oo varma mitä mut basically mitä vaan.

Mutta luojan kiitos mulla on vähintään yks biisi mistä tuun aina iloseks ja itsetunto paranee hetkeks.
 
Ylös Pohja