Aihe vapaa Joku teki mun lapsesta lastensuojeluilmoituksen

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Eikä mulla ole mitään käsitystä miksi tai kuka. Laittoivat lastensuojelusta viestin että soittavat uudestaan tällä viikolla kun en päässyt vastaamaan puhelimeen.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Ex-miehen vanhemmat, jotta saisivat itse lapsen huoltajuuden?
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Ex-miehen vanhemmat, jotta saisivat itse lapsen huoltajuuden?
No vähän kyllä kävi mielessä. Anoppi on omienkin tyttäriensä lapsista ollut tosi omistushaluinen eikä ole kuulemma esimerkiksi yökylistä meinannut millään palauttaa lapsia takaisin.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Ex-miehen vanhemmat, jotta saisivat itse lapsen huoltajuuden?
Tää, varsinki jos on mitään kränää taustalla. Musta tehtiin tommonen ilmotus kun olin teini eikä siitä tullu mitään seurauksia kun kerroin ite ettei ongelmaa ole, en tiedä miten sitten jos lapsi on kovin nuori eikä voi itse kertoa asioista.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
No vähän kyllä kävi mielessä. Anoppi on omienkin tyttäriensä lapsista ollut tosi omistushaluinen eikä ole kuulemma esimerkiksi yökylistä meinannut millään palauttaa lapsia takaisin.
Noniin kannattaa mainita tästä epäilyksestä heti niin voi olla että tilanne selviää sen yhden puhelun aikana.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Noniin kannattaa mainita tästä epäilyksestä heti niin voi olla että tilanne selviää sen yhden puhelun aikana.
Se haluaa siitä huolimatta tulla tekemään kotikäynnin. Sinänsä asia on mulle ihan ok, mutta pieni pelko joka tapauksessa persauksessa. D: Varsinkin kun itseni on teininä otettu huostaan.
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Se haluaa siitä huolimatta tulla tekemään kotikäynnin. Sinänsä asia on mulle ihan ok, mutta pieni pelko joka tapauksessa persauksessa. D: Varsinkin kun itseni on teininä otettu huostaan.
Ei noista aiheettomista yleensä onneksi isommin harmia ole, kyllähän se vähän jännittää mutta luultavasti menee ihan hyvin.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
Ei noista aiheettomista yleensä onneksi isommin harmia ole, kyllähän se vähän jännittää mutta luultavasti menee ihan hyvin.
Tämä, jos itse tietää ettei ongelmaa ole niin ei kannata stressata. Ei ne lasta huostaan ota jonkun pilailmoituksen takia. Tsemppiä kuitenkin, ymmärrän että stressaa silti!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
No vähän kyllä kävi mielessä. Anoppi on omienkin tyttäriensä lapsista ollut tosi omistushaluinen eikä ole kuulemma esimerkiksi yökylistä meinannut millään palauttaa lapsia takaisin.
Mikä ihme saa näitä tekeen aiheettomia lasuja 🤢🤮
 
Ylös Pohja