Keho Joo mitä halvattua äiti

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Se ilimotti äsken et naiset jotka käyttää verkkosukkahousuja on tyrkkyjä antaa itestäsä halvan kuvan.
Sit ku sanoin et kiitti ku haukut mun kavereita (muutama heistä käyttää niitä koska se on osa niitten tyyliä) nii vastasi et mun kanttii miettiä kenen kanssa oon.
Ei voi näköjää ymmärtää et maailma muuttuu ja ihimiset siinä mukana. Se mikä on ollu nii kutsuttujen tyrkkyjen vaate voi nykyää olla iha trendikäs osa vaatetusta.
Mutta minkä sille voi jos ajatusmaailma on kivikaudelta
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ja sitte kummiski mulle sanoo et se ei puutu siihen miten pukeudun...
Nii no ei varmaan ku aika harvoin pukeudun muuhun ku huppareihin ja pitkiin housuihin
Pittäisköhän ihan tahallaan pukeutua johonki narutoppiin tai vastaavaa ja mennä sillä kouluun, katotaan tulleeko sanomaan mittää
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
LMAO JA SIELTÄ SE TULI
"Minä en ole niin ku noi typerät teinitytöt"
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ja sitte kummiski mulle sanoo et se ei puutu siihen miten pukeudun...
Nii no ei varmaan ku aika harvoin pukeudun muuhun ku huppareihin ja pitkiin housuihin
Pittäisköhän ihan tahallaan pukeutua johonki narutoppiin tai vastaavaa ja mennä sillä kouluun, katotaan tulleeko sanomaan mittää
TESTAA OIKEESTI!!! Ja kerro sit miten reagoi..
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mää keskustelin sen kaa viestien kautta ja en tiiä, kai se älysi et kui typerältä kuulosti ku se sano et kertooko sellane pukeutuminen enemmä epävarmuudesta ku itsevarmuudesta (sanoin et mun kaverit pukeutuu niinku pukeutuu ku ne tuntee ittesä hyväksi itsevarmaksi) nii vastasin siihen et no en määkään pukeudu mun vaatteisiin siks koska oisin epävarma (käytän iso huppareita tms) ja se ei sen jälkeen asiaan palannu.
Puhuttiin myös muista jutuista (lähinnä mielenterveyteen ja jaksamiseen liittyen) ja sit se tuli myöhemmin pyytää multa anteeksi
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
äitimme ovat hyvin samanlaisia ja tulisivat varmasti hyvin toimeen. tsemppiä sinne, kaikilla ei vaan voi olla hyvä tyylimaku!😜
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,737
Reaktioarvo
2,892
Hmm

"Antaa ittestää halvan kuvan" kuinka syvään iskostunutta naisvihaa xD mikä edes on "halpa" tai tyrkky silleen oikeesti oikeesti jos mietitään. Joku että "uuh haluun että miehet kattoo mua" vai? Niin kun kukaan nainen ei voi pukeutua vaatteisiin ilman että sillä on mitään tekemistä yhdenkään miehen kanssa..
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,566
joidenkin vanhemman sukupolven pääkoppa jää sinne menneisyyteen missä asiat olivat ihan erilailla ja tietynlainen luonne tai tyyli kertoi heti jotain pahaa ihmisestä. En voi ymmärtää.
 
Ylös Pohja