Aihe vapaa Joo nyt täytyy selittää mun unesta koska en oo varmaan ikinä nähnyt yhtä riipasevaa unta

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,823
Reaktioarvo
2,893
Oon vitu järkyttyny.

Siis ku mä en edes tiedä mitä siinä tapahtui puolet ajasta mut siit mä sain kiinni et siin oli sekä timppa että Kari. Great... Ei vois pahemmaksi mennä...................... En oo pitkään aikaan nähnyt noin intense unta kummastakaan ja voin sanoa että mulla hajoo nyt pää. Siis se tuntu oikeasti ihan aidolta ja juttelin timpan kans siinä jotain ja ei perkele kuinka käytännössä sulin siinä sen edessä. Se sano jotain vitu söpöö en oikee muista et mitä, mutta sen tiiän että periaatteessa meinasin vajota maahan siinä melkein ihan samantien koska se oli vaa niin vitu ihana. Hitto ku muistas tarkemmin mut emt siin me jotai juteltii ja yritin kattoo sitä silleen ettei se tajuis kuinka paljon mul on tunteita sitä kohtaan :s se oli vaa nii söpö etten voi selittää ees sanoil. Aaaa en tiiä miten voisin sanoil selittää kuinka intensiivinen se uni oli mut hhhhhhhhh. No, se oli jo ihan sairaan paha case, mut lisäks Kari. Siinäkään ei oikeastaan tapahtunut mitään sen erikoisempaa mut totaalisesti hajosin vaa sen söpöyteen ja nyt oon vaan pelkkä kasa sekavia tunteita.......... 😔🤨 Äh tulee niin totaalisesti mieleen se, minkähä ikänen olin, varmaan 12-13, kun rakastuin siihen. Ihan vitusti. Ajatella että vielä näin kymmenen vuotta myöhemmin........ Nään näin häiritseviä unia siitä ja edelleen oon rakastunut kuin mikä. Oikeasti. Kymmenen. Vuotta. Ei voi olla totta enää. Haloo D: mut no, Kari ja timppa nyt onki molemmat sellasia ihan samanlaisia. Että kiitos vaan 😭 vittu tää alkaa olee jo niin sairasta imo....... En todellakaan oo järjissäni. En edes hitustakaan. En yhtään.

Siinä unessa saatto viel olla tiettyjä tyyppejä, ehkä jopa l, mutta se oli vähän hämärä kohta. Taisin olla jossain entisellä koulullani ja jostain syystä l oli vissiin sit siellä? Vai olikse vaa joku samankaltanen ku l? No kuitenkin. Sit en muista siitäkää oikee muuta ku et olin vaa sekasin siit äijäst i guess, en mä ees tiiä mitä siin tapahtu. Joo hei l:n oon nähny viimeks joskus vuonna 2017 varmaa et ok.

Sit siin oli vielä ehkä jopa j ja se nyt oli ihan karseeta. Siinä unessa oltii ehk vaa jossai sängys makoilemas ja yyh ei, aivan järkyttävää. Miks seki oli siin. Mutta muistelisin et just siit kohast tapahtu yhtäkkii se et se kohtaus vaihtu, ehkä just timppaan tai kariin tai jotain. Et se kaikki sekottu jotenki.

Yääh D: pahinta siinä oli joka tapauksessa timppa ja Kari, ei kysymystäkään. Koska heräsin siit sellases rakkauspöllys et kelasin et eeeei ei ei mä en vaan voi kestää tämmöstä. Joo kiitos vaan.

Sit mul on tyylii soinu nyt koko ajan päässä se line without a hook et voi kiitti siitäkin :D en tiiä miks mut se vaa soi päässä heti ku heräsin.

Mut anteeks mitä, oikeesti huvittavaa koska muka timppa ja kari oli ne pahimmat jotka oli mun unes mut sit eilen illalla aattelin enemmänkin kaita ja ehk yunaa ja jeongyeon ja lia ehkä jopa. Ja jotain tämmöstä et juu. Sitten kuitenkin noi tulee mun uniin jaahas jaahas. En tosin oo ihan varma ku mul on sellanen outo muistikuva gd:stä + kaista ainakin, et oisko ne ollu siin jokseenkin vai muistanko vaa sen viban siitä ku oon aatellu niit valveilla hmm.

Ehei mä en todellakaan ymmärrä. Sairasta 🤔 oikeest toi unen intensiivisyys oli sairasta. Ja siis tällä hetkellä mua häiritsee ehkä eniten kari ja timppa mut myös kyl kai ja gd koska muistin ne nyt???? Sitä paitsi kai on tavallaan iha niinku l........ Ei vittu. Mut oli kyllä outo kokemus ku en oikeesti oo nähny noin intense unta varmaa hetkeen ja siis näin ne niin selvästi ja se tuntu niin aidolta. Basically hiton sairasta. En oikeesti tiiä oonko koskaan aiemmin nähny noin HÄIRITSEVÄN raastavaa unta. Siis jumankauta molemmat sekä kari että timppa vaan hajotti mua siin all the time ei juma. Ei ne muut nyt kai niin mut noi kaksi voi vittu.

Ei sinänsä ihme onhan ne molemmat ollu mun "suuria rakkauksia" (vaikka ei todellakaan olis pitänyt olla, en oikeesti tajuu tätä enää)

(Also tuli jostain syystä mieleen Paul Simon älä ny vaa sano et seki oli siinä mitä vittua.... Vai muistuttaako se timppaa vaan siks ku ne on LYHYITÄ hahaha)

Oikeasti ei voi sanoa enää muuta kuin rääh.

Ja jos oon yleensäkin todellisuudesta irrallaan niin nyt tuntuu vielä enemmän koska kaikki on vaan jotenkin niin outoa. Ja en edelleenkään näe maailmaa ja ihmisiä samalla tavalla kuin yleensä. Nyt nään kaiken ihan omituisen linssin läpi lmao.

En tiiä miks noi ihmiset vainoo mua aina mun unissa voi viddu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,823
Reaktioarvo
2,893
Mä oon vieläkin ihan jotenkin puulla päähän lyöty ton unen jäljiltä 😩 vieläkin 😳😳 ei saatana
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,823
Reaktioarvo
2,893
Ärsyttää kyllä

Ja niiku ............. Kaikki on idioottei mut silti on tunteita niitä idiootteja kohtaan. Eikä ne vaa mee pois vaik tekisin mitä. Hei jos kari on ollu sen ainakin 11 vuotta ni please........ Jos olin tyyliin 12 sillon. Ja nyt oon 23. Hiphei.

Hmm. Toisaalta j.

Hmm. Huutista muuten karikin oli silloin varmaan joku 39 ja nykyään se on 50. Huoh. Mitä vittua mä oon tehny ansaitakseni tän.

Ja j on tosiaa joku yli 40 i think

Mut sit on tää yks nollakakkone 😂😂😂😂😂😂 my hyuka 😌😌😌👌👌👌👌👌👌😑
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,823
Reaktioarvo
2,893
Update: olo on kummallinen kieltämättä ja no... So basically i'm falling for everyone in stray kids esp chan & Felix & han. Mut also miksi han ja changbin on lähes identtiset kasvoiltaan 😌

Kieltämättä oon todella in love noihin myös.

Taas tätä
 
Ylös Pohja