Peruskoulu Jooh- mitähän tässä pitäis tehdä

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Elikkä siis sain tet-paikan kirjastosta lokakuuks (siks tää on peruskoulutägillä). Nyt on sit päässy käymään sillee et mulla on jonkin verran tullu noita myöhästymismaksuja. Jotai about 20€ pitkällä aikavälillä ja kortti meni perhana lainauskieltoon että en voi ees uusia tän hetkisiä lainoja. Joten pitäs käydä maksamassa niitä maksuja, mut pelkään et ne pitää mua jotenkin epäluotettavana tyyppinä eikä tyylii haluukkaa mua enää sinne tettiin. Ahistaaaaaa! Kertokaapa hyvät ihmiset teidän mielipide asiasta että miten hoidan tän asian, koska mä en ainakaa tiiä et sitä maksua vois hoitaa netissä tms vaan mun pitää mennä sinne henkilökunnalle et morjensta mun pitäs maksaa noita myöhästymismaksuja.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Mulki jäi vanhaan kotikaupunkiin jotai myöhästymismaksuja eikä koskaan oo ees koittanut periä.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
En miekään usko et siinä mitään ongelmaa on, kun kyse on tetistä eikä työpaikasta. Ymmärrän kuitenkin että voi tuntua hieman kiusalliselta maksaa, mutta kannattaa se tehdä. Ja kerran se vaan kirpasee D:
 
Liittynyt
20.9.2021
Viestejä
29
Reaktioarvo
38
Saitkohan tämän jo hoidettua, mutta kommentoin silti. Yleensä noi voi maksaa netissä, mutta en osaa sanoa, miten menee alaikäisellä. Onko teidän paikkakunnalla useampaa kirjastoa, niin että voisit käydä hoitamassa nuo eri toimipisteessä, kuin mihin menet TETtiin?
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Saitkohan tämän jo hoidettua, mutta kommentoin silti. Yleensä noi voi maksaa netissä, mutta en osaa sanoa, miten menee alaikäisellä. Onko teidän paikkakunnalla useampaa kirjastoa, niin että voisit käydä hoitamassa nuo eri toimipisteessä, kuin mihin menet TETtiin?
sen verran pieni paikka, ettei täällä muita kirjastoja ole. mutta oon tullu siihen tulokseen, että käyn maksamassa tetin jälkeen jossai vaiheessa nii ei oo nii kiusallista :D
 
Ylös Pohja