Musiikki Jos Käärijä voittaa Euroviisut niin...

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
En saa violettia pigmenttiä pois hiuksistani vaikka kuinka vaalennan, tippuu hiukset päästä seuraavaksi, snif snif...
Mulla vetää violetin ihan vihreäksi blondaamalla mut hiukset siinä kuoseissa et ne katkeaa tosta 5cm päästä päänahasta ku vaalentaa, ei oo kilttiä hiuksia kohtaan ku vaihtelee väriä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Mulla vetää violetin ihan vihreäksi blondaamalla mut hiukset siinä kuoseissa et ne katkeaa tosta 5cm päästä päänahasta ku vaalentaa, ei oo kilttiä hiuksia kohtaan ku vaihtelee väriä
Mulla oli kirkkaanpunaiset hiukset ennen liiloja niin tulee se punainen sieltä alta esiin heti. Ja meinaa vähän hiukset sulaa jo yhdenkin vaalennuksen jälkeen, todellista hiusten kidutusta se!
 

aviva

Asiantuntija
Liittynyt
17.12.2021
Viestejä
1,702
Reaktioarvo
839
Mulla oli kirkkaanpunaiset hiukset ennen liiloja niin tulee se punainen sieltä alta esiin heti. Ja meinaa vähän hiukset sulaa jo yhdenkin vaalennuksen jälkeen, todellista hiusten kidutusta se!
Mä tavoittelen punaista, mutta joudun tyytymään violettiin kun puskee mielenterveysongelmat esiin ja osa hiuksista muuttuu siniseksi ihan omia aikojaan :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei toi on ihan ymmärrettävää, et jos oot yrittänyt saada edellistä värii pois eikä oo vaan lähtenyt. Eihän se oo hyväkskään hiuksille, jos kerran on noin huonossa kunnossa. D: Mut tää keskustelu tuli taas tälleen yhtäkkii mieleen ja on mennyt jo muutama kuukaus niin mites nyt?
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Okei toi on ihan ymmärrettävää, et jos oot yrittänyt saada edellistä värii pois eikä oo vaan lähtenyt. Eihän se oo hyväkskään hiuksille, jos kerran on noin huonossa kunnossa. D: Mut tää keskustelu tuli taas tälleen yhtäkkii mieleen ja on mennyt jo muutama kuukaus niin mites nyt?
Joo, punainen etenkin tuntuu tarttuvan hiukseen kiinni kaikin voimin. Ja mulla on tällä hetkellä edelleen tummanliilat hiukset, tosin niin kylmän sävyiset että siniseen tästä ainakin pääsisi aika helpolla (ehkä). Toisaalta ei huvittaisi vaihtaa väriä nyt, tää liila sopii kalmankalpeaan naamaan aika kivasti.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Joo, punainen etenkin tuntuu tarttuvan hiukseen kiinni kaikin voimin. Ja mulla on tällä hetkellä edelleen tummanliilat hiukset, tosin niin kylmän sävyiset että siniseen tästä ainakin pääsisi aika helpolla (ehkä). Toisaalta ei huvittaisi vaihtaa väriä nyt, tää liila sopii kalmankalpeaan naamaan aika kivasti.
Joo en tosiaan tiiä paljoo hiusten värjäämisestä et miten nopeesti ja helposti saa värii vaihettuu, näköjään ei hirveen nopeesti. :D Olis kyl kiva, jos värjäisit ne vielä sitten, kun pystyt mutta toisaalta en sitten tiedä, meneekö siinä sitten jo vähän idea, kun Käärijä-juttu on jo tosi suuressa laskussa jo nytkin. Paitsi ehkä jos Käärijälle on tulossa joku iso keikka ja sinne värjäät? No joo, en nyt sit tiiä. :D
 
Ylös Pohja