Aihe vapaa Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Tai vaikka ei kiinnostaiskaan D::::::::: en tiiä pyöriikö mazey täällä, mutta joka tapauksessa hälle olisin vielä vastannut tästä jalasta että se on kyllä nyt jo tänään paljon parempi, ei enää yhtä kipee kuin eilen. Joten kai tämä tästä.

Näin muute tosi outoa unta enkä oo toipunu siitä vieläkään D::::::: siinä oli vaikka keitä, entisiä ja nykyisiä ihastuksia ja ainakin yksi sellainenkin josta en edes tiennyt että tykkäisin hänestä (koska mielestäni en todellakaan tykkää????) Mutta kuitenkin siinä unessa olin kai hänen kanssaan yhdessä ja se oli niiiiiin outoa kaikki. Mutta en mä silleen sitä tyyppiä jäänyt kyllä ajattelemaan, ihan hyvä vaan koska mulla on jo tässä semmoset kuus jätkää joita mietin... Ehhhhh D: seis nyt heti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oi ei mikä mua vaivaa oon oikeesti ottanu tavaks välillä katella mun youtube-historiaa ja en kestä sekoo kyllä pää kun sitä menoa kattoo :::::D HAH pari sankaria kyllä aika vahvasti dominoi siel ainaki nyt tässä helmi-tammi-joulukuun kohalla. Rääh huvittaa kattoo noita kahta kun ne seisoo vierekkäin tuossa , kuin kukaan voi olla noin söötti ku nää kaks :/ EN PIDÄ EN YHTÄÄN

Kamalaa on myös se että satuin vahingossa kattomaan poh eilen ja Miika :--------( aina se vaan seuraa mun elämässä vaikka kuinka tulis uusia ni jossain vaiheessa aina vaa astun taas siihen ansaan :D RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ oikeasti se on niin söpö :D mutta silti hessu ja timppa on kings 😍😩 todellaki. Nekin tais olla molemmat mun unessa joten öh stop nyt. Kuuntelinpa eilen taas rakkauden laivan pitkästä aikaa ja naurahdin :D timbe on nii söps. Oi voi no kai tämä kesu nyt taas sitten toimii jonain ihastusspämmikeskusteluna, ei voi mitään.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tänne on outoa kirjottaa mutta kirjotan silti kun nyt ei enää muutakaan paikkaa ole, paitsi omat priva muistiot :--D kuitenkin. Ehkä tähän tottuu joskus. Tsekkailin tosiaan youtube-historiaani (virhe) ja löysin mm. Tämän D: Äwww niin söpö ja rakas kulta :( itkettää ja sit kans kuuntelin taas pitkäst aikaa soul asylumin misery ja itkettää kyllä koska kuuntelin sitä syksyllä paljon ainaki yhtee aikaa ja oi voi kun nyt jotenkin tuntuu oudolta kun kaikki on muuttunu taas.. vaikka kuitenkaan ei ole. Nyyh emmä tiiä kaikki nää tunteet sun muut on ihan ajdjdkdjdk huoh. Kuuntelin myös jmke:tä tietty ja ahdistaa kyllä koska tammikuu 2020. Että näin. Oikeesti mistä vetoo et asiat menee koht taas niin yli että kohta en taaskaan pysty esim timbee ja hessuu ajattelemaan ilman että tulee joku panic mode niin vitusti xd nytkin on taas sellanen olo ettei pysty käsittelemään (no ei kai, ku oon kattonu kaikkee tõnuun villuun timppaan ja hessuun liittyvää plus vielä kaikkea muuta shittiä niin joo ei kai silloin nyt pystykään mitään käsittelemään kun pitää liikaa sörkkiä ja härnätä itteesä iha vaa vittuillakseen xddd jos ihan tahallaan tsekkailee youtube-historiaa niin että psykoosit taas on tulilla ja fläsärit niin.. ei sillon pidä ihmetellä et miks mua ahistaa tai miks ei pysty käsittelemään asioita/tunteita/yms jotain) rääh

Voisin kyllä sinänsä kuunnella musaa (ja ehkä syödäkin jotain) mutta kun emmä tiiä mun aivot flippaa niin paljon (kuten aina)

No mutta ainakin tiedän sentään keitä ajattelen tällä hetkellä... Eipä sitä voi olla tietämättä :-------D oon nimittäin niin tunteissa noista. En tykkää, en yhtään. Ainiin hirveetä ku katoin et mitä kaikkee oonkaan joulukuussa kattonu ni siel oli kaikkee iggyyn liittyvää myös mikä ei oo kyllä jees ku en kyllä todellakaan jaksa sitä nyt ajatella. Just näin käy aina, kaikki asiat mitkä oon pyrkiny sulkee mielestä palaa takas. Vähä niiku tõnu ja villu. Ja paul. Ja toinen paul. Ja karikin. Yli kymmenen vuoden takaa. Minkä taakseen jättää D: ei näistä asioista pääse eroon koskaa, timppa ja hessukin.. niistä näki heti sen että ne tulee jäämään samalla tavalla mieleen niiku vaikka just tõnu + villu. Pyörii vuodesta toiseen mieles. Näin. Voin tosi hyvin.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tänne on outoa kirjottaa mutta kirjotan silti kun nyt ei enää muutakaan paikkaa ole, paitsi omat priva muistiot :--D kuitenkin. Ehkä tähän tottuu joskus. Tsekkailin tosiaan youtube-historiaani (virhe) ja löysin mm. Tämän D: Äwww niin söpö ja rakas kulta :( itkettää ja sit kans kuuntelin taas pitkäst aikaa soul asylumin misery ja itkettää kyllä koska kuuntelin sitä syksyllä paljon ainaki yhtee aikaa ja oi voi kun nyt jotenkin tuntuu oudolta kun kaikki on muuttunu taas.. vaikka kuitenkaan ei ole. Nyyh emmä tiiä kaikki nää tunteet sun muut on ihan ajdjdkdjdk huoh. Kuuntelin myös jmke:tä tietty ja ahdistaa kyllä koska tammikuu 2020. Että näin. Oikeesti mistä vetoo et asiat menee koht taas niin yli että kohta en taaskaan pysty esim timbee ja hessuu ajattelemaan ilman että tulee joku panic mode niin vitusti xd nytkin on taas sellanen olo ettei pysty käsittelemään (no ei kai, ku oon kattonu kaikkee tõnuun villuun timppaan ja hessuun liittyvää plus vielä kaikkea muuta shittiä niin joo ei kai silloin nyt pystykään mitään käsittelemään kun pitää liikaa sörkkiä ja härnätä itteesä iha vaa vittuillakseen xddd jos ihan tahallaan tsekkailee youtube-historiaa niin että psykoosit taas on tulilla ja fläsärit niin.. ei sillon pidä ihmetellä et miks mua ahistaa tai miks ei pysty käsittelemään asioita/tunteita/yms jotain) rääh

Voisin kyllä sinänsä kuunnella musaa (ja ehkä syödäkin jotain) mutta kun emmä tiiä mun aivot flippaa niin paljon (kuten aina)

No mutta ainakin tiedän sentään keitä ajattelen tällä hetkellä... Eipä sitä voi olla tietämättä :-------D oon nimittäin niin tunteissa noista. En tykkää, en yhtään. Ainiin hirveetä ku katoin et mitä kaikkee oonkaan joulukuussa kattonu ni siel oli kaikkee iggyyn liittyvää myös mikä ei oo kyllä jees ku en kyllä todellakaan jaksa sitä nyt ajatella. Just näin käy aina, kaikki asiat mitkä oon pyrkiny sulkee mielestä palaa takas. Vähä niiku tõnu ja villu. Ja paul. Ja toinen paul. Ja karikin. Yli kymmenen vuoden takaa. Minkä taakseen jättää D: ei näistä asioista pääse eroon koskaa, timppa ja hessukin.. niistä näki heti sen että ne tulee jäämään samalla tavalla mieleen niiku vaikka just tõnu + villu. Pyörii vuodesta toiseen mieles. Näin. Voin tosi hyvin.
Olis muuten ihan kiva jos toi video toimis mulla mut ku en pysty kattomaan mitään videoit tääl, muilla vissiin toimii ni varmaan sit joku ongelma mun puhelimel/selaimes en tiedä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaa tää biisi hajottaa mua niin paljon. Enkä nyt enää ees vittu tiedä mistään mitään et mitä mun oli tarkotus tehdä tai ajatella ymsymsyms aaaa tuntuu niin.... Oudolta kaikki. Tunteet on niin vahvoja mut sekavia tavallaan. Tosi vaikee ymmärtää mitä tapahtuu. En tavallaa edes haluais ajatella noita mut ei mul oo ees vaihtoehtoja.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
En kestä enää D: tää on aivan liian vaikeeta ja raskasta. Huvittaa oikeasti, kun inisin psykologille tästä asiasta (siis siitä että mulla on julkkisihastuksia ja hajoilen välillä niihi) ja sit se oikeasti anto mulle neuvon, joka oli kyl ihan jees, et ota yhteyttä tähän paikkaan niin pääset juttelee ehkä enemmän (kun tuo psykologi ei ole mikään varsinaisesti mun psykologi vaan meillä on aikoja tosi harvoin) ja literally sain lapun jossa on suoraan se numero mihin ottaa yhteyttä, mutta arvatkaa vaan oonko pystynyt :D no en :D mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Oon yli viikon jahkaillu sitä XDDDD äh, huvittavaa. Niin kuin koko elämäni muutenkin. Itkettää tõnu ja villu ja timo ja hessu. Löysin myös uuden kuvan miikasta ja se oli söpö. Haha. Tämmösissä tilanteissa kyllä maistuis lonkku/siideri, mutta :D ei nyt kuitenkaan. Joskus sitten. Hajottaa vaan niin perkeleesti kun nää olot ei lopu koskaan. Ei siinä muuten mitään mutta miks ihastumiset (ainakin välillä) aiheuttaa mulle niin kohtuuttoman huonoa oloa. Ei onneksi ihan aina, mutta nää muutama päivä täs on ollu ihan lmao huoh hoih ::::D no. Joku päivä tässä varmaan taas tulee normaalimpi olo ehkä. Nyt pakko-oireet ja kaikki vaan ahistaa helvetisti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ehkä vähän kriiseilyttää kun tuntuu että spämmään liikaa, mut toisaalta spämmäilen vaan tähän yhteen kesuun D: että ehkä se ei haittaaaa nyt. Aaaa hajottaa kuuntelen villun soittolistaaaaaa ja rakastan sitä niin vitustiiiii ja rakastan hessua niin vitustiiii ja rakastan timppaa niin vitustiiiii ja rakastan tõnua niin vitustiiiii D: sydänparka. Mut oikeasti näitä on liikaa. Silloin kun oli pelkästään Timppa niin must se tuntu selkeemmältä. Nyt kun ajattelen niin montaa taas niin se on tosi ahistavaa kun ei oikein tiedä ikinä että mitä tapahtuu ja kehen seuraavaks taas hairahtaa. Vaikkakin.... Ei mun tunteet silti oo mihinkään menny timppaa kohtaan joten hämmentää että miten mulla on kapasiteettia tuntee näin paljon näin montaa kohtaa? Hhhhh joo rääh hessukin on varmaan yhtä paha ku villu ja timppa että ok. Vaikka ei kyllä kukaan oo varmaan loppujen lopuksi ihan täysin sama asia kun timppa, mut silti, esim nytkin ajattelen hessua ja timppaa varmaan yhtä paljon. Vaikka en ikinä rakastunut hessuun yhtä hulluna ku timppaan. Tai no emt se on erilaista??? Koska oon ihan vitun done siis nää tunteet on niiiin vahvoi hesuu kohtaa ja emt välil tuijotan jopa enemmän sitä ku timbee jossai videois mut.. mut ei tää ny silti oo sama mitä tapahtu timpan kaa xD se oli nimittäin ihan sairasta. Noh, niin on kyllä tääkin. Mut eri tavalla? Kai? Ehkä? Huvittaa niin paljon oikeasti :----------D en kestä sitä et oon alkanu kattoo mankelii ku sillon aiemmin olin sillee lol miks kattoisin mitää mankelijuttui ku siin ei oo timppaa XDDDDDDDDDD ja nyt vaa kuolailen hessua XDDDDDDD SEIS :D awwww tuli mieleen se prisman kassa sketsi hessu on jotenki söpö siinä D:::::::: ja suomalainen mies D:::: awwwww awwww awww kuolema korjaa meikän oikeest D:::::::: huutista oon seonnu jo laskuissa kuinka monesti oon kattonu youtubest sen leikin varjolla jakson D::::::::::::::: vähintään neljä kertaa mutta ehkä enemmänkin, en muista oikeesti enää???????? MUA HAJOTTAA :D seis taidan ruveta kattoo taas jtn emt varmaan joko kummeli tai mankeli tai D: hirveet nostalgiat kyllä k&p:stä mutta en viitsi alkaa kattoa sitä uudestaan :DDDDDD nyt kun siitä kuitenkin tulee uusi kausikin. Mutta ne ykkös- ja kakkoskausi oli vaan niin ihania D-----: mua hajottaa tosin kun sillon basically tykkäsin pelkästään timpasta, en ainakaan myöntäny tykkääväni hesusta sillon viel... Ni karseet nostalgiat siitä ajasta. Ai saatana en voi uskoa että siitäkin on about kuukausi kun oli tammikuun alku ja vetelin psykooseja niin huolella because of timppa. Huuuuuuttttt seis seis seis :D eih :DDD kaikki on hyvin.

MIKS MUN PITI RAKASTUU HESSUUN :D aaaaaaaa seis.

Ja MIKS sanon hessuu hesuks XD aaa oikeesti ootan sitä ku joskus ihan salee rakastun helaan/poteen ei vittu huutonauraisin niin lujaa jos se joskus tapahtuu ei vittu hajoon ai saatana :--D MITEN

MITEN? kiitti vaa hessu.

Joo taidan kattoo mankelii ihan vaan nostalgisoidakseni sitä ku viikko sit (tai joskus sillon) kattelin niit ja sillon nimenomaan just alko se ku aloin näkee hesust unta joka saaaaakelin yö. Nään vielki siit joka yö unta D: mut niin kyl timpastaki. Ainakin suurin piirtein joka yö. Ja sepäs vasta onkin hulvatonta.

En vaan ymmärrä miks villun ja tõnunkin piti nyt sekottaa pakkaa vielä lisää? Aivot sanoo ittensä irti.

Ylös Pohja