Syvälliset Jos olisit kummitus, millainen kummitus olisit?

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
2,314
Oletetaan myös, että pystyisit lievästi liikuttamaan esim. esineitä tai muutoin aiheuttamaan pieniä muutoksia kummittelemassasi ympäristössä, muttet silti esim. heittelemään sohvia tai muuta kovin rajua. Pystyisit myös näyttäytymään ainakin herkimmille, muttet voisi jatkuvasti olla näkyvästi läsnä elävän lailla.

Jos olisin yhtä empaattinen kummitus kuin mitä nyt olen (elävänä, en siis ole kummitus, toim. huom.), tuskinpa kehtaisin säikytellä ihmisiä kovin pahasti, ellei kyseessä olisi joku, joka sen todella ansaitsikin kokea. Luultavasti vain katselisin eläviä näkymättömänä. :D

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Sohvien heittely näyttää mun pääs hauskalt, heh

Nojuu, asiaan: olisin joko täysin hiljane ja seuraisin vaa sivusta tai sit yrittäsin parhaani mukaa auttaa sitä jotai ihmist ja olla sen seurana enkä pelotella sitä, oisin ite varmaa kuollu pelkoo jos joku kummittelis mulle ni emmä muilkaa sitä haluu, en oo nii julma 3:

kromi

Kurnau
Reaktioarvo
1,112
Mä olisin sellainen joku elokuvateatterikummitus, jolle aina pitäisi jättää tietty paikka tyhjäksi tai alkaisi popcornit lentää ja kauhuleffat tuntua vähän liian tosilta.

Pitäishän sitä jotain viihdettä olla tuonpuoleisessa elämässäkin.

Öisin tekisin vaan pieniä jekkuja odottamaan seuraavan päivän työntekijöitä. Mutta en mitään kovin pahaa, haluaisin että ne kuitenkin pitäisi musta.

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Olisin mieluiten sellanen, joka vaan välillä käy esim. auttamassa tai vaan tervehtimässä sukulaisia ja muita läheisiä. Ehkä voisin myös vähän käydä pelottelemassa niitä, jotka on ollu mulle ilkeitä. xD
Siksi kävisin täällä vaan joskus, koska en halua jäädä sellaseen välitilaan että luulisin eläväni vaikka olisinkin kuollu ja vaeltelisin ihmisten seassa, tai että eläessä jäisi jotain niin pahasti kesken että yrittäisin vielä hoitaa sitä loppuun kummituksenakin. Tällasta filosofista pohdintaa taas heheh

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Haluaisin olla joku sellainen joka soittaa pianoa ja liihottelee jossain 1700-luvulla rakennetuissa kartanoissa ja pukeutuu sen ajan muodin mukaan. Haluaisin myös näyttäytyä ihmisille, en ehkä kokonaan, mutta sellaisena usvaisena hahmona. Sitten tarkkailla elävien tekemisiä, kun he kulkisivat kartanon käytävillä.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
En varmaan kovin pelottava(tai hemmetin pelottava) kun pelottelen itteeni välillä ihan liikaa enkä tykkää siitä yhtäänD:

kuljeskelija

Matkalla
Reaktioarvo
861
haluisin olla sellanen kiltti kummitus joka on päivällä runoilemassa yksin ja illalla ilkikurisia temppuja tekevä, sammuttelisin valoja ja menisin kauppaan järjestelemään hyllyjä :D ja heittelisin rahoja maahan että joku elävä löytäis ne ja sais pitää. ja tietysti halloweenina teen vanhan kunnon säikäytyksen eli kosken mun kaveria olkapäähän niin että se säikähtää (tein näin halloweenina ja se säikähti, sain kyllä anteeksi xdd) juu. ja sitten pomppisin hautausmaalla koska oon jostain syystä aina halunnut tehä niin

Höpöliini

Harjoittelija
Reaktioarvo
5
Haluaisin olla semmoinen jekkuileva kummitus ja tekisin jotain jekkuja aina ihmisille tyylii johokin höyryseen peiliin tai ikkunaan kirjoittaisin jtain ja muuta. Mutta myös sitten seurata tilanteita, kun joku tekee pahaa yms. nii kostan niille samalla mitalla koska karma is biach. :D

Viimeksi muokattu:

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Mä olisin semmonen kummitus että jos nään alakuloisen ihmisen niin menisin sinne ja laittaisin radiosta iloisen musan soimaan. Pyrkisin avaamaan verhoja. Ja jos pystyisin hetkeksi näyttäytyä herkimmille niin näyrtäytyisin peukut pystyssä. Eläimethän pystyy näkee henkiä paremmin kun ihmiset niin laittaisin ne aina menemään alakuloisten luokse.

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Mä varmaan käyttäisin näkymättömyyttäni hyväksi ja salamatkustelisin lentokoneissa ja junissa sun muissa. Eipähän tarvitsisi kärsiä lentopelostakaan ja voisi huoletta kulkea pimeillä kujilla öisin tai seikkailla jossain tutkimattomissa sademetsissä kun ei voi kuolla kahdesti :D jos voisin vielä syödä niin vierailisin myös sukujuhlissa ottamassa kakkua ja hihittäisin kun ne ihmettelee minne se häviää ja haahuilisin myös museoissa ja tapahtumissa huvikseni. Välillä kävisin heittelemässä ikävien ihmisten koriste-esineitä sitten kun tulisi kiukunpurkamisolo

HiljainenSade

Harjoittelija
Reaktioarvo
8
Asuisin mielelläni jossain vanhassa rakennuksessa, ehkä kartanossa, jossa olisi iso puutarha. Päivisin seurailisin kartanon ihmisten elämää ja ehkä vähän auttelisin heitä tai tekisin kepposia. Ketään en varmaan säikyttelisi, paitsi ehkä joitain, jotka ovat olleet mulle ilkeitä. Öisin pitäisin puutarhassa juhlia ja lentelisin taivaalla muiden kummitusten kanssa.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Olisin joko erittäin mukava, avualias kummitus, tai sitten pahin painajainen.

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
Olisin varmaan sellanen tyylikkäästi pukeutunut ja kohtelias kummituinen joka hengailee jonkun vanhan talon vintillä romujen seassa ja kolistelee ympäri taloa.
Luultavasti myös pelottelisin ja häiriköisin niitä jotka on tehny mulle jotain ikävää.

redneck276

Asiantuntija
Reaktioarvo
422
Olisin kummituksena uimahallissa.

Ehkä perinteinen mutta asuttu kartano olisi kuitenkin parempi. :D Jos on mahdollista liikkua paikasta toiseen, niin matkustaisin kaikkialle ilmaiseksi näkymättömänä. Sitten voisi mennä lopettamaan jollain tavalla Ukrainan sodan. Seinät ei pidättele joten Putlerin löytäminen olisi helpompaa.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Olisin kummituksena uimahallissa.

Ehkä perinteinen mutta asuttu kartano olisi kuitenkin parempi. :D Jos on mahdollista liikkua paikasta toiseen, niin matkustaisin kaikkialle ilmaiseksi näkymättömänä. Sitten voisi mennä lopettamaan jollain tavalla Ukrainan sodan. Seinät ei pidättele joten Putlerin löytäminen olisi helpompaa.
Pelottele Putler hengiltä!

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Pahantahtoinen vain valituille

Ylös Pohja