Jos saisit mennä ajassa taaksepäin, niin mihin vuoteen menisit?

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Hassusti itsekin palaisin vuoteen 2019. Omassa elämässä tapahtui kaikenlaista outoa (hyvällä ja pahalla tavalla) sinä aikana, joten se olisi mielenkiintoista kokea uudestaan.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,899
Reaktioarvo
8,451
Vuoteen 2000! Ja ottaisin kaikki tietoni täältä mukaani tietty.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,839
Reaktioarvo
2,378
Varmaan 1997 kun olin silloin wasa landiassa ja muistan siitä aika hyvin niin vois kokeilla uudelleen...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,538
Reaktioarvo
2,891
Huutista jo pari 2019-vastausta tullu ja iteki ensimmäisenä taisin miettii juuri sitä vuotta??? Enkä ees tiedä miksi koska sain ainakin muutaman kunnon breakdownin silloin mutta jotain vitun maagista siinä vuodessa oli (ehhhh en tiiä)

Varmaan ekana tietty kelasin et ois hauska kokea se uudelleen kun aloin ihastua hobiin silleen pienesti ja muutenki se 2019 alku oli niin vitu random D: toisaalta mulla nyt on tuollaisa keissejä monesta muustakin ihmisestä. 2010 oli myös aika vitu huutis kamaa emt itken ku muistelen sitä syksyä,,,,,,,,, kaikki vuodet on kyl omalla tavallaan mielenkiintosia et ne ois sinänsä hauska kokee uudelleen vaikka aika jäätäviä olotiloja myös on käyty läpi.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
738
En tiiä oliko tarkotus valita joku vuosi jonka on jo elänyt, mutta koska en viihdy nykyajassa, menisin 60- tai 70-luvulle, eli aikaan jonka olisin halunnu kokea mutta synnyin kymmeniä vuosia liian myöhään. Huoletonta ja vapaata elämää, hyvää musiikkia (!!), hienoja vaatteita jne.

Ennen ku kukaan sanoo yhtään mitään, korostan vielä että en todellakaan kannata rasismia, homofobiaa yms. halutessani matkustaa noin kauas menneisyyteen. 60-luvulla asiat alkoi vähitellen mennä parempaan suuntaan, ja olis mielenkiintoista nähdä se muutoksen alku
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,870
Reaktioarvo
1,403
Itse menisin vuoteen 1935, sillä silloin oli muoti, elokuvat, musiikki, maisemat ja autot parhaimmillaan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
jos sieltä voisi myös palata ehjin nahoin niin: aikaan millon oli dinosauruksia, ihmisen kehityksen alku ja keskiaika. jos sinne pitäisi jäädä niin 2000-luvun alku, se oli elämmän parasta aikaa.
 

pullasorsa

Typerä nainen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
84
Reaktioarvo
81
Itekin sanon että 2019 :D ah paras vuosi ikinä parhaas koulus parhaiden ihmisten kans, kaipaan tota aikaa ja niitä ihania ihmisiä ja ihanaa opiskelukaupunkia. Olin niin onnellinen, tunsin kuuluvani johonki ja ihmiset hyväksy mut sellasena ku oon ja oli ihanan kannustava ilmapiiri ;__; yyh haluun takas
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
70-luvulle koska musiikki, tyyli, autot yms mukava. Mutta siis jos kysymys tarkoitti jotain elettyä vuotta omasta elämästä, niin sitten palaisin vuoteen 2004.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Itse koetuista vuosista varmaankin joku 2014, 2016 tai 2018. 2008 on varhaisin vuosi jolta muistan juttuja aika tarkasti, joten sielläkin olisi kiva käydä. Vuosien 2006-2007 muistot ovat niin hämäriä ja hajanaisia että tuskinpa ihan sinne asti menisin.

Jos saa valita minkä vuoden tahansa, niin olisi hauskaa kokeilla vaikka parikymppisen elämää 70-80-luvuilla. Täytän 20 tosin vasta puolen vuoden päästä, mutta oletan ja toivon että nautin seuraavista 10 vuodesta enemmän kuin teini-iästä.
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
2007. olin silloin onnettomuudessa ja mun elämässä on sen jälkeen mennyt kaikki päin helvettiä. jos siis voisin, niin estäisin sen onnettomuuden, ja tekisin sen jälkeen hyvin eri valintoja. panostaisin enemmän kouluun, jättäisin monia asioita tekemättä, en tutustuisi yhteenkään kumppaniini, en alkaisi itsetuhoiseksi, en alkaisi polttaa ja niin pois päin.

jos taas pitäisi valita sen takia että vuosi oli mukava ja eläisin sitä uudestaan aina samanlaisena niin 2012. se oli mun elämäni ehkä normaalein ja toiverikkain vuosi. arki oli mukavaa eikä elämässä ollut mitään suurempaa draamaa, olin ihastunut tosi söpöön lukiolaiseen ja olin aika timmissä kunnossa :DD
 

pääskylintu

kvaak kvaak
Liittynyt
2.12.2021
Viestejä
52
Reaktioarvo
46
mä kelaan 2020,kiitos vaan

year of the best era, i say. olin parhaimmillaan siellä kutosen talvella. ja tota mä haluaisin vähä muutella tekosiani, mut poikien harjoilla lätkimistä ei ikinä muuteta. se jos mikä oli legendaarista :D
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
2020, elämässä oli ihmisiä joita rakastin yli kaiken <3
Edelleen rakastan...
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
pysyisin tässä hetkessä, koska...en haluu muuttaa mitään ja tässä on hyvä olla (siihen nähen). mie koen miun mielenterveyden hyväks ja ylipäänsä elämän - miulla on ihania kavereita ympärillä ja mie oon ylpee itestäni.

toisaalta voisin mennä menneisyyteen vaan sen takia, että hankkisin ittelleni ADHD diagnoosin jo varhain (ees yläaste aikana), ettei ois tänne asti tarvinnu rimpuilla D:! mutta sekin taas sitten muuttais miun mennyttä, enkä tiiä minkälaista miun elämä ois just nyt tällä hetkellä.
 
Ylös Pohja