Mielenterveys jos sisustukseni ei näytä -jokseenkin naurettavalta- en selviä

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
eikö huone ole sisustettu tyylillä: lapsen unelma / mummun antiikkinen mökki / sekasorto / retro / sirkus / outo uni?
sitten en selviä.
täysin valkea, skandinaavinen, moderni, minimalistinen tyhjiö on pahin painajaiseni ja en koskaan haluaisi asua sellaisessa paikassa.
varmasti tulisin hulluksi ja joutuisin saman näköiseen paikkaan, mielisairaalaan.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
706
Reaktioarvo
811
Vilkuilin ympärilleni ja ihmettelin että miten nää vuokrakämpän valkoset seinät onki nyt niin kivasti piilossa - sit tajusin että lakanapyykkiä vaan roikkuu kuivumassa joka puolella.

Sitä en ymmärrä minkälainen masokisti raahaa valkosten pintojen kaveriksi vielä valkosen kaluston tuomaan "raikkautta, valoa ja tilantuntua!:))".
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Vilkuilin ympärilleni ja ihmettelin että miten nää vuokrakämpän valkoset seinät onki nyt niin kivasti piilossa - sit tajusin että lakanapyykkiä vaan roikkuu kuivumassa joka puolella.

Sitä en ymmärrä minkälainen masokisti raahaa valkosten pintojen kaveriksi vielä valkosen kaluston tuomaan "raikkautta, valoa ja tilantuntua!:))".
ehkä ne lakanat kannattaa säilyttää seinillä!
ja en ymmärrä minäkään. sitten "remontoidaan" maalaamalla kaikki valkeaksi.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
ehkä ne lakanat kannattaa säilyttää seinillä!
ja en ymmärrä minäkään. sitten "remontoidaan" maalaamalla kaikki valkeaksi.
Siis tämä!
Vihaan sitä, kun niissä "huvila ja huussi" -ohjelmissa pistetään upeat kuusilankkuseinät valkoisiksi, katto valkoiseksi, lattia valkoiseksi, kaikki kalusteet valkeaksi. Ehkä yksi viherkasvi erottuu lumipyryn seasta. En kyllä yhtään ymmärrä, miksi mökki ei saisi näyttää mökiltä.

Tämä sama pätee myös asuntoihin ja muihin taloihin. Pistetään kaikki valkoiseksi, koska puhdas/raikas/muuta selittelyä.
Isän luona huoneeni seinät aitoa puulankkua, alkuperäisen puun väriset, lakka vain päällä, seinät täynnä kaiken maailman tilpehööriä, ikkunoissa suurilla päivänkakkaroilla koristellut verhot, värikkäät lakanat, tummaa, korkea lipasto peittää yhden seinän (ikkunaa lukuunottamatta).
Mattonikin on yleensä värikäs, joko kirjava tai kirjava ja kuviollinen.

Äidin luona taas kaksi seinää valkoisia, loput harmaita. Yritän parhaani mukaan ruoda punaisilla verhoilla ja matolla huoneeseen eloa, oranssiin taittavilla puukaapeillakin saa seiniä kivasti piiloon. Ja tietenkin tämä on asutun näköinen, pöydät täynnä tavaraa (myös parit roskat, hups)
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
706
Reaktioarvo
811
ehkä ne lakanat kannattaa säilyttää seinillä!
ja en ymmärrä minäkään. sitten "remontoidaan" maalaamalla kaikki valkeaksi.

Lakanat pysyy seinillä ku en mä jaksa niitä viikata ja toinen ei sitä saa tehdä!

Meidän taloyhtiöllä on ilmeisesti tää kiva mahdollisuus maalata itse seinät mutta värivaihtoehdot on niinkin boheemit kuin vaaleanharmaa ja vaaleansininen :)) onneksi on terraariot ja tummat kalusteet. Ja kiva lattia, se pelastaa paljon.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Lakanat pysyy seinillä ku en mä jaksa niitä viikata ja toinen ei sitä saa tehdä!

Meidän taloyhtiöllä on ilmeisesti tää kiva mahdollisuus maalata itse seinät mutta värivaihtoehdot on niinkin boheemit kuin vaaleanharmaa ja vaaleansininen :)) onneksi on terraariot ja tummat kalusteet. Ja kiva lattia, se pelastaa paljon.
No jo on värit! Miten tuollaisia uskaltaa edes kuvitella!
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Lakanat pysyy seinillä ku en mä jaksa niitä viikata ja toinen ei sitä saa tehdä!

Meidän taloyhtiöllä on ilmeisesti tää kiva mahdollisuus maalata itse seinät mutta värivaihtoehdot on niinkin boheemit kuin vaaleanharmaa ja vaaleansininen :)) onneksi on terraariot ja tummat kalusteet. Ja kiva lattia, se pelastaa paljon.
mitä on terraarioissa?
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Siis tämä!
Vihaan sitä, kun niissä "huvila ja huussi" -ohjelmissa pistetään upeat kuusilankkuseinät valkoisiksi, katto valkoiseksi, lattia valkoiseksi, kaikki kalusteet valkeaksi. Ehkä yksi viherkasvi erottuu lumipyryn seasta. En kyllä yhtään ymmärrä, miksi mökki ei saisi näyttää mökiltä.

Tämä sama pätee myös asuntoihin ja muihin taloihin. Pistetään kaikki valkoiseksi, koska puhdas/raikas/muuta selittelyä.
Isän luona huoneeni seinät aitoa puulankkua, alkuperäisen puun väriset, lakka vain päällä, seinät täynnä kaiken maailman tilpehööriä, ikkunoissa suurilla päivänkakkaroilla koristellut verhot, värikkäät lakanat, tummaa, korkea lipasto peittää yhden seinän (ikkunaa lukuunottamatta).
Mattonikin on yleensä värikäs, joko kirjava tai kirjava ja kuviollinen.

Äidin luona taas kaksi seinää valkoisia, loput harmaita. Yritän parhaani mukaan ruoda punaisilla verhoilla ja matolla huoneeseen eloa, oranssiin taittavilla puukaapeillakin saa seiniä kivasti piiloon. Ja tietenkin tämä on asutun näköinen, pöydät täynnä tavaraa (myös parit roskat, hups)
hyi hyi, roskia pöydillä :mad:
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Enimmäkseen käärmeitä, sit gekkoja, hämähäkkejä ja sammakko. Ja ötököitä, kotilo ja hamsteri mutta niiden asumukset ei kyllä sisustusta kaunista :'D
eläintarha, maksaisin että pääsisi katsomaan :D
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
600
Reaktioarvo
655
Siitä tietää että oon helevetin väsyny, ku luin otsikon ja luulin et siinä puhuttiin sisaruksista :::D ja sit avaan kesun ja täällä puhutaan sisustuksesta ja oon ihan et mit vit nyt ei kyl otsikko vastaa yhtään sisältöä xd
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
katso liitettä 5223
Itsehän voisin ihan helposti asua tälläisessä talossa, tykkään siitä D:
Mä en uskaltaisi asua tällaisessa kodissa. Se näyttää just joltain näyte kodilta missä ei saa olla rennosti ja huoleton ettei mikään mene pilalle. Muutenkin tykkään että koti näyttää asutulta
 
Ylös Pohja