Syvälliset Jos voisitte muuttaa luonteessanne tai muussa persoonassanne jotain, mitä muuttaisitte?

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Haluaisin olla rohkeampi, mutta en liian rohkea. En haluaisi kuitenkaan olla sellainen, että piipitän opettajalle vastaukset pienellä äänellä ja ryntäilen luokasta ulos. D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Haluaisin olla rohkeampi, mutta en liian rohkea. En haluaisi kuitenkaan olla sellainen, että piipitän opettajalle vastaukset pienellä äänellä ja ryntäilen luokasta ulos. D:
Ai kesken tunninko vaan ryntäilet ulos luokasta? D: Et kai sentään
Ja tuskin sun piipitys haittaa, aika moni puhuu tosi hiljaisella äänellä
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Oikeastaan joskus lähden luokasta sanomatta mitään kesken tehtävien teon, mutta ehkei se ole niin paha. D:
Tuskin kukaan välittää siitä et lähetkö vai et, meillä ainaki jotkut saattaa yhtäkkiä lähteä luokasta
Toki yks tekee aina silleen et se menee "vessaan" ja on siellä puolet tunnista :')
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Sori jos tästä tulee hirveä vuodatus, mutta... olis ihan superihanaa, jos osaisin luoda ihmissuhteita helposti. Tiiän, että monesti ihmiset pitää yleensä miuta mukavana ja sitten jos kerron, että oon kärsinyt todella paljon yksinäisyydestä, niin suurin osa on ihmeissään. Se suoraan sanoen vituttaa, kun tiiän pystyväni olemaan tosi hyvä ystävä, mutta sitten en pääse käyttämään niitä kykyjäni juuri ollenkaan. Aloitin viime syksynä uudet opinnot ja yritin ihan todella löytää opiskelukavereita, mutta koronarajoitukset tuli niin äkkiä että tutustuminen jäi aika ohueksi. Toinen kiva juttu olisi, etten olisi masentunut. Näillä tulisi varmaan jo aika paljon kivempaa :)
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Ehdottomasti kyllä herkkyyden D: Oon niin aistiyliherkkä kuin yliherkkä muutenkin. Miun on tosi vaikee erottaa sitä, sanooko joku asian x ilkeyttään vai ei. Otan helposti kaikki kommentit itteeni vaikkei ne ois pahalla tarkotettukaan, ja aattelen asioita jotenkin liian syvällisesti. Sit kans oon temperamenttinen - kavereille ja esim. koulussa näyttäydyn kilttinä enkelinä, mutta kotona tulee räjähdeltyä. Ja oon aivan liian kiltti, miun pitäs puolustaa itteeni enemmän. Nykyään kyllä teen sitä onneks ja oon oppinu siihen aika hyvin, mutta auta armias miten asia oli ennen... edelleen siinä on hieman vaikeuksia, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa.

Eli liiallinen kiltteys, yliherkkyys ja melko huono kyky säädellä käyttäytymistä kun suututtaa
 

Mymmeli

Uusi
Liittynyt
22.4.2021
Viestejä
23
Reaktioarvo
23
Ahdistumisen tunne on kyllä kamala :(
Ootko koittanu päästä eroon siitä?
Joo, oon löytäny keinoja joilla helpottaa tai ennaltaehkäistä niitä tunteita. Kuitenkaan aina ne keinot ei auta niin hyvin tai se ahdistuksen tunne saa vallan. Mutta kokonaisuudessaan sanoisin, että osaan elää jo asian kanssa sillain ettei se vaikka vaikuta arjessa samalla tavalla kuin ennen:)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Joo, oon löytäny keinoja joilla helpottaa tai ennaltaehkäistä niitä tunteita. Kuitenkaan aina ne keinot ei auta niin hyvin tai se ahdistuksen tunne saa vallan. Mutta kokonaisuudessaan sanoisin, että osaan elää jo asian kanssa sillain ettei se vaikka vaikuta arjessa samalla tavalla kuin ennen:)
No se on kiva kuulla! :) Löytäispä itekki jonku kivan keinon millä sais ees helpotettua ahistuskohtauksia :')
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,449
Reaktioarvo
2,338
Listaanpa tähän muutamia asioita, jotka haluaisin muuttaa:
- Pidempi keskittymiskyky (tämänkin pienen kirjoitushetken aikana keskittyminen herpaantui väh. 5 kertaa)
- Enemmän luottamusta omaan arviointikykyyn tosipaikan tullen
- Vähemmän kateellinen muiden saavutuksista yms.
- Pitkäpinnaisempi
- Haluaisin olla varmempi sosiaalisissa tilanteissa
- Tuomitsevuus (tuomitsen ihmiset pienistäkin asioista heti)
- Over all enemmän itseluottamusta
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Tai niinku kyllähän itseä voi muuttaa, mut aina se ei vaan se muutos oo sellanen ns. "luonteva" tai niinku et se voi olla semmosta vähän enemmän esittämistä että sää esim. käyttäydyt tietyllä tavalla jossain vaikka konfliktitilanteessa vaikka sit oikiasti jos antasit sun ööö alkuperäisen luonteen päättää nii käyttäytysitki ihan toisella tavalla.

Ja siis ulkonäköähän voi muuttaa nykyään aika helpostikki mutta siis

Emt tajusiko kukaan et mitä ajan takaa, mutta sanokaa vaan et mitä haluaisitte muuttaa itessänne xd
oikeesti mä halusin vaan olla utelias
 

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Varmaan sen että pystyisin keskittymään asioihin enemmän ja olla kärsivällisempi, sanon myös helposti asioita joita en oikeasti tarkoita ja toisinaan saan myös äkkipikaisia tunnepurkauksia
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,587
Reaktioarvo
6,495
Varmaan sen että pystyisin keskittymään asioihin enemmän ja olla kärsivällisempi, sanon myös helposti asioita joita en oikeasti tarkoita ja toisinaan saan myös äkkipikaisia tunnepurkauksia
👍🏻
Mulla on kans noi äkilliset tunnepurkaukset D:
 
Ylös Pohja