Mielenterveys Jotenki sattuu se mitä kävi mun eksän kanssa (r-juttu) ja samaan aikaan tuntuu et se on jo päässy siitä ihan yli

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
253
Tai siis joskus tillitin tänne siitä ku mun eksä raiskas mut ja kyselin siitä et oliks se oikeesti sitä jne. (ku olin sanonu et meijän pitäs lopettaa ja yrittäny kääntyy pois toisesta ja toinen kääntäny väkisin takas itteensä päin ja jatkanu ja ite tietty jäätyny ku olin selittäny sille et mun on muutenki vaikee sanoo ei ja sit se lässytti sitä et ei haluu koskan pakottaa mua mihinkään mut sit ku sanon ei nii se ei riittänykää). Se oli vaan kuulemma niin kännissä et ei muista mitään ja et ei oikeesti haluis satuttaa mua jnejne. Mut samaan aikaan mä oon se joka kärsii niist kauheista flashbackeistä eikä tiiä miten mennä eteen päin.

Aina välil pystyn unohtaa ton hetkittäin mut sit jotkut asiat triggeröi sitä.. Esim. se ku se sano mulle et hän ei uskalla enää ikinä juoda koska pelkää et jotain tommost käy mut nyt ku se hengaa sen uusien kaverien kaa nii se jatkuvasti selittää et mitä kaikkee ne on juonu ja mihin ne on menos firman piikkiin jne.

Sori saattaa tulla tosi sekavaa tekstii ku oli vaan pakko lääkitä tota kamalaa oloo alkoholilla.. Tuntuu et toisen on niin helppo mennä eteenpäin ilman mua samalla ku mä kärsin edelleenki niist traumoista mitä se mulle aiheutti...
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
253
Mul on täs viel muutama vuos aikaa tehä rikosilmotuski kyllä mut niinku uskoisko kukaan mua. Mul on siit illasta jotain todistusaineistoa, mm. se et ku oon seuraavana päivänä hakenu JE-pillerin ja sit seuraavana yönä flipannu uusiks nii et eksä soittanu hätäkeskuskeseen ku se ei jaksanu mun flippailuu mut lopettanu heti ku mä sanoin et kerron niille et se raiskas mut jos se ei lopeta. Ja niinku olin yöl tekstannu vessas mun kaverille outoi juttui ihan sekavana sun muuta.

Ja oon asiast puhunu mun siskolle mut siitkää keskustelust ei oo todistusaineistoo muuta ku et mun sisko ties siitä et oon kertonu sille pari kk sen tapahtuneen sisällä. Ja sit mul on jotain nauhotettui puheluit mun eksän välil siit ku keskusteltiin asiasta mut en tiiä oliks se laitonta nauhottaa yksitysipuheluu ja sit antaa eteenpäin esim poliiseille. Ja sit jotain wappiviestei mis sivutaan aihetta...
 
Ylös Pohja