- Reaktioarvo
- 5,487
Chokereita käytän paljon, ja korviksia myös. Korvikset on tosin yleensä aina ne samat hopeiset korpinkallokorvikset, koska ne sopii kaikkeen ja tykkään niistä.
Mulla on aina semmonen ankkuri kaulakoru ja melkein päivittäin kultaset norsukorvikset ja sit usein muitaki korujaChokereita käytän paljon, ja korviksia myös. Korvikset on tosin yleensä aina ne samat hopeiset korpinkallokorvikset, koska ne sopii kaikkeen ja tykkään niistä.
Päivitänpä tätä: 2 nomination korua aina oikeassa kädessä, vasemmassa kädessä semmonen aktiivisuus kello (sellanen joka näyttää kellon kanssa esim askeleet yms) se on haalean vaaleenpunanen, vasemman käden etusormessa on aina tietty sormus ja joskus käytän muitakin, kaulakoruja en silleen oikeen käytä enää kauheesta, ensimmäisissä korvareissä oon nyt tykännyt käyttää erilaisia renkaita (en mitään kauheen isoja) ja sit toisis korvareis on sellaset harjotus korvakorut jotka on timantitKorvakorut on aina, tällä hetkellä on valkoiset helmet. Kaulassa käytän aina rippiristiä ja käsikoruina käytän aina 2 nomination korua (toinen in täynnä, toinen ei vielä) ja nyt oon ruvennut käyttämään sormuksia joten melkeinpä joka päivä käytän myös niitä.
Hei, noillahan on kerrassaan aivan upean näköisiä korviksia! Enpäs ollut tuollaiseen aiemmin törmännyt. :DSöpös korvakorut, etenkin isot, on myös aina säväyttävää ja persoonallisuutta uhkuvaa plussaa, omistan parit hauskan väriset ja kivan keväiset vanerikorvikset (linkkiä kauppaan jos joku haluaa vilkaista: https://crazygrannydesigns.com/ ).
Eikös olekin? Kiva että muutkin tykkää :DHei, noillahan on kerrassaan aivan upean näköisiä korviksia! Enpäs ollut tuollaiseen aiemmin törmännyt. :D