Hurja käytättekö päihteittä

aarre

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
63
Reaktioarvo
48
alkoholia noin kerran kuussa. tupakan ja sähkötupakan oon lopettanut.
 

HUISKELIINI

Kuningatar
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
517
Reaktioarvo
349
Poltan tupakkaa säännöllisesti ja alkoholia noin kerran kahteen kuukauteen.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Tupakkaa, jos tarjotaan, eli harvoin. Alkoholia ehkä kerran/pari kertaa vuodessa tölkillisen/pullollisen siideriä
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,691
kyllä, oon riippuvainen ja käyttänyt lähes päivittäin erilaisia huumausaineita iv kuus vuotta, enemmän ja vähemmän seitsemän. alussa käytin melkein mitä tahansa, yleensä piriä, subutexia, bentsoja ja mdpv:tä. lopulta halu sekoittaa päätä väheni ja käytin opiaatteja vain pysyäkseni terveenä, en siis päihtynyt niistä. aika harvoin olen oikeasti sekaisin enää, ei hirveesti houkuta kontrollin menetys. nyt yritän lopettaa kokonaan. poltan tupakkaa myös parin askin verrattavan määrän päivässä. ennen join alkoholia reippaasti, nykyään vain max. yhden lonkeron päivässä tavan vuoksi. sokeri koukusta yritän myös päästä eroon.

ei vitussa kannata. helvettiä tällänen elämä.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Aikoinaan poltin tupakkaa ja join alkoholia. Lopetin kummatkin viime vuoden syyskuussa ja en kadu yhtään. Tää oli sitä aikaa kun olin vielä vanhassa firmassa ja usein oltiin työkavereiden kanssa juomassa yms.
 

Bones99

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
290
Reaktioarvo
230
Tupakkaa poltan ja alkoholia olen pyrkinyt vähentämään siten, että vain viikonloppuisin juon.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Ennen käytin alkoholia ja olin satunnainen bilepolttaja (helvetin tyhmää, tiedän), mutta nykyään en juo alkoholia enkä polta. Kesällä saatan juoda yhden kaljan tai siiderin ja se siitä. Kahvia ja suklaata kyllä menee aika paljon ja kai nekin on päihteitä :D
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
914
Reaktioarvo
694
Alkoholia joskus. Nyt ei oo tullu sitäkään hirveästi juotua kun ei oo ollu mitään illanistujaisia ja baareihin ei pääse.
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
alkoholia vaihtelevasti. Viimeks kyl ennen joulua, ku olin viettämässä pikkujouluja, et en nyt kovin usein.
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Alkoholia liikaa, sähköröökiä päivittäin. Satunnaisesti muita päihteitä, mutta ei ne oikein enää kiinnosta, koska lempipäihteistä tulee niin kauheat jälkiolot ja muutenkaan ei vaan kauheasti huvita. Alkoholiakin yritän vähentää, mutta en voi sanoa että kovin hyvällä menestyksellä vielä.
 

Nairne

Shagger
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
162
Reaktioarvo
293
Aiemmin join alkoholia silloin tällöin, mutta en enää koska SSRI lääkkeet :D ja kauan sitten kokeilin (äläkää te) kannabista. Nykyään vihaan ja ällöksyn kannibiksen tuoksua, koska sitä poltetaan kaikkialla täällä :/ haistan sen omassa rappukäytävässä, kadulla kun joku kävelee ohi, puistossa, jonkun vaatteista kun hälle puhuu.
 

Dalai_Mama

Uusi
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
65
Reaktioarvo
115
Alkoholia silloin tällöin. Koronan vuoksi paljon harvemmin kuin vuosi sitten, sillä join yleensä kavereiden kanssa illanistujaisissa tai baarissa. Kaipaan yökerhojen tanssilattioita, siitä on yli vuosi kun oon viimeksi ollut missään :(
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
30,429
Reaktioarvo
2,891
[X] kyllä
[] ei

Alkoholia kohtuudella ja tupakkaa ei voi edes laskea koska se tapahtuu vaan lähinnä kännissä mutta ei edes joka kerta vaan semi harvoin.
 
Ylös Pohja