Hurja käytättekö päihteittä

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Alkoholia vaihtelevasti. Välillä voi mennä kuukausia ilman, joinakin kausina juon monta kertaa viikossa ihan liikaa kerralla (etenkin täs viime aikoina), joskus jotain siltä väliltä. Noi ovat aika vahvasti kytköksissä ahmintahäiriöön, jos jatkuvasti ylensyön niin on pienempi tarve muille nautintoaineille ja toisin päin. Aivot ovat aina vaatimassa dopamiinia, ja... näin.

Kofeiinia eri muodoissa menee kans enemmän kuin ehkä olis suotavaa :D Tupakkaa taas en oo koskaan uskaltanut testata, kun tykkään sen tuoksusta niin kovin. Tuntuu että jäisin koukkuun aika satasella jos joskus tulis kokeiltua, mulla on näidenkin kanssa ihan tarpeeksi vaikeuksia.
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Alkoholia kohtuudella (tarkottaa pari siideriä/olutta perjantaisin ja lauantaisin)
Tupakkaa silloin tällöin, en polta vakituisesti.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En käytä, enkä ikinä ole käyttänyt. Ja tuskin myöskään aionkaan (ainakaan lähiaikoina).
 

titi-uuh

"jee"
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
237
Reaktioarvo
401
[X] kyllä
[] ei

Alkoholia juon nykyään harvoin, laittomuuksia teen vielä harvemmin. Tällä hetkellä käytän oikeastaan lähinnä kahvia. Streitti meno, koska tää helmikuuahistus vaan pahenee päihteillä.
 

Ruu

Harjoittelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
6
Reaktioarvo
2
poltan tupakkaa päivittäin, alkoa max kerran kuussa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
[X] kyllä
[] Ei
Alkoholia ja tupakkaa, yksin harvemmin juon muuta kuin saunaolutta ja väkevistä juomista koitan pysyä erossa kun ne ei tunnu enää itselle sopivan. Tupakkaa menee enää vain se n.5kpl päivässä verrattuna vuodentakaiseen aski päivässä rytmiin jota oli jatkunut useita vuosia. Ja jos kofeiinituotteet lasketaan mukaan niin päivittäin runsaasti.
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Juon, mutta aika vähän kerralla enkä oo ees ollu kunnolla kännissä koskaan. Nyt en oo pariin kuukauteen juonu ollenkaa ku ei oikei voi mennä mihinkää eikä sit yksin kotona huvita

Muut päihteet on mulle ehdoton nounou. En ees pystyis polttaa ku jo pieni määrä savua (jos joku vaikka polttaa muutaman metrin päässä) saa mut yskimään keuhkot pihalle
 

limakissa

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Alkoholia juon harvoin enkä humalaan asti.

Käytän kokillaanauutetta sisältävää yskänlääkettä päihtymiseen. En saa siitä voimakasta euforiaa, mutta olo on vaihdellen mukavan rauhallinen sekä levoton. Käyttö ei ole päivittäistä tai aina edes viikoittaista, otan silloin kun ahdistaa tai haluan pitää hauskaa. Ostin nuo itelleni pelkästään ”huumekäyttöön” enkä aio tulevaisuudessa siirtyä vahvimpiin aineisiin.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Alkoholia, nykyään tosin aika harvoin kun ei baareihin viitsi mennä. Muutaman saatan ottaa kotona puolison kaa.

Ennen poltin tupakkaa, sit vähensin sitäkin sellaiseen satunnaiseen joskus oluen kanssa -polttamiseen, ja nyt en oo polttanut aikoihin.

Pilveä poltin kun sitä oli eksän kautta saatavilla. Sitä tykkäsin polttaa erityisesti yksin, oli kiva vaan hihitellä yksinään tv-ohjelmille ja miettiä kaikkea kummaa. Sitäkään en oo tehnyt vuosiin, sen jälkeen kun erottiin kun en oo halunnut itse etsiä mistä sitä saisi. Mutta olis kyllä kiva pitkästä aikaa kokeilla!

Sokeriin oon täysin koukussa :<
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
join humalahakusesti yhdessä vaiheessa jopa muutaman kerran viikossa. tiedän itsestä sen että jään helposti koukkuun asioihin niin nyt oon alkoholin käyttöä vähentänyt. juon ehkä pari kertaa kuukaudessa, viimeksi penkkareiden jatkoilla olin humalassa, sitä ennen uutenavuotena.
tupakkaa en nykyään polta usein, joskus pummin ihmisiltä kun oon kännissä :DD
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
päihteet on aika lailla jäänyt jostain syystä. juonut oon viimeks vuosi sitte ja tupakkaan en oo vissii kahteen vuoteen koskenut D: pari kertaa oon kokeillu kannabistakin, mut siitäki on jo yli kaks vuotta

jotenki ny ku baarit on kiinni eikä oo nähty kavereiden kanssa ryybs tarkotuksella ni ei oo tullu juotua ollenkaan D: mut jos verrataan siihen aikaan ku baarit oli auki ni nojaa, vissii muutaman kerran vuodessa tuli juotua - eli ei melkein mitään eroa entiseen :D
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Jään herkästi koukkuun kaikkeen, joten olen aina pyrkinyt välttämään päihteitä. Alkoholia saatan juoda 1-2 annosta pari kertaa vuodessa, mutta en humalanhakuisesti.

Jos sokeri ja kofeiini lasketaan päihteiksi niin niitä käytän ja niistä olen myös aivan armottoman riippuvainen.
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
alkoholia joskus ja sillon ku käytän nii ei mee överiks koskaa. nyt alkaa olla kaks kuukautta siit ku on viimeks tullu juotua, mut ens viikolla varmaa tulee juotuu ku wappujutskat on alkanu täs ja ainaki sitseille ois tarkotus osallistuu
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
En, ei paljoo kiinnosta. Mulla on koko teini-iän ollu sellasii lääkkeitä, joiden kaa ei voi käyttää alkoholia ja muutenkin oon saanu nähä lähipiiris miten pahasti päihteet voi saada ihmisen sekasin, eli ei noi päihteet oikein innosta.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
En. En ole kokeillut, enkä varmaan tule kokeilemaankaan.
 
Ylös Pohja