Käyttääkö kukaan teistä Wattpadia?

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
Varmaan vieläkin löytyy mun pääkäyttäjä jolle tuli kirjottettua vitsillä kaikkea tyhmää paskaa, muun muassa eräs hieno kertomus Röllistä, mutta ei siitä sen enempää, käyttäjän nimeä en tule kertomaan ikinä, ainakaan täällä. Lisäks siellä taitaa olla jotain muita trollailukäyttäjiä ainakin pari.
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Kirjoitan kaikenlaista tosin erittäin huonolla aktiivisuudella ja harvemmin luen. En osaa ollenkaan käyttää hakuominaisuutta mikä haittaa lukemista...
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En. Vissiin joku harrastelevien kirjoittajien sivusto? Mielenkiintoiselta tosin kuulostaa. 🤔
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Pari vuotta sitten luin sieltä fanficcejä ja muutama ihan hyväkin löytyi, mutta sitten oli niitä joista sain jonkin asteiset traumat ja poistin sen. :D En ymmärrä mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka kykenee oikeista ihmisistä kirjoittamaan sellasta settiä. Hämmentävää.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
Kirjoitan ja luen, tällä hetkellä kirjoitan yhtä tarinaa, joka on sivutarina päätarinastani. Jos kiinnostaa vilkaista, mun käyttäjä on liljakukkia sielläkin :D Kirjoitan lähinnä romantiikkaa, bxb ja gxb tarinaa löytyy <3 kirjoittaminen on parasta, ja unelmana ois joskus julkaista oma kirja.
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
Edelleen lueskelen jotai stoorei ja on mulla semmone 6v vanha käyttäjäki. Tägit ja TW:t saa lukee kyl hemmetin tarkkaan enkä enää ikinä lukis oikeista ihmisistä kirjotettui juttui niinku yläasteel :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
En lue siellä koskaan mitään, mutta käytän sitä omien kirjoituksieni arkistona ja jokusen novellin oon julkaissutkin
 
Ylös Pohja