Käyttäjänimesi tarina:

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
Kerro käyttäjänimesi tarina. Mikä sai sut valitsemaan käyttäjänimesi?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,119
Reaktioarvo
886
Valitsin käyttäjänimekseni xanor, koska se on mieltä rauhoittava lääke.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Mulla on vanha sähköpostitunnus cieliblu eli siniset taivaat italiaksi ja siitä sen aikoinaan otin nikiksi Demiin, mutta siis vaan etuosan. Kaikki mahdolliset tunnukset oli jo varattu, joten oli pakko väännellä kaikkea mahdollista ja eri sanoja, jotta sain rekisteröityä osoitteen.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Pidin aikoinani Lemmikki.se-sivustolla (jota ei siis enää ole) virtuaalilemmikkikenneliä, jonka tunnusmerkkinä oli nimetä kennelelukoita mahdollisimman erikoisilla/oudoilla/hauskoilla/jne. nimillä. Nimesin hyvin vuoksi yhden omistamani pörröisen koiran Peruukkitelineeksi. Nimi huvitti minua, joten valitsin sen nimimerkikseni myöhemmin Demissä ja nyt tietysti täällä. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
katoin äidin kanssa kymppitonnia ja cristal snow sanoo aina ekana niille kilpailijoille jotain hassua. noh, yhdessä jaksossa hän sano niille "-- persikkapyllykkäni" ja mietin, et ok toi ois hyvä nimimerkki joskus jonnekin :D

en halunnu enää samaa nimeä ku demissä, ja mietin legit pääni puhki et minkä ihmeen nimen keksin. sitten se iski muhun ku salama kirkkaalta taivaalta ja nyt oon persikkapyllykkä D:
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Mun käyttikset eri paikoissa on oikeestaan jonkin sortin muunnoksia mun vanhasta demitunnuksesta, koska se kasvoi mulle niin omaksi, mutta en halua sitä enää kuitenkaan käyttää. Se on käynyt läpi kyllä jo niin monta askelta että ei ihan heti nää sitä yhteyttä :D
 

tikkuihminen

Blöt
Liittynyt
9.2.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
138
Olin jotain 11-vuotias ja luin kirjan nimeltä Tulitikkuihmisiä ja ihastuin siihen, yritin laittaa nimeksi tulitikkuihminen mutta se oli demiin liian pitkä, joten siitä tuli tikkuihminen. Onneksi se oli liian pitkä, on tikkuihminen sentään vähän parempi kuin tulitikkuihminen :D
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
En muista oliko irvikissa varattuvai mitä mutta siitä tuli tuo tupla wee.
Ja nimi siis siitä kun tykkän yleensä just tommosista hahmoista kuten totoron kissa bussi ja avatarin appa.
Lisäksi en osaa hymyilla nornaalisti joten se on semmoista irvistelyä ja tykkään kissoista.
Ainiin ja aiempi nikkini oli mielestäni liian pitkä ja hankalajoten tää on sopivan lyhyt
 
Viimeksi muokattu:

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Tulee omasta soturikissahahmost jonka keksin jossain kohtaa :D. Vaikutti paremmalta ku mun senaikane entine nimimerrki Siniturkki, mikä tuli siit et luin sillon sinitähden tarina (kai se oli se nimi) nimistä kirjaa, ja olin vielä alkuvaiheessa kirjas jote erehykses pistin siniturkki enkä sinitähti joten vaihoin Syksysydämeen.
Ja jatkoin demistä tänne samalla nimimerkillä, vaik oon kyl aatellu sen vaihtamist välil
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
860
Reaktioarvo
1,558
Mun isosiskolla oli tän niminen käyttäjä aikoinaan Stardoll-pelissä jos joku sen muistaa :DD. Sit varastin tän käyttäjänimen itselleni omiin peleihin ja profiileihin.
 

Jorgos777

nörtti
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
13
Reaktioarvo
14
Alunperin tämä oli mun Youtube-kanavan nimi aikoinaan. Tein joskus 12-vuotiaana Minecraft-videoita.

Ja siis Jorgos tulee mun oikeasta nimestä, ja 777 koska halusin jonkun numerosarjan siihen perään.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,137
Reaktioarvo
1,047
Koska en tykkää pitsasta, ainakaan hirveesi. Tuntuu et kaikki haluu pitsaa ja ihan sama missä oot kavereiden kaa niin "mennäänkö pitsalle", "olispa pitsaa", "pitsa on mun lempiruoka" ja jotain "voisin syödä pitsaa joka päivä". Se ei ees maistu hirveen hyvälle. Oon jotenkin omalla tapaa kyllästyny hypetykseen.

Kuvittele jos kaikki puhuis perunamuusista koko aika ja aina ehottais ruoaks muusia. Kyllä siihe kyllästyy, varsinkin kun se ei ole edes niin hyvää.

Toivottavasti kukaan ei vihaa mua tän takia.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pelasin yhtä peliä jossa oli aika paljon ammennettu tällaisista mytologian hahmoista, niin siitä Kerberos. Suoraan sanottuna en ees pidä tästä nickistä paljoakaan, mutta ei mulla ole oikein mitään muutakaan tullut mieleen. Oon yleensäkin huono keksimään nimimerkkejä eikä mulla ole koskaan ollut mitään "vakinickiä".
 
Ylös Pohja