Käyttäjänimesi tarina:

Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
53
Reaktioarvo
119
no siis mun yks kolmesta nimestä on Lilja, joten lisäsin vaan perään kukkia koska liljathan on kukkia :D koska halusin jotain erilaista mitä demissä, muutin viimeisen kirjaimen isoksi Aaksi :)
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
On kaksi asiaa mistä pidän ylitse kaiken, tanssi ja apinat. Sitten yhdistin ne niin että olen tanssiva apina, mutta sen voi myös tulkita tanssi vapina
Aina demissä (ja nyt täällä) kun oon nähnyt sun nimimerkin mietin et kumpi se on. Onneks sain siihen vastauksen koska se häiritsi kun en tiennyt kumpi se on :D
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Alussa demiin liittyessäni kaikki loistavat nimet oli varattu. Meikä oli musta hyvä sana, vaan ilmesty siihen kun mä oon vaan mä. Innostuin kun nimi oli niin yksinkertainen, helppo lausua. (Muttei taivuttaa, hehe) Myöhemmin vaihtaessani sitä useampaan kertaan mua sanottiin yhä Meikävaaksi. Oikeastaan mä pidän mun nimestäni, se on yksinkertane ja lämmin.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Emt en ensi meinannu taas muistaa mikä se nimi olikaa mut kai se tuli siitä ku juteltiin just kaverin kans derbeistä :D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Mietin monii nimii ja keksi ihan sikana päättää. Yritin keksii jotain kaunista ja kivaa nimee ja lopulta päädyin tähän. D:
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
no mulla oikeestaan kun yritin keksii nimee olin vaa en keksi.
joten sit joku tuli häiritseen ja olin kirjottanu siihen keksi :D sit mietin et oikeestaan tykkään kukista ja lisäsin sen vaan perään
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
mielikuvitus ei vaa riittänyt luovempaan nimeen :--D olihan miulla demissä toisen niminen käyttäjä, mutta se nimi oli taas niin outo että en mie sitä ois voinut laittaa.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,143
Reaktioarvo
5,464
Halusin jonkun kivan latinankielisen nimen, sitten käänsin sanoja latinaksi google-kääntäjällä niin kauan kunnes löysin miellyttävän!

Keksin tämän Demiä varten, tänne liittyessä olisin varmaan saanut coolimmankin nimen mutta mitä sitä turhaan vaihtamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Itseäni kutsuttiin joskus vahingossa Mursuksi netissä (nimet sekaantui). Tästä sitte lähti se idea, kun jokin nikki Demiin piti keksiä. Olin jo valmiiksi alkanut muutamaan paikkaan kutsumaan itseäni Mursuilijaksi.
Ja nyt tietysti sitten sama täällä käytössä. Enää en käytä Mursuilijaa muuten, sillä se kuuluu ainoastaan tänne :))
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Itseäni kutsuttiin joskus vahingossa Mursuksi netissä (nimet sekaantui). Tästä sitte lähti se idea, kun jokin nikki Demiin piti keksiä. Olin jo valmiiksi alkanut muutamaan paikkaan kutsumaan itseäni Mursuilijaksi.
Ja nyt tietysti sitten sama täällä käytössä. Enää en käytä Mursuilijaa muuten, sillä se kuuluu ainoastaan tänne :))
Demi_Päivi tunnistettu.
 
Liittynyt
20.4.2021
Viestejä
21
Reaktioarvo
8
Tein demiin käyttäjää enkä keksiny mitää mielikuvituksellista :D Pelkkä "nimetön" oli varattu joten laitoin sitte nuita alaviivoja.
 

kori

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
113
Reaktioarvo
166
Kerroin demisäkin monta kertaa tän tarinan :D Mutta siis: olin tetissä viimeistä päivää ja piti keksiä nimimerkki ja lattialla oli roskakori joten nickiksi tuli siis kori. Tein siis nimimerkin demi.fin (r.i.p)
 
Ylös Pohja