Käyttäjänimesi tarina:

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Demiin (ja eräälle toiselle foorumille) valitsin tämän nimimerkin, koska se vaan tuli jostain mieleen. :D Jostain radiosta kuulin varmaan ensimmäisenä sanan "punaniska" ja lopuksi väänsin sen englanniksi "redneck" nimeksi. Numerot perässä syntyivät vain siksi, koska nimimerkki ilman numeroita oli jo käytetty. Täällä varasijassa kuten demissäkin numerot tulevat syntymäpäivästä.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
40
Reaktioarvo
62
Se tulee Taavi -nimisestä lastenohjelmasta, jossa yhdessä jaksossa oli apina, joka meni katolle eikä suostunu tuleen alas, ja sitten ne vaan huusi sille apinalle että "TUHMA APINA" ja sit vaan nikkiä demiin miettiessä se tuli mieleen :D
 

Emilia

Bonketi bonk
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
59
Reaktioarvo
91
En halunnut tulla täysin samalla nimellä kuin Demissä, joten valitsin Emilia:n.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Tää on vähän kaukaa haettu muunnos omasta nimestäni ja lisäksi kaupunki, jonka tiedän, koska osaan maailmankartan suurimmat kaupungit ulkoa. Samalla nickillä tosin pyörin demissäkin niin tällä mennään
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,954
Reaktioarvo
8,464
Tää on vähän kaukaa haettu muunnos omasta nimestäni ja lisäksi kaupunki, jonka tiedän, koska osaan maailmankartan suurimmat kaupungit ulkoa. Samalla nickillä tosin pyörin demissäkin niin tällä mennään
Osaat oikeasti? Ooh! Suomen suurimmat kaupungit, viisi isointa:
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Tää on vähän kaukaa haettu muunnos omasta nimestäni ja lisäksi kaupunki, jonka tiedän, koska osaan maailmankartan suurimmat kaupungit ulkoa. Samalla nickillä tosin pyörin demissäkin niin tällä mennään
Kerronpa tässä nyt: Yhdessä animessa on Mandalay-niminen hahmo. :D
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,445
Reaktioarvo
2,336
Aloha! Okei, se meni jotenkin näin:
Minä: Hei, onks sulla jotain ideaa mun uudeks nimimerkiks?
Sisko: Emmä tiiä, millasen sä haluut? Jotain sun nimestä vai jotain muuta? Alkaako isolla vai pienellä?
M: Jotain mun nimeen liittyvää ja pienellä.
S: No sitte vaikka annimetall? Siinä on niinkun sun nimestä osa, metalli, anime, ja "tall" koska oot pitkä.
M: Nice! Okei, kiitos!
Tosi hieno tarina, tiedän.

Joten nyt olen annimetal-death! (heheah, niinkuin Babymetal death, hahehheahea)
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Ostin parivuotta sitten Virosta pinkin ison hupparin ja kun mietin demiin käyttäjänimeä uudelle tilille näin kaapissa sen hupparin joten siitä sitten keksin sen. Se oli myös jonkin aikaa mun lempihuppari.
 

Iguessimhuman

Kokenut
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
120
Reaktioarvo
100
Identiteettikriisi ja laaja pohdiskelu siitä, että kuka minä loppujen lopuksi olen.
Aattelin Demiin rekisteröityessäni, että uskoakseni olen ihminen, muuta en tiedä, joten nimimerkiksi tuli, että I guess i'm human, koska sen verran osaan itsestäni sanoa.
Ja oon ihan vitun salty, kun mulle joku joskus sanoi, että tää mun nimimerkki ei oo millään tavalla mietitty tai omaperäinen, vaan tasoa "Jokuvaan".
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Joo vastaan tähän aika myöhäsmuy siis mun nimimerkki tulee siitä ku oon amislainen ja kaikki jo varmaan tajus et oon amikses ton nimen perusteella halusin et se nimimerkki liittyy jotenkin muhun ja tän hetkiseen elämään
 

gooodtimes

Kokenut
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
102
Reaktioarvo
69
Silloin kun tein demikäyttäjää, en miettinyt paljoakaan minkä laitan nimeks :D Halusin vaan jonkun positiivisen käyttäjänimen! Multa on kans kysytty, että oonko matkinut muilta nimen, mutta siis en oo. En vaan siinä kohtaa aatellu, että joku muu on kans vähän samantapasella nimellä täällä :)
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Oon vähän myöhässä mutta! Mulla on yksi toinen nimimerkki käytössä, joka muistuttaa sanaa rovio (mutta on kuitenkin eri kielellä ja merkitykseltään eri), josta keksin että voisin ottaa nimimerkiksi rovio (koska halusin uuden deminikkini olevan myös suomeksi). mutta roviosta tuli liikaa mieleen se peliyritys joten päädyin lopulta noitarovioon! ja rakastan tätä nimimerkkiä lol
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
katoin äidin kanssa kymppitonnia ja cristal snow sanoo aina ekana niille kilpailijoille jotain hassua. noh, yhdessä jaksossa hän sano niille "-- persikkapyllykkäni" ja mietin, et ok toi ois hyvä nimimerkki joskus jonnekin :D

en halunnu enää samaa nimeä ku demissä, ja mietin legit pääni puhki et minkä ihmeen nimen keksin. sitten se iski muhun ku salama kirkkaalta taivaalta ja nyt oon persikkapyllykkä D:
pakahdun kiinnostuksesta tietää kuka olit demissä D:
EDIT: kappas se lukeekin heti profiilissa, olisi toki ensin voinut katsoa sinne D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mulla ei oo koskaan ollut mielikuvitusta tämmösten keksimiseen, valitsin vaan jonkun sanan joka tuli mieleen. Opiskelen suomen kieltä ja ilmeisesti aihe oli mielessä.
 

monanyymi

Uusi
Liittynyt
16.2.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
38
Minun vanhan, ehkä kuudennella luokalla tekemäni tekstin sivuhahmon nimi oli Mona. Olen itsekin enemmän vaan joku sivuhenkilö jonkun toisen elämässä, joten otin sen. Haluan myös olla netissä anonyymina, joten yhdistin Mona ja anonyymi - nimet.
 
Ylös Pohja