Käyttäjänimesi tarina:

Tumppetus

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
150
Reaktioarvo
144
Löin käteni näppäimistölle :D Jälkikäteen on kaduttanut, koska en ikinä meinaa muistaa tätä. En muuten tajua miksen muuttanut sitä kun liityin varasijaan.
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Koitin keksiä mahdollisimman stereotyyppisen trollinimen. Todella paska nimi näin pitkällä tähtäimellä ajatellen
 
Liittynyt
28.5.2022
Viestejä
10
Reaktioarvo
7
Rekisteröidyin demiin vuonna 2009 john lennonina, eikä mielikuvitukseni riitä keksimään uutta nimimerkkiä, joten tällä mennään. D:
 

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Sama käyttäjänimi mitä olen usemmassakin paikassa käyttänyt. Alunperin perustuu johonkin koulun kirjoitustehtävään keksittyyn tekaistuun nimimerkkiin ja jotenkin se sitten jäi päälle
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Rekisteröidyin demiin aikanaan puhtaasti rölläysmielessä, joten pieraisin pystymetsästä mahdollisimman geneerisen nettihäirikkönimen. Jälkikäteen vähän kadutti.
 

Birdy

Uusi
Liittynyt
22.4.2022
Viestejä
72
Reaktioarvo
43
Oma nickkini tulee samannimisestä laulajasta joka on suosikkini, liikuskelin jo aikoinaan samalla nimellä demissäkin, toki mulla oli muitakin käyttäjiä ku jo vuojesta 08 asti liikuin demissä eikä silloin kyseistä laulajaa vielä ollut, mutta vaihdoin sitten vakituisesti Birdyksi kun siihen ihastuin. :d
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Liittyi alueeseen jossa lapsena asuin, olen myös henkisesti itselleni aina kylän vanhin.
 

ananasklusteri

Harjoittelija
Liittynyt
11.8.2023
Viestejä
6
Reaktioarvo
2
Ananasklusteri on erään virkkaussilmukan nimi. Tykkään virkata, joten aattelin, et tää olis sopiva.
 
Liittynyt
27.6.2022
Viestejä
46
Reaktioarvo
19
olin demissä samalla nimimerkillä joskus herran vuonna 2014 ja tuntu ihan luonnolliselta käyttää täällä samaa. ei kyllä mitään muistikuvaa mistä tää tuli alunperin mieleen :D??
 

Yukiyafani95

🐾 Joka-aamuinen keittiöön tassuttelija 🐾
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
349
Reaktioarvo
517
Helppo vastaus: Yukiya on mun ikäinen sydämeni sulattanut söpöliini
 
Ylös Pohja