Teknologia Kannattaakohan enää aloittaa blogia?

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
422
Reaktioarvo
231
En haaveile mistään rahallisesta menestyksestä sen avulla, mutta olisihan se vähän typerää kirjoittaa, jos kukaan ei sitä koskaan lukisi.
 

pupupuskassa

pupu joka on puskassa
Liittynyt
28.4.2022
Viestejä
257
Reaktioarvo
296
mun mielestä omaks huviks voi tehhä mitä vaan, kirjottaa vaikka romaaneja tai maalata tauluja, joita ei koskaan kellekkään näytä
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
725
Itse tein blogin joskus talvella, mutta oon sinnekin kirjoittanut tasan kaksi postausta. Toki jos yrittäisin enemmän ja laittaisin vaikka instagramiin linkkiä niin joitain saattaisi kiinnostaa, mutta todellisuudessa on tuo blogikulttuuri tainnut vähän kupsahtaa D:

Rakastin kirjoittaa blogia joskus ja ois ihanaa jos se ois vielä niin iso juttu, että porukka oikeasti vielä lukisi ja kirjoittaisi. Nykyäänhän moni käyttää nimenomaan instagramia sellasena "blogina" ja oon sitä itsekin harkinnut, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä instaa semmosena paikkana.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,287
Reaktioarvo
849
En haaveile mistään rahallisesta menestyksestä sen avulla, mutta olisihan se vähän typerää kirjoittaa, jos kukaan ei sitä koskaan lukisi.
Ei oo yhtään typerää vaikkei kukaan lukisikaan ja ainahan sinne joku googlen botti eksyisi. Mutta ketä vaan itseä varten se on hyvä jos kirjoittaa, käy kanssa päiväkirjasta ja itsepohdiskelusta.
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
422
Reaktioarvo
231
Itse tein blogin joskus talvella, mutta oon sinnekin kirjoittanut tasan kaksi postausta. Toki jos yrittäisin enemmän ja laittaisin vaikka instagramiin linkkiä niin joitain saattaisi kiinnostaa, mutta todellisuudessa on tuo blogikulttuuri tainnut vähän kupsahtaa D:

Rakastin kirjoittaa blogia joskus ja ois ihanaa jos se ois vielä niin iso juttu, että porukka oikeasti vielä lukisi ja kirjoittaisi. Nykyäänhän moni käyttää nimenomaan instagramia sellasena "blogina" ja oon sitä itsekin harkinnut, mutta jotenkin en vaan osaa nähdä instaa semmosena paikkana.
Mä haaveilin blogin pitämisestä jo silloin 2010-2016, mutta silloin ei ollut itseluottamusta edes siihen. :-(
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
422
Reaktioarvo
231
jaa.. terapiaan? ei vaan, en sitte ossaa auttaa
Ei mulla tosiaan mitään terapiakelpoista asiaa oikein ole, vaan enemmänkin haluaisin jakaa arkeani. Mitä oon leiponut, missä käynyt, mitä oli tänään päällä ja niin pois päin!
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
955
Reaktioarvo
725
Mä haaveilin blogin pitämisestä jo silloin 2010-2016, mutta silloin ei ollut itseluottamusta edes siihen. :-(
Nuo vuodet oli kyllä ihan parasta blogiaikaa! Mut eihän sitä tiedä josko sekin harrastus heräisi taas eloon vuosien jälkeen. Kannustan ainakin kokeilemaan miltä se kirjoittaminen tuntuu!

Blogger on suht helppo ja ilmainen paikka kokeilla jos innostut! :)
 

Blair

Harjoittelija
Liittynyt
17.8.2024
Viestejä
7
Reaktioarvo
2
Itse pidin blogia vähän aikaa vain omaksi ilokseni ja nyt sille on kertynyt pieni määrä aktiivisia lukijoita. Kannattaa siis tosiaan yrittää. Voi löytää myös sen avulla samanhenkisiä kavereita.
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
1,590
Itsekin olen miettinyt mutta en tiedä kuinka usein sinne kirjoittelisin.
 

kummajainen

Harjoittelija
Liittynyt
1.9.2024
Viestejä
1
Reaktioarvo
1
Alota ihmees! Yleensähän alussa ei tapahu hirveesti mitää mikä on useimmille lannistavaa mut kyl sinne jossain vaihees varmasti lukijoita eksyy. :)
 
Ylös Pohja