Millaisista syistä päädyit tähän?:/
Mun sisko on puhunut jo todella pitkään ihan todella loukkaavia asioita mun lapsestani sekä hänen isästään vielä kun oltiin yhdessä. Lastani on sanonut muun muassa ällöttäväksi ja inhottavaksi sekä kieltäytynyt ottamasta syliin. Mun lapseni on siis alle 3-vuotias. Mä olen itse yrittänyt tsempata häntä elämässä eteenpäin, autoin etsimään asuntoa, annoin vinkkejä pääsykokeisiin ja oon lohduttanut sydänsurujen keskellä. Katkoin välejä ihmisiin, jotka olivat olleet hänelle kuulemma ilkeitä.
Nyt ihan viime aikoina aloin tajuta, että olin varmaan tosi naiivi kun pidin siskoni puolia, kun kuulin miten hän itse puhuu muista mulle. Osa hänen kavereistaan pitää mua ihan hirveänä, koska siskoni irrottaa asioita kontekstista ja kertoo ne mahdollisimman dramaattisella tavalla eteenpäin. Hän kertoi kaverinsa luona ollessaan heidän nauraneet yhdessä mun instagram-kuville ja arvioineen yhdessä missä näytän miten hullulta ja minkä takia. Hän myöskin haukkuu mun muita läheisiä omille kavereilleen.
Nyt ihan viimeinen niitti oli se, kun hän alkoi valittaa, että olen hänelle ilkeä, koska olin muun muassa yhtenä päivänä sanonut hänelle väärällä äänensävyllä "aijaa". ❤️
Näin tiivistetysti. Hän myöskin mm. lupasi järjestää mun baby showerit kun olin raskaana ja juuri ennen lapsen syntymää hän sanoi ettei huvitakaan eikä niitä ehtinyt enää kukaan muukaan järjestää. Ja niin pois päin.