Suhteet Kaverin kumppanin erikoinen käytös

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miulla on yks poikapuolinen kaveri / puoltuttu (tässä tekstissä Milo), jonka kans miulla on striikit ja seurataan toisiamme Ig:ssä, mutta ei kuitenkaan nähä koskaan. En viiti kertoa kovin tarkkaan mitä kautta tunnetaan bustausvaaran takia, mutta sairaalassa ollaan oltu tekemisissä. Milon tyttöystävä, joka on nyt vaikka Oona, tuntuu olevan hyvin mustasukkanen ja omistushalunen, liian takertuva. Mua ei sinänsä haittaa, koska en oo Milon kans tosiaan mitenkään kovin läheinen ja näin ollen tää ei kauheesti vaikuta meidän väleihin. Kuitenkin mua ihmetyttää kerta toisensa jälkeen, et mitä sen Oonan päässä liikkuu D: Näin siis joitakin päiviä sitten Oonan ja Milon ja menin laittamaan Milolle snäppiä, että hei, olitko Oonan kans paikassa x, taisin nähä teidät mutta ette huomannu mua. En saanu vastausta Milolta vaan Oonalta, joka käytti Milon snäppiä. Hän vastas neutraalisti ja ei siinä ollu mitään outoa, mutta seuraavaks Oona sano, että "Ei se Milo varmaan huomannu sua siks kun se ei kattele muita tyttöjä kun mua" :D En tiiä mut tuli vaan jotenki kauheen takertuva kuva siitä, tai sellanen et se luulee itestään liikoja ja aattelee että tää Milo ei koskaan ikinä millonkaan edes vilkase muita naispuolisia / naisoletettuja. Ja tuli just sellanen olo, että jos tää Milo jäis Oonalle ns. rysän päältä kiinni vaikka kattelemasta muita tyttöjä (enkä nyt meinaa mitään sellasta pervoa ilmettä vaan ihan asiallista), niin sais varmaan huudot niskaansa :D:: Häiritsee kans hieman kun aina jos laitan Milolle Snäppiä missä vaikka lukee joku teksti, niin Oona avaa sen ja laittaa miulle kuvasnäppiä yleensä omasta naamastaan. Enhän mie Milolle mitään syviä salaisuuksia kerro vaan ne miun tekstit on hyvin neutraaleja, eikä meidän välillä oo muutenkaan mitään sellasta jota pitäs jotenkin salata Oonalta, joten ei se siinä mielessä mua haittaa. Tulee kuitenkin hieman outo fiilis tuosta, kun jos miulla on asiaa Milolle niin oletan myös että nimenomaan hän lukee sen miun tekstin ja vastaa, ei hänen tyttöystävä jota en edes tunne ja joka ei liity koko aiheeseen mistä puhun Milolle. Ja käy kyllä sääliks vaikkapa Milon hyviä ystäviä, kun veikkaan että Oona lukee heidänkin laittamat Snäpit, joissa saattaa hyvinkin olla nimenomaan Milolle tarkotettua tekstiä ja arkaluontosiakin asioita. En ite ainakaan pystys seurustelemaan tämmösen henkilön kans kovin kauaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,956
Reaktioarvo
8,465
Anteeksi, mutta on niin vaikeasti luettavaa tekstiä, etten nyt voi puhua mistään.
 
Viimeksi muokattu:

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
nyt kuulostaa nii teinimeiningiltä että oksat pois 👀 oisin kyllä erittäin huolissani jos oona ei oo enää yläasteella - sen verran nuorilta tyypeiltä ymmärtää mut jos on vanhempi ni... yikes
Kyllä tätä tapahtuu valitettavasti ihan aikuistenkin piireiissä ja valitettavan paljon. Attachment issues on valittetavan yleinen asia joka johtaa usein juuri mustasukkaisuuteen ja luottamattomuuteen suhteessa. Mun asiakkaista jokainen on puhunut tästä, joko omalla kohdallaan tai kumppaniltaan. Se on vähän kinkkinen juttu koska suhteen tulisi perustua luottamukselle, mutta toisten ihmisten on hankala luottaa jos heidän luottamus on joskus petetty. Kuulostaa siltä että tämä Oona tarvitsisi henkilökohtaista terapiaa mustasukkaisuuden käsittelemiseen. Tosin ei sitä tiedä onko tämä Milo antanut syytä olla mustasukkainen. Moni osaa olla charmikas suhteen ulkopuolella mutta toista on lukittujen ovien takana. Mulla oli mun ensimmäisessä suhteessa aika paljon mustasukkaisuutta. Mä olin se mustasukkainen osapuoli. Tosin tässä suhteessa kävi ilmi että mulla oli syytäkin siihen eikä henkilö ollut luottamukseni arvoinen. Nykyisessä suhteessa en ole mustasukkainen ja suhde on luottamuksellinen.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
nyt kuulostaa nii teinimeiningiltä että oksat pois 👀 oisin kyllä erittäin huolissani jos oona ei oo enää yläasteella - sen verran nuorilta tyypeiltä ymmärtää mut jos on vanhempi ni... yikes
Taitaa molemmat olla 04 syntyneitä, Milo ainakin D: Mut joo, on kyllä todellakin lapsellista.. ja Oona vielä laitto miulle pari päivää sitten itestään kuvan Milon snäpin kautta, jossa näky hänen kaulassaan olevat fritsut :D Eihän siinä mitään jos vahingossa näkyy, mut vaikutti siltä et on ihan tahallaan halunnu jättää ne näkyville
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kyllä tätä tapahtuu valitettavasti ihan aikuistenkin piireiissä ja valitettavan paljon. Attachment issues on valittetavan yleinen asia joka johtaa usein juuri mustasukkaisuuteen ja luottamattomuuteen suhteessa. Mun asiakkaista jokainen on puhunut tästä, joko omalla kohdallaan tai kumppaniltaan. Se on vähän kinkkinen juttu koska suhteen tulisi perustua luottamukselle, mutta toisten ihmisten on hankala luottaa jos heidän luottamus on joskus petetty. Kuulostaa siltä että tämä Oona tarvitsisi henkilökohtaista terapiaa mustasukkaisuuden käsittelemiseen. Tosin ei sitä tiedä onko tämä Milo antanut syytä olla mustasukkainen. Moni osaa olla charmikas suhteen ulkopuolella mutta toista on lukittujen ovien takana. Mulla oli mun ensimmäisessä suhteessa aika paljon mustasukkaisuutta. Mä olin se mustasukkainen osapuoli. Tosin tässä suhteessa kävi ilmi että mulla oli syytäkin siihen eikä henkilö ollut luottamukseni arvoinen. Nykyisessä suhteessa en ole mustasukkainen ja suhde on luottamuksellinen.
ah, totta! en aatellut tältä kantilta 👀 mä oon myös mustasukkanen ihminen joten nojoo, helppo ymmärtää honestly. mut oon aina siihen vetäny rajan et en kato toisen viestejä yms enkä niinku vastaa niihin, ni siks tää vaan kuulostaa jotenki tosi puistattavalta D: toisaalta kyl ymmärrän oonaa sitten jos on jotai luottamusongelmia tms koska... jep, can relate. onneks itsekin oon sellases suhtees nykyään, jossa en oo mustasukkanen koko ajan ja osaan luottaa.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,228
Reaktioarvo
828
Miksi joku edes antaa puhelimensa jonkun toisen käytettäväksi, nykyäänhän se ja henk.koht tietokone ovat ainoita paikkoja mitkä ovat niitä henkilökohtaisia joihin ei kosketa. Ei kenenkään tarvitsisi edes kysyä "saanko mä katsoa sun snäppiä" vaan sen pitäisi olla automatio että ei.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Miksi joku edes antaa puhelimensa jonkun toisen käytettäväksi, nykyäänhän se ja henk.koht tietokone ovat ainoita paikkoja mitkä ovat niitä henkilökohtaisia joihin ei kosketa. Ei kenenkään tarvitsisi edes kysyä "saanko mä katsoa sun snäppiä" vaan sen pitäisi olla automatio että ei.
Joo en kyllä antaisi selailla mun puhelinta varsinkaan jos en oo paikalla. Tiedän kyllä säätöni koodin mutta ei kyllä tulisi mieleenkään mennä lukemaan sen viestejä. Just ja just kelloa joskus katon jos on jostain syystä oma puhelin pois pelistä.
Yksi kavereistani kyllä välillä vaan snäppäsi joillekkin mun muille kavereille (jotka olin siis jättänyt avatulle kun en ollu jaksanu vastata lol) mun puhelimella mutta eipä se mua haitannut kun siellä ei ollut mitään henkilökohtaisia juttuja.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
ah, totta! en aatellut tältä kantilta 👀 mä oon myös mustasukkanen ihminen joten nojoo, helppo ymmärtää honestly. mut oon aina siihen vetäny rajan et en kato toisen viestejä yms enkä niinku vastaa niihin, ni siks tää vaan kuulostaa jotenki tosi puistattavalta D: toisaalta kyl ymmärrän oonaa sitten jos on jotai luottamusongelmia tms koska... jep, can relate. onneks itsekin oon sellases suhtees nykyään, jossa en oo mustasukkanen koko ajan ja osaan luottaa.
Joo kiektämättä toi toisen tiktokin ja tai snapin aktiivinen käyttö on aika outoa munkin korvaan. Tosin en mä niistä mitään ymmärrä mutta eikö osa oo sellaisia että ne näkee sen kerran ja jos tää tyttöystävä ne kattoo niin eihän se kundi saa edes näitä viestejä 🙄 muutenkin tää some generation on varmaan enemmän vainoharhaisia koska on enemmän ihmisiä joista olla mustasukkainen tai jtn. ☹️
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Joo kiektämättä toi toisen tiktokin ja tai snapin aktiivinen käyttö on aika outoa munkin korvaan. Tosin en mä niistä mitään ymmärrä mutta eikö osa oo sellaisia että ne näkee sen kerran ja jos tää tyttöystävä ne kattoo niin eihän se kundi saa edes näitä viestejä 🙄 muutenkin tää some generation on varmaan enemmän vainoharhaisia koska on enemmän ihmisiä joista olla mustasukkainen tai jtn. ☹️
jepsuli! snäpissä näkyy kaikki vaan kerran ni tämäpä juuri D: some generaatio yhdistettynä nykyajan "aina löytyy parempi" -deittikulttuuriin ni siinähän on soppa valmis... kieltämättä ihmettelisin enemmän, jos mustasukkasuus/vainoharhasuus/ynnä muut ei ois yleisempiä nykyään näiden takia
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Taitaa molemmat olla 04 syntyneitä, Milo ainakin D: Mut joo, on kyllä todellakin lapsellista.. ja Oona vielä laitto miulle pari päivää sitten itestään kuvan Milon snäpin kautta, jossa näky hänen kaulassaan olevat fritsut :D Eihän siinä mitään jos vahingossa näkyy, mut vaikutti siltä et on ihan tahallaan halunnu jättää ne näkyville
04 on vissiin 17-vuotiaita ku äkkiä lasken? niin tosiaan um... a-pu-a

ok, ei sillä et mä oisin ollu jotenki "fiksumpi" 17-vuotiaana mut silti apua
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Miksi joku edes antaa puhelimensa jonkun toisen käytettäväksi, nykyäänhän se ja henk.koht tietokone ovat ainoita paikkoja mitkä ovat niitä henkilökohtaisia joihin ei kosketa. Ei kenenkään tarvitsisi edes kysyä "saanko mä katsoa sun snäppiä" vaan sen pitäisi olla automatio että ei.
Tätä mietin itekin D: En todellakaan antas kellekään miun älylaitteita, vaikka ei mitään salattavaa olekaan. Musta vaan kännykkä ja muut laitteet on niin henkilökohtasia, etten kyllä halua edes parasta ystävääni kyttäämään niitä. Kerran yks kaveri otti miun puhelimen, meni sen kans vessaan ja katto tyyliin kaikki viestit ja somet läpi D: Se oli musta todella inhottava tilanne, kun sanoin hälle moneen otteeseen etten halua, mutta ei menny jakeluun -_- Toki vielä vessan ovi oli lukossa ja miulla ei ollu mitään mahdollisuutta esimerkiks tiirikoida sitä.. oli muuten helvetin mukavaa
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,228
Reaktioarvo
828
Tätä mietin itekin D: En todellakaan antas kellekään miun älylaitteita, vaikka ei mitään salattavaa olekaan. Musta vaan kännykkä ja muut laitteet on niin henkilökohtasia, etten kyllä halua edes parasta ystävääni kyttäämään niitä. Kerran yks kaveri otti miun puhelimen, meni sen kans vessaan ja katto tyyliin kaikki viestit ja somet läpi D: Se oli musta todella inhottava tilanne, kun sanoin hälle moneen otteeseen etten halua, mutta ei menny jakeluun -_- Toki vielä vessan ovi oli lukossa ja miulla ei ollu mitään mahdollisuutta esimerkiks tiirikoida sitä.. oli muuten helvetin mukavaa
Tälläset ihmiset voi jättää pois kaveripiiristä, tosin kuulostaa lasten hommilta tuollainen.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Tälläset ihmiset voi jättää pois kaveripiiristä, tosin kuulostaa lasten hommilta tuollainen.
Jep, hän oli tuohon aikaan joko 13 tai 14 (ja mie vuoden vanhempi) mut kyllä mun mielestä jo sen ikäsen pitäs ymmärtää ettei noin tehdä
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
toisaalta kyl ymmärrän oonaa sitten jos on jotai luottamusongelmia tms koska... jep, can relate.
Tosin ei sitä tiedä onko tämä Milo antanut syytä olla mustasukkainen. Moni osaa olla charmikas suhteen ulkopuolella mutta toista on lukittujen ovien takana.
Milo kyllä vaikuttaa mun kokemuksen mukaan hyvin mukavalta ja reilulta, mut mistäs sitä tietää jos hän esittää sellasta ja onkin todellisuudessa kusipää.. sellasia tähän maailmaan mahtuu tosiaan monta D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Milo kyllä vaikuttaa mun kokemuksen mukaan hyvin mukavalta ja reilulta, mut mistäs sitä tietää jos hän esittää sellasta ja onkin todellisuudessa kusipää.. sellasia tähän maailmaan mahtuu tosiaan monta D:
se voi ikävä kyl myös olla mahdollista D: mut yhtä lail se voi olla et oonal on huonoja kokemuksia edellisist suhteist ja siks on luottamusongelmia
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
On kyllä erikoista, mutta valitettavan yleistä. Todella inhottavaa, että kaikki snäpitki lukee. D: Ja itelleni tulis ainaki hirveen epämukava olo tommosesta, ku toinen yrittää jatkuvasti todistella, kuinka on niin hyvässä parisuhteessa kumppaninsa kanssa, joka ei todellakaan ole kiinnostunut minusta, koska en minäkään olisi hänen kumppanistaan kiinnostunut. D:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Kerran yks kaveri otti miun puhelimen, meni sen kans vessaan ja katto tyyliin kaikki viestit ja somet läpi D: Se oli musta todella inhottava tilanne, kun sanoin hälle moneen otteeseen etten halua, mutta ei menny jakeluun -_- Toki vielä vessan ovi oli lukossa ja miulla ei ollu mitään mahdollisuutta esimerkiks tiirikoida sitä.. oli muuten helvetin mukavaa
Ääh D:

Yks kerta, monta vuotta sitten, olin muutaman kaverin kanssa. Jätin mun kännykän pöydälle ja menin käymään vessassa. Sillä aikaa nämä kaverit (tai joku niistä) - jotka siis tiesivät mun koodin - ottivat mun kännykän ja käyttivät sitä ilman lupaa. Tai siis, eihän mulla kunnollisia todisteita ole tästä - mutta ei kauan sen jälkeen sain (mm. mun parhaan koulukaverin kautta, joka oli mun luokalla) selville, että joku oli lähettänyt mun kännykällä yhdelle mun luokan pojalle melkoisen kyseenalaisia viestejä (siis tasoa "Haluun panna sua uh ah"). ._.
Vaikkeivat ne mainitsemani kaverit ikinä myöntäneetkään mulle, että olivat ne viestit lähettäneet, niin kaikki johtolangat kyllä puhuivat sen puolesta... Kuten sanottua, nehän ties mun koodin. (Vaihdoin mun koodin sitten hyvin pian tämän tapauksen jälkeen - enkä kertonut uutta koodia niille.) Ilmeisesti ne poistivat ne viestit heti lähettämisen jälkeen, jotta en epäilisi mitään. Ja kun sitten sain ihmettelevän vastausviestin siltä mun luokkalaiselta, kuvittelin sen olevan vaan joku random pelleilyviesti, enkä siksi tajunnut antaa mitään selitystä.
Kun sitten sain asian selville, lähetin niille mun kavereille vihaiset viestit, joissa kysyin, miksi ne niin olivat tehneet - mutta ne kaikki väittivät, etteivät olleet tehneet mitään. Vaikka ilmiselvästi olivat. ._. Kun eivät sitten suostuneet myöntämään, en viittinyt ruveta enempää väittämään vastaan.
Ei kyllä ollut kivasti tehty. Sain kyllä kuulla mun luokkalaisilta kuittailua asiasta muutaman seuraavan päivän... Ja en olis yhtään yllättynyt, jos toi olis vahvistanut niitten outoa mielikuvaa musta vielä vähän lisää. ',:I

Onneks mulla nykyään on parempia kavereita... enkä edes niille oo kertonut mun kännykän nykyistä koodia. :1
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ääh D:

Yks kerta, monta vuotta sitten, olin muutaman kaverin kanssa. Jätin mun kännykän pöydälle ja menin käymään vessassa. Sillä aikaa nämä kaverit (tai joku niistä) - jotka siis tiesivät mun koodin - ottivat mun kännykän ja käyttivät sitä ilman lupaa. Tai siis, eihän mulla kunnollisia todisteita ole tästä - mutta ei kauan sen jälkeen sain (mm. mun parhaan koulukaverin kautta, joka oli mun luokalla) selville, että joku oli lähettänyt mun kännykällä yhdelle mun luokan pojalle melkoisen kyseenalaisia viestejä (siis tasoa "Haluun panna sua uh ah"). ._.
Vaikkeivat ne mainitsemani kaverit ikinä myöntäneetkään mulle, että olivat ne viestit lähettäneet, niin kaikki johtolangat kyllä puhuivat sen puolesta... Kuten sanottua, nehän ties mun koodin. (Vaihdoin mun koodin sitten hyvin pian tämän tapauksen jälkeen - enkä kertonut uutta koodia niille.) Ilmeisesti ne poistivat ne viestit heti lähettämisen jälkeen, jotta en epäilisi mitään. Ja kun sitten sain ihmettelevän vastausviestin siltä mun luokkalaiselta, kuvittelin sen olevan vaan joku random pelleilyviesti, enkä siksi tajunnut antaa mitään selitystä.
Kun sitten sain asian selville, lähetin niille mun kavereille vihaiset viestit, joissa kysyin, miksi ne niin olivat tehneet - mutta ne kaikki väittivät, etteivät olleet tehneet mitään. Vaikka ilmiselvästi olivat. ._. Kun eivät sitten suostuneet myöntämään, en viittinyt ruveta enempää väittämään vastaan.
Ei kyllä ollut kivasti tehty. Sain kyllä kuulla mun luokkalaisilta kuittailua asiasta muutaman seuraavan päivän... Ja en olis yhtään yllättynyt, jos toi olis vahvistanut niitten outoa mielikuvaa musta vielä vähän lisää. ',:I

Onneks mulla nykyään on parempia kavereita... enkä edes niille oo kertonut mun kännykän nykyistä koodia. :1
Hyi miten ilkeetä porukkaa, mistä tommosia kusipäitä oikein sikiää?! D:: Tuntuu ihan kauheelta että sulla on tommonen kokemus, sillä ei kenenkään pitäs joutua kestämään mitään ton kaltasta :/ Ensinnäkin on väärin mennä toisen puhelimelle ilman lupaa, mutta vielä se että lähetetään toisen nimissä viestejä (= käytännössä varastetaan identiteetti) muille tekee tuosta pahempaa, etenkin kun viestit on seksuaalissävytteisiä D:
Varmasti tuntu pahalta kun ihmiset sai susta vääränlaisen kuvan ja sun mainetta sabotoitiin tuolla tavalla, ja ne idiootit ei edes myöntäny tehneensä mitään.. tärkeintä kuitenkin että ite tiiät ettei toi ollu missään nimessä sun vika, ihan sama mikä käsitys muille siitä jäi. Jos uskovat mieluummin niitä sun entisiä "kavereita" niin antaa heidän uskoa, oma on ongelmansa D:
Miulle muuten jäi hieman epäselväks, että kerroitko sille pojalle jolle ne oli sen "Haluisin panna sua" -tyyppisen viestin lähettäneet, että se ei ollu sun lähettämä, ja jos / kun kerroit niin uskoko hän sua vai mikä reaktio oli? Ja tuli vaan mieleen, että oliko se ihmettelevä vastausviesti millanen? Vaikka eihän sillä periaatteessa oo mitään merkitystä, mut mietin vaan että ikävää jos hän on vastannu tyyliin jotain et "Miks vitussa lähettelet tommosia viestejä?" tms. hyvin vahvaa, koska et oikeesti edes tehny mitään.
Mutta niin, todella inhottavaa sakkia kyllä, kaikenlaista porukkaa sitä tähän maailmaan mahtuu ja toi vetää miut niin hiljaseks ja vihaseks D: Toivottavasti katkasit niihin välit nopeesti ja teit selväks ettei tuo oo todellakaan ok, mutta toisaalta ymmärrän hyvin myös jos et tehny edellä mainitulla tavalla, koska varmasti tuollanen teko voi tuoda aikamoisen shokin eikä oikein pystykään aattelemaan mikä ois paras tapa toimia. Onneks sulla on nykyään aitoja ystäviä D: <3
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Miulle muuten jäi hieman epäselväks, että kerroitko sille pojalle jolle ne oli sen "Haluisin panna sua" -tyyppisen viestin lähettäneet, että se ei ollu sun lähettämä, ja jos / kun kerroit niin uskoko hän sua vai mikä reaktio oli? Ja tuli vaan mieleen, että oliko se ihmettelevä vastausviesti millanen? Vaikka eihän sillä periaatteessa oo mitään merkitystä, mut mietin vaan että ikävää jos hän on vastannu tyyliin jotain et "Miks vitussa lähettelet tommosia viestejä?" tms. hyvin vahvaa, koska et oikeesti edes tehny mitään.
En muista enää kunnolla, koska tapauksesta on niin kauan. Enkä myöskään muista kunnolla, minkälainen se siltä pojalta tullut vastausviesti oli - mutta voi hyvin olla, että se oli esim. vaan tyyliä "häh".
En muista, annoinko missään vaiheessa mitään kunnon selitystä sille pojalle/muille luokkalaisille - voi olla, että en. Siksi, etten uskaltanut (En ollut ihan hirveen hyvissä väleissä suurimman osan mun luokasta kanssa, plus olin muutenkin ujo), tai siksi, että ajattelin, ettei siitä kumminkaan olis ollut kauheesti hyötyä (mikä voi olla ihan tottakin)... tai molemmat syyt. :P
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Ääh D:

Yks kerta, monta vuotta sitten, olin muutaman kaverin kanssa. Jätin mun kännykän pöydälle ja menin käymään vessassa. Sillä aikaa nämä kaverit (tai joku niistä) - jotka siis tiesivät mun koodin - ottivat mun kännykän ja käyttivät sitä ilman lupaa. Tai siis, eihän mulla kunnollisia todisteita ole tästä - mutta ei kauan sen jälkeen sain (mm. mun parhaan koulukaverin kautta, joka oli mun luokalla) selville, että joku oli lähettänyt mun kännykällä yhdelle mun luokan pojalle melkoisen kyseenalaisia viestejä (siis tasoa "Haluun panna sua uh ah"). ._.
Vaikkeivat ne mainitsemani kaverit ikinä myöntäneetkään mulle, että olivat ne viestit lähettäneet, niin kaikki johtolangat kyllä puhuivat sen puolesta... Kuten sanottua, nehän ties mun koodin. (Vaihdoin mun koodin sitten hyvin pian tämän tapauksen jälkeen - enkä kertonut uutta koodia niille.) Ilmeisesti ne poistivat ne viestit heti lähettämisen jälkeen, jotta en epäilisi mitään. Ja kun sitten sain ihmettelevän vastausviestin siltä mun luokkalaiselta, kuvittelin sen olevan vaan joku random pelleilyviesti, enkä siksi tajunnut antaa mitään selitystä.
Kun sitten sain asian selville, lähetin niille mun kavereille vihaiset viestit, joissa kysyin, miksi ne niin olivat tehneet - mutta ne kaikki väittivät, etteivät olleet tehneet mitään. Vaikka ilmiselvästi olivat. ._. Kun eivät sitten suostuneet myöntämään, en viittinyt ruveta enempää väittämään vastaan.
Ei kyllä ollut kivasti tehty. Sain kyllä kuulla mun luokkalaisilta kuittailua asiasta muutaman seuraavan päivän... Ja en olis yhtään yllättynyt, jos toi olis vahvistanut niitten outoa mielikuvaa musta vielä vähän lisää. ',:I

Onneks mulla nykyään on parempia kavereita... enkä edes niille oo kertonut mun kännykän nykyistä koodia. :1
Mulle ei onneks oo suoraan tämmöstä tapahtunut mut tuo et kaverit tekee jotain kiusaa ja kiistää tehneensä sen niin pitkään että ne saa mun turhautumisesta lisää aihetta kikatteluun kuulostaa liian tutulta. Onneksi en oikeastaan enää ole tekemisessä niiden kanssa. Tulee vaan mieleen kaikki vanha ärsyynnys ja niiden hetkien halu karjua suoraa kurkkua ja itkeä
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Noo mut jos sua ei se haittaa nii en lähtis sitä sen kummemmin edes ajattelemaan, tää jätkä on itse päättänyt olla tän tytön kanssa ja varmasti jättäis jos ei hänestä ja hänen tavoistaan tykkäisi, käsittääkseni tosi moni tekee tota et vastailee kumppanin/kaverin snäppeihin ja laittaa lärvistään kuvan jne, onneks itellä ei oo miestä joka käyttää snäppiä tai mitään muutakaan tollasta paska sovellusta nii ei tarvii miettiä näitä ongelmia 😂
 
Ylös Pohja